کارگردان «ترور» می گوید: نزدیک به نیمی از تولید مینی سریال ترور را پشت سر گذاشتیم و تلاش می کنیم این سریال را در سالگرد شهادت قاسم سلیمانی به آنتن سیما برسانیم.

ترور 2

همشهری آنلاین: خیرالله تقیانی پور از کارگردانان با سابقه تئاتر است که این روزها مشغول ساخت سریالی درباره شهادت قاسم سلیمانی است. سریالی که به گفته این کارگردان به بازه زمان سال ۹۸ و شهادت سلیمانی باز می گردد. وی به همشهری می گوید: تا کنون نزدیک به ۵۰ درصد تولید این مینی سریال را پیش رفته ایم و پیش بینی ما این است که سریال همزمان با سالگرد شهادت سردار در هشت قسمت روی آنتن برود.

عکس ها منتشر نشده و جزئیات سریال «ترور» | بازیگری  نقش سردار سلیمانی را بازی نمی کند


این کارگردان با اشاره به داستان این سریال توضیح می دهد:«این سریال به سال ۹۸ باز می گردد و زمان شهادت سلیمانی را به تصویر می کشد.» خیرالله تقیانی‌پور قبل تر کارگردانی «نجلا» را در سیما برعهده داشته و مجتبی امینی؛ تهیه‌کننده این سریال است که او نیز قبل تر «گاندو» را برای رسانه ملی ساخته است.

عکس ها منتشر نشده و جزئیات سریال «ترور» | بازیگری  نقش سردار سلیمانی را بازی نمی کند

در این سریال که به ترور نافرجام سردار حاج قاسم سلیمانی می‌پردازد، قرار است از تصاویر آرشیوی حاج قاسم سلیمانی استفاده شود و بازیگری نقش او را ایفا نخواهد کرد. فرهاد قائمیان، انوش معظمی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، افشین سنگ‌چاپ، یدالله شادمانی، با حضور محمدحسین لطیفی، هدایت هاشمی و شهرام ابراهیمی در نقش سبحان با معرفی نانت تومه (بازیگر ارمنی ـ مسیحی) از جمله بازیگران سریال هستند. در این سریال هیچ بازیگری نقش سردار سلیمانی را بازی نمی کند و از فیلم های آرشیوی در سریال استفاده نمی شود. عکس‌های پروژه را امیر محمد ترکی برداشته است.

کد خبر 806704
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha