هواپیماهای اسرائیلی خبرنگاران را در محوطه‌های بیمارستان اندونزیایی در شمال غزه مستقیما هدف قرار دادند.

کد خبر 807005

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵/ کشتار زنان و کودکان در غزه ناقض کنوانسیون‌های بین‌المللی است جنایات صهیونیست‌ها نه تنها بر خلاف کرامت و شأن والای انسانی است، بلکه ناقض مصادیق متعددی از حقوق بشر به خصوص حقوق زنان و کودکان در اسناد بین‌المللی است. جنایت‌های وحشیانه و کم نظیر رژیم غاصب صهیونیستی در پی عملیات طوفان الاقصی بیانگر آن است که لرزه به خانه عنکبوت افتاده و همانا که طبق وعده خداوند، خانه عنکبوت سست‌ترینِ خانه‌هاست. اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی که در امتداد بیش از ۷۰ سال جنایت و ظلم علیه مردم مظلوم فلسطین را یادآور ش این جنایات نه تنها بر خلاف کرامت و شأن والای انسانی است، بلکه ناقض مصادیق متعددی از حقوق بشر و به خصوص حقوق گروه‌های حساس از جمله زنان و کودکان در اسناد بین‌المللی است. با این حال اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی به منزله نقض آشکار حقوق بشر به موجب اسناد بین‌المللی و زیر پا گذاشتن اصول و کرامات انسانی است.
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶/ غیر مسلمانان در آمریکا و کشورهای اروپایی از مردم غزه دفاع و حمایت می کنند ولی اما متأسفانه سران آذربایجان باکو جنایتکار همه جانبه با رژیم کودک کش صهیونیستی همکاری می کنند چرا؟ غیر مسلمانان در آمریکا و کشورهای اروپایی از مردم غزه دفاع و حمایت می کنند ولی اما متأسفانه سران امارات جنایتکار همه جانبه با رژیم کودک کش صهیونیستی همکاری می کنند چرا؟
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ در ۳۸ روز ۵۰ خبرنگار در غزه به شهادت رسیده‌اند تجاوز و حمله اسرائیل و آمریکا به همراه برخی کشورهای اروپایی به نوار غزه نشان داد که ساخت بمب اتمی واجب است. نگاهی بر جنایات رژیم صهیونیستی در ۸۶ سال گذشته برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است. کشتار زنان و کودکان در غزه ناقض کنوانسیون‌های بین‌المللی است. دولت آذربایجان صادرات نفت و غذا به اسرائیل را متوقف کند.
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲/ نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی را در سازمان ملل به علت کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم غزه توسط صهیونیست ها دستگیر کنید و یا اخراج کنید. نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی را در سازمان ملل دستگیر کنید و یا اخراج کنید.