مهدی ترابی تنها هافبک پرسپولیس است که به اردوی تیم ملی دعوت شد. با تصمیم امیر قلعه نویی از پرسپولیس تنها علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی ترابی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از طرفداری، در حالی که شنبه شب اسامی تیم ملی به جز بازیکنان پرسپولیس و سپاهان اعلام شده بود، شب گذشته و در پایان هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر، امیر قلعه‌نویی ١٠ بازیکن را از تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به اردوی تیم ملی پیش از دیدار برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان دعوت کرد که سهم پرسپولیس از این تعداد ۳ بازیکن بود.

با تصمیم امیر قلعه نویی از پرسپولیس تنها علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی ترابی به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا گمانه زنی هایی که در مورد دعوت احتمالی سروش رفیعی و محمد عمری به گوش می رسید به جایی نرسد. ضمن این که میلاد سرلک نیز به اردوی تیم ملی دعوت نشد.

اما در این میان نکته ای که جالب توجه به نظر می رسد دعوت مهدی ترابی از میان تمام ستاره های خط میانی پرسپولیس است. به هرحال این یک واقعیت است که اگرچه پرسپولیس در پست مهاجم با کمبود بازیکن همراه است اما در خط میانی و دفاع ستاره های زیادی دارد که هر کدام می توانند به تنهایی بار یک تیم را به دوش بکشند. کما این که مرتضی پورعلی گنجی در خط دفاعی نیز اگر مصدوم نبود قطعا به اردو دعوت می شد.

در ترکیب کنونی پرسپولیس، خط میانی این تیم شاید بزرگ‌ترین پوئن سرخ‌ها محسوب شود که از بازیکنانی کارآمد، تکنیکی و گلساز تشکیل شده است. بازیکنانی مثل سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه کنار میلاد سرلک و حتی مسعود ریگی قطعا نیاز سرخ پوشان را در این بخش حل می‌کنند.

اما این ستاره‌ها در خط میانی بازی سردرگم و بی‌نتیجه‌ای را دنبال می‌کنند و خبری از پاس‌های راهگشا و طلایی آنها نیست تا مشکل این تیم به جای خلق موقعیت، کمبود مهاجم تلقی شود. به این نفرات وحید امیری را هم باید اضافه کرد که این روزها با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و البته یاسین سلمانی.

با این وجود مهدی ترابی که اتفاقا او هم این روزها اصلا شرایط خوبی ندارد تنها نماینده خط میانی پرسپولیس در اردوی تیم ملی است و باید دید امیر قلعه نویی می تواند او را به روزهای خوب قبل برگرداند یا نه.

کد خبر 806996

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • الیاس IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 2
    سرلک را معاف کرد حالا نوبت بازیابی ترابیه....واقعا لقب گروهبان قندلی برازندته
    • پرسپولیس همیشه قهرمان ... IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      0 0
      شماچه موجودات پستی هستین که به بقول خودتون ژنرالتون که قهرمانیهای سابقتونومدیونشین بهش توهین میکنین ...
  • یک ایرانی IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 1
    آقای قلعه نوعی لطفا به جوان ها میدان بده بازیکن ۳۶ساله جام جهانی آینده میشه چهل سال تیم سالمندان که نمی خوای تشکیل بدی
  • برادران حیدری IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    پس سرلک چه شد؟ماموریتت انجام شدآقای گروهبان قندلی بقول مایلی کهن؟
  • علی مرادی پور IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    هرچه باشه بااستقلالیهاست وگرنه میلادسرلگ درسلامتی کامل بسرمیبره چرادعوت نشده
  • پرسپولیس همیشه قهرمان ... IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    پرسپولیس خودش بازیهای خارجی داره وکمبود بازیکن ودروازه بان داره اگه اینامصدوم بشن چه سودی واسه خودشون وپرسپولیس داره بزارکیسه کشای عقده ای برن اونام بامیدخدامصدوم بشن زبونشون بسته شه بنظرمن پرسپولیس قیدتیم ملی روبزنه بهتره