سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز (سه‌شنبه) در ارتباط با تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری اعلام کرد: ما به همراه انگلیس تحریم‌های جدیدی را علیه اشخاص و گروه‌های مرتبط با حماس اعمال کردیم.

وزارت خارجه آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین، او همچنین گفت واشنگتن «اکرم العجوری» یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی را به لیست به اصطلاح «تروریست‌های بین‌المللی» اضافه کرده است.

وی مدعی شد که ایران به «تولید و توسعه» موشک‌های جهاد اسلامی کمک و «ارسال کمک‌های مالی» به این گروه را تسهیل کرده است.

این مقام آمریکایی ادعا کرد که ایران «از طریق ارسال تسلیحات و منابع مالی» به حماس و جهاد اسلامی جهت انجام «اقدامات تروریستی» کمک می‌کند.

این در حالی است که ایران بارها حمایت نظامی از فلسطین برای آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» را رد و این عملیات را کاملا فلسطینی توصیف کرده است.

سخنگوی وزارت خزانه‌داری نیز در بیانیه‌ای ایمیل شده مدعی شد: ما به همراهی تمامی شرکا در تلاشیم تا زیرساخت‌های مالی حماس را تضعیف کرده و از ارسال منابع مالی به این گروه جلوگیری کنیم. ما همچنین به دنبال بلوکه کردن کانال‌های مالی این گروه هستیم تا جلوی اعمال آن را بگیریم.

کد خبر 807468
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 88
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 3
    سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰/ سازمان ملل متحد شریک جرم جنایت های اسرائیل و آمریکا در فلسطین و نوارغزه است. شورای امنیت سازمان ملل متحد شریک جرم جنایت های اسرائیل و آمریکا در فلسطین و نوارغزه است. شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد شریک جرم جنایت های اسرائیل و آمریکا در فلسطین و نوارغزه است. آمریکا جنایتکار جنگ غزه را مدیریت می کند
    • احمد IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      1 5
      هر اتفاقی در سراسر کره خاکی اتفاق بیفتد را به تهران نسبت میدهند از کم اوردن در غزه محاصره شده و منفعل شدن در جنگ روسیه با اوکران و رای نیاوردن حزب جمهوریخواه در سنای امریکا و حتی باران سیل اسا در نایروبی را به ایران نسبت میدهند و ایران را تحریم میکنند و با این ترفند میخواهند به افکار عمومی امریکا بگویند اقتدارشان همچنان پابرجاست از نیل تا فرات را میخواستند اکنون در غزه بدون حمایت حتی یک کشور عربی زمین گیر شدند من به عنوان یک ایرانی به توهین به شعور خود مردم امریکا هم افسوس میخورم
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 2
    نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی را در سازمان ملل بازداشت کنید و سران رژیم کودک صهیونیستی و نظامیان کودک کش اسرائیلی به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در جنگ نوار غزه باید در دادگاه های دیوان کفیری بین المللی محاکمه شوند. در این مدت 38 روز اسراییل به همراه آمریکا بیش از 55 هزار تن مواد منفجره بر سر مردم غزه ریخت جو بایدن در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که 100 درصد فقط مشکل بیماری روحی و روانی دارد. جو بایدن در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است. سکوت در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر لکه ننگی برای جامعه جهانی است. سکوت در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر لکه ننگی برای جامعه جهانی است با گذشت سی و هشت روز از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، جنایت‌های این رژیم علیه مردم بی‌دفاع غزه همچنان ادامه دارد و طبق اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه شمار شهدا تاکنون به ۱۱۱۸۰ نفر رسیده است که ۴۶۰۹ نفر آن‌ها کودک هستند. که حامیان این رژیم جنایتکار و آنهایی که جنایت‌های این رژیم را تأیید و یا در برابر آن سکوت اختیار کرده‌اند، مسئول این جنایت‌های وحشیانه هستند.
  • بابائی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    1 5
    جو بایدن در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که 100 درصد فقط مشکل بیماری روحی و روانی دارد. جو بایدن در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است.
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 5
    نیروهای آمریکائی در منطقه خاورمیانه از سال 2001 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در سوریه از سال 2011 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در یمن از سال 2015 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در اوکراین از سال 2021 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در فلسطین و نوار غزه از مهر ماه تاکنون چه غلطی می کنند؟
  • بابائی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    حماس تسلیم شدنی نیست/ تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل، آمریکا و به همراه برخی کشورهای اروپایی در جنگ نوارغزه هیچ ارتباطی و ربطی با جنگ، مبارزه و مقابله به حماس ندارد و از 15 مهرماه تاکنون هم نداشته است و در این مدت 39 روز 100 درصد فقط بیش از 12 هزار نفرمردم غزه را قتل عام کردند و هنوز هم قتل عام می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • 752 IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    پیروزی نهایی با مردم فلسطین خواهد بود صهیونیست های حاکم بر فلسطین اشغالی مورد حمایت تمام قد امریکا هستند. تمام قد امریکا هستند. اگر حمایت و پشتیبانی نظامی امریکا نبود دولت غاصب و جعلی رژیم صهیونیستی محال بود که بتواند جلوی فلسطینی ها دوام بیاورد و تا حالا از هم پاشیده بود. فاجعه ای که در نوار غزه دارد رخ می دهد نسل کشی است. محاصره بیمارستان ها، مساجد و مدارس و به توپ و موشک بستن انسان های بی گناه، کودکان و زنان رنج کشیده جنایت جنگی محسوب می شود. اکثر بیمارستان های غزه تعطیل شده اند و چند تایی هم که فعال هستند، سوختشان رو به اتمام است. دارو و تجهیزات پزشکی ندارند. مجروحان جنگی و بیماران بدون بی هوشی عمل جراحی می شوند. نبود آب کافی و آشامیدنی و اتمام مواد غذایی از دیگر مشکلات مردم مظلوم غزه است. تقریبا هر ۱۰ دقیقه یک کودک کشته می شود و در ظرف سه هفته، نزدیک به چهار هزار کودک به دست اشغالگران صهیونیست کشته شده اند. کشورهای اسلامی باید بدانند این نبرد میان حق و باطل است. مستکبران و ظالمان با فشار نظامی، بمباران و جنایت به جان مردم بی دفاع غزه افتاده اند. البته آنها این را بدانند
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 2
    البته آنها این را بدانند حق و قدرت ایمان بر قدرت استکبار و زورگویان پیروز خواهد شد. ما به خاطر مصائب مردم غزه ناراحتیم. از کشورهای مسلمان توقع بیشتری داریم. دول اسلامی باید متوجه این موضوع باشند اگر امروز به مردم فلسطین کمک نکنند، فردا همین دشمن به سراغ تک تک آنها خواهد آمد. کشورهای مسلمان باید بر روی توقف بمباران ها و جنایت هایی که در غزه اتفاق می افتد پا فشاری کنند. از صدور نفت، انرژی و ارزاق به رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند و با این رژیم هیچگونه همکاری اقتصادی نداشته باشند. دو پهلو حرف نزنند بلکه صریح و قاطعانه عمل کنند. دنیای اسلام باید به این موضوع آگاه باشد رژیم صهیونیستی به تنهایی قادر نبود در مقابل ملت بی دفاع و مظلوم فلسطین بیستد. بلکه مجموعه ای از کشورهایی چون امریکا، انگلیس و فرانسه هستند که تمام قد از آن رژیم بی رحم و فاسد حمایت همه جانبه می کنند.
  • بابائی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    1 - اروپا جنایتکار از سال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. 2 - اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    حمله به بیمارستان‌های غزه توسط اسرائیل و آمریکا جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است باید در خصوص حملات اسرائیل به بیمارستان‌های غزه به عنوان جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت تحقیق شود.
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    نیروهای آمریکائی به همراه نیروهای برخی کشورهای اروپایی در فلسطین و نوار غزه از مهر ماه تاکنون چه غلطی می کنند؟
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    آمریکا با پشتیبانی از صهیونیست‌ها اشتباهات تاریخی خود را تکرار می کند
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    رژیم صهیونیستی در عرصه میدان و رسانه شکست خورده است
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 2
    کشتی‌های اسرائیل را در دریای سرخ منهدم خواهیم کرد
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    سکوت برخی کشورهای اسلامی بدتر از ظلم صهیونیست‌ها است
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    هر کشتی که با پرچم اسرائیل از دریای سرخ و باب المندب عبور کند می‌زنیم
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    رژیم‌های عربی تحرک جدی در قبال جنایات صهیونیست‌ها در غزه ندارند/ صهیونیست‌ها بیانیه اجلاسیه کشور‌های اسلامی را به سخره گرفتند
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    آمریکا عمداً غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد. اسرائیل عمداً غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد.
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    آمریکا، انگلیس و اروپا عامل اصلی افزایش شمار شهدای غزه به بیش از ۱۱۵۰۰ شهید و ۲۹ هزار زخمی بودن و هستند.
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    کشورهای غربی جنایتکار به صورت نامحدود از وحشیگری اسرائیل حمایت می‌کنند
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    علمای اسلام محاکمه جنایتکاران صهیونیستی و آمریکایی را مطالبه کنند
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    بیش از 95 درصد تظاهرات جهان در حمایت از فلسطین بوده است
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 2
    بنده از حمله راکتی به پایگاه اشغالگران آمریکا در سوریه استقبال می کنم
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    هلاکت ۷ نظامی صهیونیست در شمال شهر غزه به دست قسام
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    حملات موشکی و خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی حمله کرد
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    بیش از ۴۰۰ مقام آمریکایی نامه‌ای در اعتراض به سیاست بایدن در جنگ خاورمیانه امضا کردند
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    حضور مستشاران آمریکا و انگلیس در جنگ غزه غیرقابل انکار است
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    آمریکا از جنگ اوکراین و غزه چه می خواهد؟ فیلم/ آمریکا سردمدار جنایتکاران عالم است
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    مردم دنیا آمریکا را مسبب حملات رژیم صهیونسیتی در غزه می دانند
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    1 0
    بایدن همدست نتانیاهو در «نسل کشی» می شود
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    امروز فرمانده سنتکام مشاور اصلی نظامی صهیونیست‌هاست/ دنیا و جهان اسلام آمریکا را مسئول اصلی تداوم بمباران غزه می‌دانند
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون چرا جرات تجاوز و حمله به کره شمالی را ندارند. ساخت بمب اتمی در برابر مقابله تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش 100 درصد فقط واجب است. اسرائیل در جنگ غزه از انواع بمب های ممنوعه ساخت آمریکا و هم غرب استفاده می کند سوال اینجاست که پس چرا نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد محسوب نمی شود.
  • بابائی IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    سکوت دولت های مدعی حقوق بشر درمقابل نسل کشی مردم غزه به عنوان لکه ننگی در تاریخ خواهد ماند سکوت دولت های مدعی حقوق بشر، توسعه یافتگی و تمدن در مقابل جنایت های جنگی رژیم غاصب صهیونیستی و نسل کشی مردم غزه به عنوان لکه ننگی در تاریخ جهان خواهد ماند. وضعیت جدیدی که جهان با آن مواجه است و درگیری‌هایی که بوجود آمده است جنگ حق علیه باطل است و در این جنگ سازمان‌های بین‌المللی و دولت هایی که همیشه مدعی دفاع از کودکان و زنان بوده‌اند ولی در این موضوع مهم که یک نسل کشی و جنایت جنگی است سکوت کرده اند و نقاب از چهره واقعی آنان برداشته شد.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    آمریکا شریک جرم کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه است. غرب شریک جرم کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه است.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    تجاوزهای رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب به غزه درحال افزایش است
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    جنگ اسرائیل جنایتکار با حماس نیست و در این مدت 39 روز هم برای مردم دنیا ثابت شده است. اسرائیل جنایتکار در این مدت 39 روز 100 درصد فقط زنان و کودکان مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کرده است و هنوز هم بمباران و قتل عام می کند.
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    تجاوزهای رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب به غزه درحال افزایش است
  • بابائی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    تنها گزینه مردم ایران علیه آمریکا، غرب و اسرائیل لغو برجام و هم ساخت بمب اتمی است و هم 100 درصد فقط واجب است.
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    نیروهای آمریکائی در منطقه خاورمیانه از سال 2001 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در سوریه از سال 2011 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در یمن از سال 2015 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در اوکراین از سال 2021 تاکنون چه غلطی می کنند؟
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل، آمریکا و به همراه برخی کشورهای اروپایی در جنگ نوارغزه هیچ ارتباطی و ربطی با جنگ، مبارزه و مقابله به حماس ندارد و از 15 مهرماه تاکنون هم نداشته است.
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    آمریکا جنایتکار به همراه انگلیس جنایتکار مسئول اصلی تداوم بمباران‌ها در غزه بوده است. آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار مسئول اصلی تداوم بمباران‌ها در غزه بوده است.
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    امید است به‌زودی شاهد ریشه کن شدن غده سرطانی رژیم جنایتکار اسرائیل باشیم
  • اعتراض IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    آمریکا جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش 40 تانکر نفت سوریه را به شمال عراق منتقل کرد
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    1 0
    امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سالیان قبل جواب سخنان منفعلانه امروز آقای ظریف را که گفته مردم ایران از سیاست دولت ما که تلاش می‌کند از فلسطینی‌ها هم داغ‌تر باشد، خسته‌اند به محکمی داده آنجا که فرموده قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها و نوکران آنان مطمئن باشند که اگر خمینی یکه و تنها هم بماند به راه خود که راه مبارزه با کفر و ظلم و شرک و بت‌پرستی است ادامه می‌دهد و به یاری خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام، این پابرهنه‌های مغضوب دیکتاتورها، خواب راحت‏‏ را از دیدگان جهانخواران و سرسپردگان آنان سلب خواهد کرد.
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    صحنه میدان نشان می‌دهد ارتش اسرائیل زمان محدودی برای انجام عملیات خود در غزه دارد. چراکه خشم مردم در منطقه و جهان از یک طرف وکلافگی افکارعمومی در ایالات متحده و سایر کشور‌های متحد صهیونست‌ها نسبت به جنایات بی‌سابقه صهیونیست‌ها، می‌تواند تل‌آویو را محدود کند. فراموش نکنیم جنایت‌های جنگی اسرائیل در غزه باعث همدردی در سراسر جهان برای آرمان فلسطین شده است. مضاف بر این شهادت هر غیرنظامی دیگر در غزه منجر به افزایش اعضای حماس در آینده خواهد شد.
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    صهیونیست‌ها با ورود به غزه قبر خود را کنده‌اند که صهیونیست‌ها هرگز نمی‌توانند خود را از ویرانی‌های غزه نجات دهند. که آمریکا و صهیونیست‌ها گمان می‌کنند اینکه توانسته‌اند چند متر وارد غزه شوند، پیروز شده‌اند، اما آن‌ها در «توهم» به سر می‌برند. صهیونیست‌ها با هر متر ورود به خاک غزه قبر خودشان را با دستانشان حفر می‌‌کنند؛ آن‌ها هرگز نمی‌توانند از ویرانی‌های غزه خارج شوند و به زودی ضربات به شدت دردناکی از مقاومت خواهند خورد که هرگز فراموشش نمی‌کنند. غزه نمایشگاه لیبرال‌دموکراسی غرب است و مدعیان غربی ماهیت واقعی خود را در این جنایات به نمایش گذاشتند. جنگ فعلی در فلسطین به خصوص غزه با صهیونیست‌ها نیست، بلکه با آمریکا و نظام سلطه است. که مقاومت غزه خود به تنهایی این نبرد را آغاز کرده و با حکمت و درایت خود در آن پیروز خواهد شد.
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    هرچه به لحظات سرنوشت‌ساز جنگ غزه و ضرورت کمک به مقاومت بیشتر نزدیک می‌شویم، بعضی‌ها در داخل ماموریت پیدا می‌کنند روایتی انحرافی از جنگ با اسرائیل ارائه کنند. این افراد از روی جهل یا خیانت در مقاطع حساس بعد از جنگ تحمیلی نیز یک ماموریت تعریف شده داشتند و آن ترساندن مردم ایران از عواقب مقاومت در مقابل نظام سلطه بود و هست. صهیونیست‌های نادان به دلیل عدم درک صحیح از بلایی که دچارش شده‌اند، در حال بازی با آتش هستند. از طرفی نمی‌توانند نبرد را متوقف کنند‌، چون گزینه‌ای برای پایان آتش ندارند و توقف نبرد مساوی با پیروزی قطعی حماس است و از طرف دیگر ادامه دادن آن به صلاح شان نیست. این است که تداوم وضع موجود در هرشکلی رژیم کودک‌کش را قطعا به سمت خسارات جبران ناپذیر هدایت خواهد کرد.
