اغلب این بازیکنان قدیمی موضعی مشخص و تند در مقابل گل‌محمدی دارند، به خصوص تعدادی از بازیکنان دهه ۱۳۶۰ که بخشی از تیم برنده پرسپولیس با هدایت علی پروین بودند.

واکنش گل محمدی به احضار به کمیته اخلاق

به گزارش همشهری آنلاین برای آنها یحیی گل‌محمدی، بازیکنی از نسل بعدی است که ممکن است به اندازه کافی در برخی از موضوعات شخصی مثل تحویل گرفتن، توجه کردن، تماس داشتن و ‌... چندان کوشا نباشد. بنابراین در ته دل اغلب آنها نوعی حسادت نسبت به سرمربی موفق پرسپولیسی‌ها وجود دارد.

اغلب این بازیکنان قدیمی موضعی مشخص و تند در مقابل گل‌محمدی دارند، به خصوص تعدادی از بازیکنان دهه ۱۳۶۰ که بخشی از تیم برنده پرسپولیس با هدایت علی پروین بودند. بازیکنانی اغلب متوسط در دوره مسابقه که به واسطه حضور در یک تیم پرطرفدار چهره شدند و با گذشت سالیان طولانی از پایان فوتبال با عنوان پیشکسوت در هر موردی اظهارنظر می‌کنند.

نکته جالب این است که در میان خاطرات جعلی و سخنانی که اغلب آنها در گعده‌های دورهمی از دوران خود نقل می‌کنند، نوعی کینه جدی نسبت به نسل‌های بعدی اعم از بازیکنان و مربیان نیز در میان آنها وجود دارد که با تکرار مکرر آن در جمع‌های خودمانی، آنها دیگر قادر به پنهان کردنش نیستند.

نمونه آخر، صحبت‌های دیشب مرتضی فنونی‌زاده، مدافع پیشین پرسپولیس در دهه ۱۳۶۰، درباره یحیی گل‌محمدی است که عقیده دارد وی باید پست خود را ترک کند، چرا که پیمانه پر شده و دیگر چیزی ندارد که به پرسپولیس بدهد؛ آن هم در شرایطی که فقط ۱۰ هفته کاری (فوتبالی) از موقعیتی که پرسپولیس با کسب لیگ برتر و جام حذفی، به صورت اتوماتیک سوپرجام فوتبال ایران در فصل گذشته را هم برد، می‌گذرد.

یحیی استعفا بده و به جز استقلال و سپاهان به هر تیمی خواستی برو | ما از گل محمدی خوشمان نمی‌آید!

فنونی‌زاده که در دوران قحطی کارشناس مدام در تلویزیون جولان می‌دهد، با مقایسه بایرن مونیخ در دوران یوپ هاینکس و جانشینی گواردیولا به جای این سرمربی مشهور آلمانی می‌گوید: مدیران بایرن دیدند که هاینکس با وجود کسب سه‌گانه چیزی ندارد که به بایرن مونیخ بدهد؛ بنابراین گواردیولا را جانشین وی کردند تا او بیاید و هدایت بایرن را در دست بگیرد. (نحوه بیان این جملات هم جالب است، بخصوص آنجایی که به بکن باوئر و هوینس اشاره می‌کند و می‌گوید اینها برای باشگاه تصمیم می‌گیرند - انگار خودش را در آن قامت می‌بیند).

این مدافع بلندقامت سابق سپس بحث را به سمت یحیی می‌برد و می‌گوید سرمربی فعلی پرسپولیسی‌ها هم بعد از سال‌ها حضور در این باشگاه دیگر چیزی برای اضافه کردن به بازیکنان ندارد و بهتر است در همین اسرع وقت استعفا بدهد. فنونی‌زاده برای آنکه کار را هم محکم کند، تاکید دارد اگر گل‌محمدی از سمت خود در پرسپولیس استعفا بدهد، به جز استقلال و سپاهان می‌تواند از فردا به همه تیم‌های دیگر لیگ برود و بنابراین بیکار نمی‌ماند و حتی می‌تواند در خارج از ایران مربیگری کند. (بنابراین برو، کار هست!)

