سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت روز شهید دقایقی قبل آغاز شد.

سیدحسن نصرالله

به گزارش همشهری آنلاین اهم سخنان نصرالله را می خوانید:

در حوادث جاری غزه دو حادثه اتفاق افتاد، حادثه اول تجاوز صهیونیست ها به اهل غزه است و حادثه دوم مقابله قهرمانانه ملت فلسطین در مقابل دشمن است.

صهیونیست ها در حساب و کتاب خود اشتباه می کنند.یکی از اهداف اساسی دشمن تسلیم کردن است، نه فقط اهل غزه بلکه تسلیم کردن ملت های منطقه . هدف دشمن محقق نخواهد شد.

تجربه نشان داده بهترین گزینه در مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت است.

صهیونسیت ها در سال های اخیر تلاش می کردند تصویر مسالمت امیز از خود نشان دهند اما در جنگ غزه بربریت خود را به اثبات رساندند. آمریکا می تواند جنایت صهیونیست ها را متوقف کند. مقامات اسرائیل عده ای احمق هستند.

مجاهدان مقاومت با تانک ها و نظامیان صهیونیست مقابله می کنند. قوی ترین تیپ اسرائیل امروز در غزه است. شمار تانک ها و خودروهای زرهی و کشته های اسرائیلی شجاعت و خلاقیت مقاومت در تاکتیک های جنگی را نشان می دهد.

اسراییلی‌ها امروز در چند جبهه می جنگند که یکی از آنها در غزه و دیگری در یمن است

متاسفانه امروز سخن از مقابله عربی با پهپادها و موشک هایی مطرح است که از یمن شلیک می شوند


مشارکت یمن در نبرد، نماد حمایت عظیم از مقاومت فلسطین است

رژیم صهیونیستی با افزایش فرار شهرک نشینان به خاطر ضربات مقاومت مواجه است که رژیم صهیونیستی را به شدت تحت فشار قرار داده است
تاکنون تظاهراتی مانند تظاهرات در یمن را در هیچ جای جهان شاهد نبوده ایم
رویدادهای غزه باعث شروع واقعی مقاومت اسلامی در عراق شد
آمریکا به ۴۶حمله به پایگاههایش در سوریه و عراق و زخمی شدن ۵۶ نفر از سربازانش تا روز گذشته اعتراف کرده است
اگر آمریکاییها نمی خواهند منطقه دچار جنگی فراگیر شود باید تجاوز به غزه را متوقف کنند
سوریه به رغم شرایط دشوارش از رزمندگان مقاومت حمایت می کند
ایلات که تحت حمایت اسرائیل،آمریکا و حتی کشورهای عربی قرار دارد در معرض حمله پهپادی واقع شد که هنوز منبعش مشخص نیست

زمان به نفع دشمن نیست

زمان به نفع دشمن نیست، دشمن در سطح میدانی در به زانو درآوردن غزه و نیز در سطح افکار عمومی شکست‌خورده است و از گسترش جبهه‌ها وحشت دارد.

تمام عوامل از جمله پرونده اسیران بر دشمن فشار وارد خواهد کرد و ما باید به این رویه ادامه دهیم و از همه بالاتر مردم غزه هستند که صبر و ایستادگی می‌کنند.

پسا هفتم اکتبر اسرائیل دیگر مانند ماقبل هفتم اکتبر برای اسرائیل نیست و این را مرحله آینده  تثبیت خواهد کرد.

با تمام شهدای خود برای ادامه این راه و حفظ اهدافشان و دستاوردهای بیشتر تا رسیدن به پیروزی آتی که حتمی است، عهد و پیمان می‌بندیم.

 

کد خبر 806371

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • مخاطب سابق IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    12 2
    الان من به عنوان مخاطب به شما بگم که نصرالله چه گفت؟
  • فریبرز IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    13 11
    چرا هیچ اقدام عملی نمیکنید؟؟؟ چندتا خواهر و بردار فلسطینی دیگه باید کشته بشوند
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    23 6
    سخنان مهم چی بود که ما متوجه نمی شیم با آب وتاب خبر میزارن اما کاری از اینها بر نمیاد حیف آن همه هزینه که صرف حزب الله شد
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    3 10
    جنایات آمریکا ثبات منطقه و دنیا را به خطر می‌اندازد. جنایات اسرائیل ثبات منطقه و دنیا را به خطر می‌اندازد. سلاح هسته‌ای اسرائیل امنیت دنیا را تهدید می‌کند. بمباران غزه جنایت جنگی است. بمباران شدید غزه به طور کامل غیرقابل قبول و جنایت جنگی است.
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    7 10
    بیمارستان‌ها میدان جنگ نیستند و باید امن باشند. جنگ امروز صهیونیست‌ها و آمریکایی ها علیه زنان و کودکان است. در غزه نسل کشی انجام می‌شود/ آمریکا جنایتکار مسئول جنگ در غزه است. تنها دستآورد اسرائیل و آمریکا در حمله به غزه کشتار زنان و کودکان بوده‌ است.
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    3 12
    ارتش‌های عربی و اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده باشند
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    2 11
    درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه/ تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    2 14
    عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود. بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم. اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.
  • AU ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    5 9
    جنایت ، قتل و نسلکشی به دست هر فردی باشد معنا آن را عوض نمیکند من با جمله شما مشکل دارم ، خواهر و بردار فلسطینی؟ زمان تجاوز صدام به ایران من خودم اسیر فلسطینی داشتم با وجود اسارت به ایرانیان فحاشی میکرد
  • خودم IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    14 4
    از نابود کردن اسراعیل رسیدین به فوش دادن بهشون ؟!؟
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      1 5
      ظلم و جنایت پایدار نیست عجله نکن
    • FR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      2 0
      ۱۴:۰۵قضیه حفظ منطقه است