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    ظریف ایران می‌گوید اگر بمب‌های آمریکا بیاید مردم ایران از بین می‌روند. در مصر هم همانندان ظریف‌ می‌گویند اگر وام‌های آمریکا بسته شود، مردم مصر از گرسنگی می‌میرند. ظریف‌های لبنان هم می‌گویند، اگر ناو آمریکا بیاید لبنان اشغال می‌شود. در عراق هم ظریف‌هایی وجود دارند که می‌گویند اگر آمریکا عصبانی شود عراق نابود می‌شود. ظریف‌های ترکیه هم می‌گویند اگر آمریکا نگران شود اقتصاد ترکیه غرق می‌گردد. امثال ظریف‌ در اردن می‌گویند اگر آمریکا بدگمان شود در اردن کودتا می‌شود. با این ظریف‌ها که کارشان تضعیف مقاومت در مقابل نظام سلطه در بزنگاه‌های حساس است چه باید کرد؟
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    اگر کشورهای اسلامی و عربی از جمله ترکیه و جمهوری آذربایجان صادرات انرژی به رژیم صهیونیستی را برای سه روز متوقف می‌کردند ماشین نظامی صهیونیست‌ها از کار افتاده بود و امروز شاهد این همه خسارت‌های سنگین جانی و مالی توسط اسرائیل جنایتکار نبودیم.
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    برای توقف اسرائیل و آمریکا به شوک جدی و اساسی نیاز است. دقیقا مثل توقف صادرات انرژی به اسرائیل توسط کشورهای عربی و یا اقداماتی مثل انهدام ناوچه ساعر۵ ارتش اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان که موجب آتش‌بس شد. تنها فايده نتانياهو اين بود كه چهره جنایتکار، خشن و متجاوز رژیم صهیونیستی را در قتل‌عام زنان و کودکان در غزه به روشنی و بدون روتوش در جهان به نمایش گذاشت و پایه‌های رژیم جعلی اسرائیل را متزلزل‌تر ساخت. امروز حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه، ملاک شرافت کشورهاست و دولت‌های حامی رژیم اسرائیل، بی‌شرف‌ترین و پست‌ترین موجودات روی زمین‌اند. اسـرائیل غاصب اعلام کرده دو سال برای عملیات زمینی در غزه تمرین کردیم. این یعنی این که صهیونیست‌ها دو سـال است درحال تمرین برای جنایت‌های وحشیانه و بزدلانه قتل زنان وکودکان از راه دور هستند.
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    ‏در پاسخ به اظهارات برخی که این روزها از نقش حزب اللهی ها در کشور گفتند عرض می‌کنم مگر جنگ را جز این‌ها اداره کردند؟ کمک به مردم در همه حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و مقابله با حوادث گوناگون و توطئه‌های دشمنان مردم طی این 40 سال را چه کسانی انجام دادند؟ عملکرد 8 ساله مدعیان اخیر و به کارگیری افراد ناکارآمد و پرونده سیاه برجام بدفرجام که منجر به نابودی اقتصاد کشور شد و مردم را به خاک سیاه نشاند آیا قابل فراموشی است؟!
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    آقای ظریف؛ اگر نامه نگاری و نطاقی‌تان گل کرده چرا به مجامع جهانی، از جمله سازمان ملل، یونسکو، هلال احمر جهانی، سازمان حمایت از زنان، کودکان، محیط زیست و سران سفاک غرب نامه نگاری نکردید که این کشتار وحشتناک را پایان دهند؟
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    ملت قهرمان ایران هیچ‌گاه دفاع از شرف خود را نادیده نمی‌گیرد و خسته نمی‌شود، اما از فریبکاری و ناکارآمدی افرادی مثل ظریف و دولت فاجعه‌آفرین متبوع وی به ستوه آمده و از جنایتکاری آمریکا و ایادیش همچون اسرائیل بی‌تاب شده‌اند.
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد/ و باز هم 100 درصد آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    اگر ایران اکنون بیش از هر زمان دیگری به ساخت سلاح هسته‌ای نزدیک شده است و ما همه جانبه حمایت و استقبال می کنیم تجاوز و حمله اسرائیل و آمریکا به نوار غزه ثابت کرد و نشان داد که ساخت سلاح هسته ای 100 درصد واجب است.
  • بابائی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    بهترین گزینه و بهترین پاسخ در برابر مقابله تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و اسرائیل 100درصد فقط ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.