درباره حرف‌های فنونی‌زاده، ذکر یک مثال تاریخی کافی است؛ خاطره‌ای از مرحوم مهرداد میناوند، ستاره سابق پرسپولیس که در دوران کرونا ناباورانه درگذشت. میناوند که همراه جمعی از قدیمی‌های پرسپولیس به مراسمی دعوت شده بود، در آسانسور با مرتضی فنونی‌زاده و برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس، مسیری را طی می‌کنند. (این اتفاق مربوط به سال اول حضور برانکو در پرسپولیس است و طبیعتا او هنوز آشنایی چندانی با قدیمی‌های پرسپولیس نداشته است.)

اما بعد از خوش و بش با میناوند و فنونی‌زاده و در حالی که او در آسانسور پشت به این دو نفر ایستاده بوده، فنونی‌زاده به میناوند چشمکی می‌زند و می‌گوید اخراج! و تاکید می‌کند که کار برانکو تمام است. عبارتی همراه با لبخندی بر صورت و (شاید) رضایت از برکناری قریب‌الوقوع این سرمربی، پیش از آنکه دوره درخشان سرمربی سابق سرخپوشان آغاز بشود.

همه می‌دانیم که داستان در نهایت چه شد. بعد از نتایح ضعیف اولیه، پرسپولیس با برانکو اوج گرفت و یک تیم تاریخی را در فوتبال ایران ساخت که هنوز قرمزها از آن ساختار بهره‌مند هستند و نانش را می‌خورند و البته قدیمی‌های پرسپولیس هم بالاجبار تحلیل خود را تغییر دادند.

تکلیف روشن است؛ گروهی از بازیکنان قدیمی هستند که سال‌های طولانی به تولید اطلاعات غلط و تحلیل‌های اشتباهی مشغولند و در روزگار میکروفن‌باز، کارشان را ادامه می‌دهند، بخصوص که خبرنگار - گزارشگر آنها را به چالش نمی‌کشد و انتشار صحبت‌ها بصورت فراگیر بالاخره اتفاق می‌فتد.

