محمد نوری پیشکسوت تیم ملی و باشگاه استقلال نسبت به عدم دعوت میلاد سرلک و دعوت از امید ابراهیمی و عدم جوانگری در تیم ملی، انتقاداتی را علیه امیر قلعه نویی مطرح کرد.

محمد نوري

نوری در گفت و گو با همشهری انلاین در خصوص انتقادات از دعوت امید ابراهیمی به تیم ملی تاکید کرد: من هم وقتی لیست تیم ملی را دیدم برایم تعجب برانگیز بود! چراکه امید ابراهیمی چند سال بود که دیگر به تیم ملی دعوت نمی شد. ابراهیمی بازیکن تیم ما (استقلال) است و من دوستش دارم اما بهتر بود بهترین ها دعوت شوند.

او ادامه داد: انتقاد همیشه به لیست تیم ملی است هر کسی انتخاب شود یک بحثی پیرامونش مطرح می شود. اما بحث من عدم دعوت سرلک است الان دیگر مشخص شد او را همان یک بار دعوت کردن که سرباز نشود. این دیگر خیلی جای بحث دارد حتما قضیه ایی بوده که سرلک را در همان اردو دعوت کردند و دیگر دعوت نمی شود. به هیچ وجه نباید چنین اتفاقاتی در مورد تیم ملی بیفتند.

نوری اضافه کرد: امیر قلعه نویی دوست و همبازی من بوده اما نمی توانم واقعیت ها را نگویم.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان با بیان این مطلب که نگاه قلعه نویی به لژیونرها بیشتر از داخلی ها است تاکید کرد: من احساس می کنم امیر قلعه نویی با توجه به اینکه زمان زیادی تا جام ملتها نداریم بیشتر شاکله تیم ملی مان را از لژیونرها تشکیل داده است یعنی ترکیب اصلی تیم ملی لژیونرها هستند شما می بینید بیشتر بازیکنانی که بازی می کنند لژیونرها هستند. داخلی ها یا روی نیمکت هستند یا خط می خورند.

نوری افزود: در حالی که الان باید در تیم ملی جوانگرایی شود تا تیم ملی در چند سال آینده خالی از بازیکنان با کیفیت در حین حال با تجربه نشود. الان بازیکن جوانی در لیگ داریم که در حین جوانی دارای تجربه هم هستند که می توانند به تیم ملی دعوت شوند. تیم ملی باید تلفیقی از جوانان و با تجربه ها باشد من موافق جوانگرایی در تیم ملی هستم و الان تیم ملی نوجوانان توانستند برزیل را ببرند پس دارای توانایی های هستند که می توانند چنین برد شیرینی را رقم بزنند.

کد خبر 807030
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • سه چرخه سوار IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    10 10
    بازهم تو داروگر؟؟؟؟
  • الیاس IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    8 6
    وقتی علی دایی نمیتونه سرمربی تیم ملی بشه.این اقای سفارش پذیر را سرمربی میکنن تا بشه ستاد روحیه دهی تیم خاص
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    7 6
    قیافه اشو نگاه . ایستگاه کردن ممد
  • دادا IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    8 5
    باتوجه به توانایی وکارشناسی،بالای که دارید وزمان بازیگری همه تواروپا بازی میکردی شایسته است مثل عنایتی که با امید نتیجه گرفت تیم ملی هم بدست شما سپرده شود تا کار ها راتکمیل کنید
  • مسعود IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    7 5
    اگر حرف نزنی میگن حرف بلد نیستی !
  • بهروز IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    5 4
    عدم دعوت از سرلک در این اردو بخاطر مصدومیتچند وقت پیشه که هنوز یک بازی کرده و در شرایط بازی نیست والا سرلک یکی از بهترینهای کشور در این پسته مطمئن باش اسیا فیکس تیم ملی تو هم برو کشکتو بساب
  • US ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    1 2
    آخه این کی تیم ملی بازی کرده به غیر یکی دو فصل که استقلال بود دربی رو هم رفت و برگشت 1-0 و 3-0 باختن خود نوری هم چسبیده به پیراهن مهدوی کیا بنده خدا تو دو فصل حضور مبارکش 5تا دربی باخت از سال 75 تا 78 از 6 دربی فقط یه دونه مساوی 1-1 داشتن اون رو هم تا آخر عمر باید مدیون ،فردملکیان باشید در ضمن میشه یه بازی ملی که این ...حضور داشت رو اسم بیاری یکی از سوراخ ترین مدافعان تاریخ تیم دوم پایتخت همین آقا بوده تاریخ معلم خوبی بود مگه نه آقای نوری
  • داود دارابی FR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    2 2
    خب اون موقع تو اوج بود الان یکی دو هفته هست که از بند مصدومیت رها شده.پس دعوت نشدنش طبیعیه.هرچند به عنوان یک پرسپولیسی میگم نه سرلک و نه ابراهیمی جاشون توی تیم ملی نیست اینا بیان و جای امثال سروش رفیعی و بازیکنای خوب رو اشغال کنن. واقعاً مزخرفه.