  • بابائی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    اسرائیل و آمریکا به همراه قطعنامه ۲۲۳۱ شورای بی امنیت سازمان بی ملل از انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای علیه مردم غزه استفاده کردند و هنوز هم استفاده می کنند.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    تهدیدات هسته‌ای اخیر رژیم اسرائیل خطر این سلاح‌ها رافزایش میدهد رژیم جنایتکار صهیونیستی از تمام خطوط قرمز عبور کرده است.
  • بابائی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    در این مدت 39 روز به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا و انگلیس بیش از 700 هزار کودک در غزه آواره شدند.
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    در این مدت 39 روز اسراییل به همراه آمریکا و انگلیس بیش از 70 هزار تن مواد منفجره بر سر مردم غزه ریخت
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    سکوت در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر لکه ننگی برای جامعه جهانی است با گذشت سی و هشت روز از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، جنایت‌های این رژیم علیه مردم بی‌دفاع غزه همچنان ادامه دارد و طبق اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه شمار شهدا تاکنون به ۱۱۱۸۰ نفر رسیده است که ۴۶۰۹ نفر آن‌ها کودک هستند. که حامیان این رژیم جنایتکار و آنهایی که جنایت‌های این رژیم را تأیید و یا در برابر آن سکوت اختیار کرده‌اند، مسئول این جنایت‌های وحشیانه هستند. که سکوت در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر لکه ننگی بر پیشانی بشریت و جامعه جهانی است.
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    جنایات رژیم صهیونیستی در ۸۶ سال گذشته/ که بخش اول درباره فهرست ۸۶ سال جنایات رژیم کودک‌ کش و آپارتاید اسرائیل و بخش دوم درباره قطعنامه‌های سازمان ملل و شورای حقوق بشر علیه رژیم صهیونیستی است. شهادت و زخمی شدن بیش از ۴۰ هزار نفر در ۱ ماه اخیر (طوفان الاقصی)، تخریب بیش از ۳۳ هزار ساختمان مسکونی و زیرساخت و آوارگی یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر در ۱ ماه اخیر، از جمله جنایت‌هایی است که رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع و بی‌گناه غزه مرتکب شده است. همچنین طی ۸۶ سال گذشته ۵۱۲ قطعنامه علیه اسرائیل توسط مجمع عمومی، شورای امنیت و شورای حقوق بشر به تصویب رسیده و ۵۵ قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی توسط آمریکا وتو شده است.
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    حمله موشکی به پایگاه آمریکا در سوریه تل آویو موشک‌باران شد
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    بیش از۲۰۰ هزار نفر از شمال غزه به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل، آمریکا و انگلیس فرار کرده اند.
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    شمار شهدای غزه به ۱۱۳۲۰ نفر رسید طبق آمار دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار غزه، تعداد شهدای غزه تا این لحظه به ۱۱۳۲۰ نفر رسیده است. دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای غزه تا این لحظه به ۱۱۳۲۰ نفر رسیده که ۴۶۰۹ نفر از شهدا کودک هستند. ۲۵ بیمارستان و ۵۲ مرکز بهداشتی به دلیل تجاوزات رژیم صهیونیستی از دسترس خارج شدند. ۴۲۰۰۰ واحد مسکونی تخریب و ۲۲۳۰۰۰ واحد به طور جزئی آسیب دیدند، یعنی ۶۰ درصد از ساختمان‌های نوار غزه ویران شده است. همچنین ۱۹۸ نفر از پرسنل پزشکی از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی شهید شده اند.
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    نوار غزه پس از ۷ اکتبر شاهد حملات خشونت آمیز رژیم صهیونیستی بوده است. این حملات شهادت بیش از ۱۱ فلسطینی از جمله ۴۶۳۰ کودک و ۳۱۳۰ زن را بدنبال داشته است. به گفته وزارت بهداشت فلسطین ۷۰ درصد شهدا را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند. بیش از ۲۹۰۰۰ شهروند دیگر مجروح شده اند. ارتش رژیم صهیونیستی در روز‌های اخیر حملات خود به نوار غزه را تشدید کرده و مجتمع پزشکی الشفاء را که بزرگترین مجتمع پزشکی غزه به شمار می‌رود، هدف قرار داده است و همچنین با حملات بسیار خشونت‌آمیز اطراف تمامی بیمارستان‌ها و مراکز خدمات بهداشتی غزه را بمباران کرده است.