کد خبر 807642
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 61
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 58
  • علی FI ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    70 81
    چرا چرت میگی آقای نویسنده فنونی زاده ۱۳ سال تو پرسپولیس بوده پرسپولیس بانام پیشکسوتان عجیبه خب شماهم دارید به قدیمی ها توهین میکنی گل محمدی تاریخ مصرفش تمام شد بیخود طومار ننویس
  • مسعود IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    57 23
    اگه رفت فکر کردی میتونه نتیجه بگیره.دیگه که فداراسیون داوری نداره
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      32 38
      برانکو به لطف مافیا سه جام پشت سر هم گرفت وگرنه که جاهای دیگه هرگز موفقیت نداشته و عمدتا اخراج شده
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      41 36
      این کیسه ها بس موحودات عجیب‌الخلقه ای هستند ، وقتی خودشان جام میبرن همه چی ترو تمیز و خبری از مافیا و دستهای پشت پرده نیست ولی وقتی تیم در پیتشون نتیجه نمیگیره هم چی مافیایی و پشت پرده میشه، نمونه اش اول فصل که صدر نبودن هر روز بحث فوتبال کثیف و داوری به نفع بود، حالا که با کمک ابر و باد و مه خورشید و فلک صدر نشین شدن فوتبال پاکه و همه چی مرتبه
    • ... IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      0 0
      اون جامی پاکه که استقلال قهرمان بشه حتی با ۱۷ پنالتی از ۳۰ بازی. اگه استقلال قهرمان نشه اون جام اهدایی هستش، 🤣🤣 خخخخخ
  • ناشناس IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    52 31
    نویسنده این مطلب کیه؟ معمولا همیشه پایان مطلب اسم تهیه کننده مطلب زده میشه، چقدر سینه چاکه گل محمدی هستش؟ از همون خبرنهاراست، چطور یه شخصی مثل حسن روشن که با عصا راه میره تا از تیم، بازیکن، مربی یا مدیرعامل استقلال انتقاد میکنه از این مطالب نمیزنید؟ متاسفم براتون با این طرز فکرتون
  • علی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    34 23
    آقای فنونی زاده یحیی رفت شما گواردیولا ما می تونی جانشین بشی اگر نه جوابتونه پس ... اکی
  • امید IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    51 27
    آقای فنونی زاده خیلی خوب وبجا گفته، گل محمدی با اون قهر وناز وکرشمه هاش،حواشی زیادی را برا تیم ایجادکردوبدون شک تاریخ مصرفش تمام شده...
  • سید محمود علوی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    45 27
    گل محمدی برود برانکو ایوانکوویچ بیاید هیچ تیمی حریف پرسپولیس نخواهد بود
  • جمشید IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    37 41
    فنونی‌زاده برو ماستتو بخور از حسودی داری میمیری
    • عباس IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      46 27
      برانکو برو ببین بعداز تیم لنگ چقد نتایج ضعیف گرفته شما از سلطانی فر تشکرکن نه برانکو
  • امید به روزی که عدالت و حقانیت در زمین مشخص شود IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    34 23
    من از یحیی. خوشم نمی آید چون خیلی اهل دروغ و دغل است و معمولا با حاشیه و جنجال در بعضی بازی ها کارش را پیش می‌برد این در حالی است که باید فوتبال ما حرفه ای تر شود و همین مربیان باید با عمل خود حداقل در گفتار یک قدمی در پیشرفت بردارند ولی باید قبول کرد که یحیی جدای این مسائل حاشیه ای و بعضاً کمک داوران در نتیجه گرفتن، جز چند مربی برتر لیگ هست و این صحبت‌ها و انتقادها از کینه و حسادت است نه مسائل فنی اگر کسی واقعا میخواست انتقاد کند فقط به مسائل تاکتیکی می‌پرداخت نه اینکه بدون هیچ دلیل خاصی پیشنهاد استعفا بدهند، تا وقتی تریبون را به این افراد کم دانش و حسود می‌دهند وضع فوتبال هروز خراب تر میشود
  • شایان IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    47 21
    خیلی جالبه که یه جاییش میگید برانکو تیمو ساخت و نتایج درخشانی اورد . اخه عامو چی واسه خودت میگی، اگه سلطانیفر و گودرزی و سجادیو مافیای دلالی فداسیون و شرطبندی نبود که تیم دوزای پیروزی خودش مقام و کاپ میاورد ؟
    • هیچکس IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      15 19
      چرا حرف الکی میزنی آخه،حالا مثلا هم گیریم که اینجوری باشه،پس آسیا چی؟ همون تیم تا فینال آسیا پیش رفت فینالی که شما کیسه تنان تو خوابم نمیبینید واقعا ثابت کردی که بی منطقید. (فینال واقعی آسیا منظورمه نه مسابقات چهارجانبه)اینم گفتم که الان تو ذهنت نگی ما که دو بارقهرمان شدیم😅😂😂😂😂😂