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    موضع اسرائیل در قبال کودکان غزه شبیه تروریسم است
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    که موضع اسرائیل در قبال زنان و کودکان شبیه تروریسم است اسرائیل هنوز هیچ مدرکی مبنی بر استفاده حماس از بیمارستان‌ها برای مقاصد نظامی ارائه نکرده است.
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    بنده ازحمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه نظامیان آمریکا در شرق سوریه حمایت و استقبال می کنم. پایگاه نظامیان آمریکا در شرق سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. نظامیان آمریکا حق حضور در شرق سوریه را ندارند. حضور نیروهای آمریکا در سوریه غیر قانونی و برای حمایت از تروریست است. اسرائیل جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهرماه تاکنون غزه را به جهنم تبدیل کرده است. رژیم صهیونیستی جنایتکار بیمارستان‌ها را به طور مستقیم هدف قرار می‌دهد.
  • بابائی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    آمریکای جنایتکار مدعی حقوق بشر است از سال 1945 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    دمت گرم، یک تنه زبر خبرهای فلسطین همه پیام ها رو خودت میذاری، بعید مبدونم ی انسان ابنهمه وقت آزاد داشته باشد ، احتمال زیاد رباتی چیزی هستی
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    سازمان‌های بین‌المللی برخورد قاطعی با جنایتکاران صهیونیست انجام نمی‌دهند سازمان‌های بین‌المللی مانند سازمان ملل متحد برخورد قاطعی با جنایتکاران صهیونیست انجام نمی‌دهند و برخی کشورهای منطقه هم متأسفانه ساکت هستند. حمایت از مردم مسلمان غزه یک واجب دینی، عقلی، عرفی و انسانی است و کمترین کاری که ما باید انجام دهیم، ابراز همدردی است. این‌طور تصور نشود که حرکت و ایستادگی این عزیزان که در خط مقدم قرار دارند، بدون مبناست! این افراد جهان‌بینی دارند. مردم مظلوم غزه، مسلمان هستند و با ایمان به خداوند ایستادگی می‌کنند. به قول یکی از عزیزان، این مردم شهید متولد می‌شوند و زنان، نوزادان خود را به قصد شهادت در راه خدا به دنیا می‌آورند. مردم فلسطین به نقش انسان در تغییر شرایط آگاهی دارند و می‌دانند که اگر گذشتگانشان با دشمن سازش کردند، طبق آیه «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»، آنها می‌توانند شرایط را تغییر دهند.
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸/ دست دارد یعنی چه؟, آمریکا عامل اصلی کشتار مردم غزه هست، تسلیحات آمریکایی غزه را ویران کرده، حمایت امریکا اسرائیل را گستاخ کرده، آمریکا مانع آتش بس هست.
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰/ حقوق بشر دستمال کثیری لست در دست حاکمان هیچ حاکمی برای بشر ارزش قائل نیست
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. جو بایدن در غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود.
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    باید فرزندان و بستگان مسولین ایرانی را از امریکا و کانادا اخراج کنید ....
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    آمریکای جنایتکار مدعی حقوق بشر است از سال 1945 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشر است و هم از سال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به جنوب لبنان و سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا بوده است. صدای نسل کشی در غزه توسط جو بایدن و نتانیاهو از آمریکا می آید.
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    اعتراف رسانه آمریکایی: موشک شلیک شده به بیمارستان شفا، اسرائیلی بود
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    پایگاه‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. نیروهای آمریکایی حق حضور در منطقه غرب آسیا را ندارند.
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    ببینید | خط و نشان خانواده‌های اسرا برای نتانیاهو؛ اسرائیل را به آتش می کشیم!
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    اسرائیل هیچ مدرکی درباره استفاده حماس از بیمارستان‌‌ها ندارد/ تل‌آویو در غزه جنایت جنگی انجام می‌دهد
  • بابائی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    55 حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه طی یک ماه گذشته خیلی کم است و این در حالی است که اسرائیل به همراه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در این مدت 40 روز بیش از 999 هزار بار هوا، دریا و زمین به نوار غزه حمله کرده است.
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸/ 55 حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه طی یک ماه گذشته خیلی کم است و این در حالی است که اسرائیل به همراه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در این مدت 40 روز بیش از 999 هزار بار هوا، دریا و زمین به نوار غزه حمله کرده است.
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب اروپا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.