    • وحید IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      15 12
      یحیی خوب شما ها رو سوزونده
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    18 11
    دم سپاهان گرم کاری کرده که پیشکسوتان پرسپولیس ازش میترسند
  • دنی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    13 6
    خب حالا نویسنده ماشالاه خودشو تیکه تیکه کرد برای یایا متاسفم براتون مثلن که خبر نگارید باید بی طرف باشید
  • نادر US ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    17 9
    گل محمدی از جمله مربیانی است که دانش اندکی از فوتبال مدرن و امروزی دارند.این دسته از مربیان بجای اصلاح روش‌های مدیریتی مستمر بدنبال حواشی و بهانه تراشی برای ناکامی ها هستند.گاهی علت ناکامی را زمین و کفش و گاهی پول و گاهی فدراسیون معرفی می کنند.بجای اینکه له دنبال اصلاح مشکلات فنی تیم باشند.
  • مجتبی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    16 10
    مال بد بیخ ریش صاحبش. فولاد نیاد هرجا میخواد بره
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    21 10
    استقلال یایا را برای توپ جم کن هم نمی‌خواد
  • حمید IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    23 12
    چقدر بهت دادن تا این مطالب بنویسی 😂😂😂😂اگر حکومت و داوری نبود که اینجا ها نبود بعدش برادران فنونی زاده انسانهای شناسنامه داری هستند انقدر خودتو اذیت نکن برو نهارتو بخور
  • بهمن IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    9 14
    چی میگی آقای فنونی زاده تا حالا کجا بودی که با پست هایی از روی کینه وحسادت به تیم محبوب من وحداکثری طرف داران فوتبال ایران پرسپولیس عزیز می‌تازی...آقا یحیی تو توی قلب ما جاداری من به عنوان یه پرسپولیسی عاشق کار آقا یحیی هستم آقای گل محمدی این را بدون که بیشتر طرفدارهای پرسپولیس از کار شما راضی هستن به پاس زحماتت که چند دوره پشت سرهم پرسپولیس را قهرمان کردی خواهش میکنیم آقا یحیی دوست داشتنی بمون وبه این حرف ها اصلا توجه نکن عشق پرسپولیس،عاشقتم آقا یحیی پایدار باشی مرد بزرگ
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    10 12
    ببخشید خیلی عذر میخوایم از حضورتان خواهشا در مورد تیم پالس منفی ندید این تیم با آرامش چندین ساله در ایران آقایی میکنه شاید دشمنای تیم از حسادت دنبال بهم زدن آرامش باشند ولی نمیشه در مورد دوستان وستاره های تیم این جمله رو گفت ولی خواهشا همسو نشید.
  • تاجی IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    16 7
    وقتی ما جواد لالیگایی رو داریم میام یحیی ببریم
  • امین IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    15 14
    اقایان پیش کسوت احترامتان برای هوادار سر جاش خودتان هم احترامتان را حفظ کرده. یحیی سرور همه تون وامپراتورپرسپولیسه.
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    5 10
    پیشکسوت فقط احترام نگه دار . الان وقت ش نیست
  • رضا IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    7 7
    با این آدمهای به ظاهر پیشکسوت که اینجوری در مورد کادر فنی صحبت میکنه.دیگه نیازی به دشمن نیست.
  • حمید احمدی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    7 11
    پروین دنبال رانت وجیب خودشه اینا نوچه هاش هستن یحیی بهترینه شما هم برید پاچه خوری پروین بکنید
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    13 7
    سرمربی خارجی اصفهان جواب دندان شکنی داد (اگر ما دراین لیگ90 امتیاز هم بیاوریم باز تیمی که جام می‌گیرد مشخص است) شاید یک ذره شرم کنید نسبت به جامهایی که حکومتیان با استبداد به شما دادندتخریب سایر تیم‌ها یا با گرفتن بازیکنان مربیان ویا پراکنده نمودن بازیکنان خوب آنها ونادوریهای آشکار دل هم زن و. حالا چه فرقی می‌کند سرمربی این تیم چوب باشد یا زیدان و..
  • شاهین از اهواز IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    9 2
    همشهری عزیز حرف دل خودت رو از زبان فنونی زاده تیتر نکن.
  • ساسان IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    6 3
    انشالله که هر چه زودتر از بیرانوند عذرخواهی کند و حرمت از دست رفته را بدست بیاره،ودست از کارهایی که در شان ورزشکاران نیست دست بردارد
  • سید IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    6 11
    آقایی ک من اصلا نمیشناسمت مواظب حرف زدنت باش سعی کن با چهل میلیون طرفدار در نیفتی یحیی خط قرمز ماست .هیسسسسسسس
  • محسن IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    5 10
    دمتون گرم .خوب جواب این به ظاهر پیشکسوت را دادید.👏
  • پرسپولیس همیشه قهرمان IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    6 11
    مابعنوان هوادارریکه 45ساله ازتیم محبوب وهمیشه قهرمانمون حمایت میکنیم ازبزرگان وپیشکسوتان همین باشگاه همچنان قهرمان خواهشمندیم دراینبرهه اززمان پرسپولیس روخودمون به حاشیه نبریم ببینیدتازه بدوران رسیده های کیسه چه بعنوان مربی تیمهای دیگه چه بیکاروخونه نشین چطورازکیسه ومربی بدنامش حمایت میکنن. لطفا باحرفهاتون یحیی وتیم روبه حاشیه نبریدامسالم بامیدحق قهرمانی
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    7 4
    آقای نویسنده من کاری به صحبتهای آقای فنونی زاده ندارم ولی فکر کنم شما هیچ چیز راجع به تاریخ فوتبال نداری بر یک کم مطالعه کن بعد دست به قلم شو
  • ح IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    5 4
    پیشکسوتان عزیز ،هیچکدوم شما الان نمیتونین جای گل محمدی روپرکنین،کاری نکنین به سرنوشت درخشان واستیلی دچاربشین وتمام محبوبیتتون روبه فنا بدین،بذارین یحیی کارشوبکنه ،بجای چوب لای چرخ گذاشتن بهش کمک کنین ،البته اگه دنبال کمک هستین
  • امیر تاجی IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    9 11
    برانکو اگه مربی بود توی کشورهای دیگه جام میاورد برای تیمهاش . پنجسال به لطف مافیای لنگی فوتبال جام های اسنپی . جای تاسفه واقعا
    • رجب NL ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      10 6
      آخه اگه مافیا هستش شوما و سپاهان چرا ده برابر پرسپولیس هزینه میکنید و در همین لیگ مافیایی حضور دارید،،بابا حریف نیستید با اینهمه زدو بند نمیتونید یه جان بگیرید حسود هر گز نیاسود،،
  • شکور IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    7 11
    در 8 سال گذشته تمامی ا رکان حاکمیت در خدمت تیم پرسپولیس بوده اند از فدراسیون فوتبال وکمیته داوران بگیر تا وزارت خارجه وهیات دولت،، سیاهه حمایت ها از این تیم بسیار بلند بالاست از سهمیه پنالتی وگل آفساید وتضعیف رقبا والتماس به اردوغان وجام اسنپی وتغییر زمین بازی و تخلفات فروش سهام وقیمت گذاری بالاتر از واقعیت باشگاه واسپانسرگزینی ناعادلانه وبی عدالتی در بخشودگی نظام وظیفه بازیکنان وتغییر مالکیت صوری وتبعیض در جریان اعطای مجوز حرفه ای وبازی در لیگ باشگاه‌های آسیا و تعلل عامدانه در انجام امور حرفه ای سازی تیم رقیب و جانبداری مسعود و ... بگیر تا..... وهر آدم منصفی چه قرمز وچه آبی این حمایت‌ها را از یاد نبرده جناب فنونی زاده از همین افراد منصف وبا وجدان است و می داند که یحیی بدون دوپینگ دولت کاری از پیش نبرده است
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    9 5
    اینا که میگن یحیی بره شک نکن پرسپولیسی نیستن و آبشخور کیسه هستن بعد مثه اون جناب پیشکسوت که آلزایمر داره توهین میکنه که یحیی ...
  • شرافت در گرانیست... IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    2 4
    چه عجب یک قلم به دست با شرافت پیدا شد که حقیقت ماجرای فوتبال رو موشکافی کنه و کاملاً کارشناسانه موضوع رو بیان کنه.من به شما میگم که چرا این آقایون مثلاً پیشکسوت پرسپولیس به جون پرسپولیس افتادن ؟! هر قدر که پرسپولیس موفق باشه و جام درو کنه خوب قیمت برند پرسپولیس هم گرونتر میشه و این به ضرر این آقایون و شرکت جعلیشون هستش که میخوان پرسپولیس رو مفت بخرن ؟! بله همه این ها سر پول هستش اینها حاضر هستن که پرسپولیس نابود بشه تا قیمتش بیاد پایین تا اینها راحت تر پرسپولیس رو صاحب بشن.درود به شرف نویسنده این مقاله
  • میلاد FR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    5 5
    این کار جواد چکشه فکر کرده با این بازیا می‌تونه نتیجه بگیره روزای سیاهی در انتظار استقلاله آقا جواد سرت تو کار تیم خودت باشه فکر کردی با باند رسانه ای که با پول خریدیشون میتونی قهرمان بشی
  • داود IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    1 0
    این افراد فوتبال ده شصتی علی اصغری زیرش بکش هستند اینها افرادی هستند که با علم روز فوتبال فرسنگها فاصله دارند فکر می کنند الان هم مثل سابق بهترین بازیکنان به استقلال وپرسپولیس ختم می‌شوند در صورتی که تیم‌ها ی حال وحاضر لیگ خیلی باهمدیگر نزدیک هستند ویک ذره حاشیه کافیه تیم رو به نابودی بره پس نتیجه می گیریم بهتره خودشون را خسته نکنند و فقط تماشا گر باشند832
  • مصطفی IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    1 1
    هر مربی که دشمن زیاد داره با اطمینان مربی خوبی هست فقط یحیی بدرد پرسپولیس میخوره آقای فنونی خدا روزیش رو جای دیگه میده
  • امید DE ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 1
    این چیکارس که بگه یحیی بره غیرتیم استقلال وسپاهان به توچه
  • محمد جوادزاهدی IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 1
    جناب آقای یحیی گل محمدی سر مربی پرسپولیس خدا حافظی نکنید تمرین بازیکن می کنید تیم شما برنده هستید استعفا ندهد شما مرد خوبی
  • سپاهان قهرمان IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    1 2
    به نظرم‌ هر مربی بی هنر و بدون جامی یا حتی اسمال مرده شور هم سرمربی پرسپولیس نتیجه میگیره چون قهرمانش میکنن
  • سیاوش IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 2
    بابا یحیی هر چی باشه بهتر پروین کار کرده خدایئ
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    1 1
    عالی بود
  • اکبر US ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 1
    موفق ترین مربی ایران را داریم . چرا اینقدر حسادت . اگر قراره هر سال پرسپولیس قهرمان بشه مابقی تیم ها برای چی تیم داری کنند . گل محمدی حالا حالا باید بماند و دوباره پرسپولیس قهرمان کنه دمت گرم یحیی ♥️♥️♥️♥️♥️♥️
  • محمدسبزوار IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    دوستان وهواداران عزیزوبزرگ‌پرسپولیس لطفاً به این متنها واکنش نشون ندید فقط کامنت هاروبخونیدوبیشتر اطرافیان و تیمهای هیچی گروبشناسید اینهاهمه دست به دست هم دادن تاپرسپولیس رونابود کنن امروز تیم پرسپولیس وبازیکن ومربی ازهمه وقتهابیشتربه حمایت هواداران نیازمندن پس آگاه باشید و دست به دست هم بدهیم تاپرسپولیس بازم مثل هرسال قهرمان شه درود به مکتب وشعورتمام هواداران بزرگ پرسپولیس
  • رضا US ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    یحیی عشقه
  • بهروز سلیمانی US ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    یحیی اگر هم برود باز جایی برای خود بازخواهد کرد ؟ آقای مرتضی فنونی زاده کجای فوتبال هستی چند وقتی درتلویزیون ورسانه جولان میدهی ؟ هواداران پرسپولیس تورا قبول ندارند بجای حمایت چوب لای چرخ تیم میگذاری آلآن وقتش نیست
  • علی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    بنظر من تار تار خیلی بهتر از گل‌محمدی نتیجه گرفته
  • مریم شیراز BR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    یحیی بهترین مربی لیگ برتره و نتایج بسیارخوبی و کارنامه درخشانی داره لطفا کمی انصاف داشته باشید
  • اس اس IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    با دایی و مهدوی کیا و کریم باقری جام نمیاوردین چطور با شیری و عبدی و ‌.. پنجساله جام میارید قرمزها 🤣 آره شما که جامهاتون پاکه بله !!!🤣
  • هادی US ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    یه درصد فکر کن سپاهان مربی با اون همه اسم و رسم و نتیجه خوب را بزاره کنار بره دنبال یحیی
  • Pm IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    آقای هیچکس شماکه خودتون قهرمان آسیانشدین معلومه چقدحرص میخورین ولی بروتون نمیارین میگین چهارجانبه آره همدن چهرجانبه ای که توخواب هم نمیتونین ببینین همون چهارجانبه ای که بامحمدان بنگلادش باختین وآبروی فوتبال ایران رو بردین امیدوارم شانسکی رفتیدفینال شدواقعی بروببین ای اف سی چندمین تیم حساب میشی آیابیستم میشی ولی ماجز سه تاشیم
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    حق با مردم است گلمحمدی نه در اندازه پرسپولیس است و نه توان مربی گری پرسپولیس رو ندارد پس محترمانه خودش جمع کند برود استقلال سپاهان هر کجا که دلت میخواد برو فقط برو
  • aria IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    یحیی استعفابده به شماچی میرسه یه مربیه استقلالی میخوادبیاد پرسپولیس روهدایت کنه؟ هیچ کس مثل یحیی مناسب پرسپولیس نیست پس لطفا ... اضافه نخورین کسیکه باید بره این درویش ...
  • کمال IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    مرتضی فنونی زاده حیف از آقا به تو گفتن ... تو طرفداری برادر ... .... می کنی سیستم علی اصغری دیگه جواب نمیده شما پیشکسوت نیستی تو و امثال زمانی که ... استقلال به تیم بزرگ پرسپولیس توهین می کنند کدام قبرستانی هستین