برخی رسانه‌ها نیز اعلام کردند که کسر امتیاز از استقلال قطعی است ولی به تعداد تخلفات مطرح شده (پنج تخلف) پنج امتیاز از این باشگاه کم نخواهد شد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین بعد از تخلفات نقل‌وانتقالاتی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس، حالا پرونده باشگاه استقلال بعد از شکایت چند تیم ازجمله پرسپولیس و آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی رفته و شنیده می‌شود به‌زودی رای این پرونده صادر خواهد شد. باشگاه سپاهان به‌دلیل چهار مورد تخلف با کسر چهار امتیاز و پرسپولیس به دلیل یک تخلف با کسر یک امتیاز جریمه شدند. در این بین اما برخی مدعی هستند به‌خاطر آنکه به باشگاه استقلال پنج مورد اتهام وارد شده بنابراین بین یک تا پنج امتیاز از این باشگاه که صدرنشین فعلی لیگ برتر است، کم خواهد شد.
در این خصوص برخی رسانه‌ها نیز اعلام کردند که کسر امتیاز از استقلال قطعی است ولی به تعداد تخلفات مطرح شده (پنج تخلف) پنج امتیاز از این باشگاه کم نخواهد شد. حال باید دید درنهایت برای پرونده استقلال چه اتفاقی رخ خواهد داد و چند امتیاز از این باشگاه کم خواهد شد. البته چند روز پیش در این مورد به نقل از یک مدیر استقلالی دفاعیه‌های باشگاه استقلال درباره پنج تخلفی که به‌زعم اعضای کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قراردادهای لیگ برتر به این باشگاه نسبت داده است را منتشر کردیم. با این حال این مقام آگاه درباره آخرین وضعیت این پرونده، اظهار داشت: «ان‌شاءالله اوایل هفته این پرونده با دفاعیات ما تکمیل شده و به کمیته انضباطی ارسال خواهد شد. در این خصوص دفاعیات خود را ارائه داده و هنوز هم معتقدیم تخلفی را مرتکب نشده‌ایم. بنابراین در کمیته انضباطی به احتمال زیاد حکم برائت باشگاه استقلال خواهد آمد.»

کد خبر 806157
منبع: فرهیختگان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    24 13
    با سلام حالا که قراره کم بشه ۵ تا کم هست .
  • ...سوز IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    27 15
    کلا تا داستان به استقلال می خوره همه چیز عوض میشه . الان کلا ملغی می کنن میره . عمرا از استقلال امتیاز کم کنن که اگر بنا باشه کم کنن باید بالای 10 امتیاز کم کنن . کی تو ... میره قرارداد بازیکن خارجی 8 میلیارد باشه؟ قشنگ دارن عدد سازی می کنن و سازمان هم عین ... نگاهشون می کنه .
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      16 16
      یه رفیق داشتیم قهر کرده بود میگفت غذا نمیخورم ،براش یه بشقاب غذا گذاشتیم یه نگاه کرد گفت حالا من که نمیخورم اما برای هرکه گذاشتین این بشقاب کم هست،حالا قصه استقلال هست بیچاره اول فصل تمام درها روش بستند و نزاشتن یه بازیکن بگیره ،بعد شروع شد داوران محترم چند امتیاز ازش بناحق ضرر زدند ،برای تیم رقیبش پرسپولیس چند مورد بقول رییس کمیته داوران معجزه وار مساعده کردند بازهم رفته صدر ،بنظر برای کم کردن زحمت کمیته داوران حداقل ۱۵ امتیاز کسر کنند شاید کفایت کند.
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      27 15
      اون ...بود که بتازیکنانش رو سربازی نبردند جالبه قانون نظام وظیفه کشور را بنفع لنگ تغیر دادند
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      0 0
      چون به حق خودش قانع نبوده مثل تیم محبوبت هرچی میخوایدازمیهمانی چندروزه تون توخونه ی اجاره ای درغیاب مالک خونه که فعلا بنگاه دار مستأجر موقت وبدون رضایت مالک آورده لذت ببرید
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    14 19
    چراااا قبل از بازی‌ همچنین با هیجان اخبار حاشیه ای استقلال رو بازتاب میکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ایمان IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    16 1
    تخلف کرده باید ازش امتیاز کم شه.سپاهان ۴ تخلف ۴ امتیاز.پرسپولیس ۱ تخلف ۱ امتیاز اینام ۵ تخلف ۵ امتیاز،هر کی خربزه میخوره باید پای لرزش وایسه
    • . IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      7 2
      اگر ثابت بشه که تخلف کرده بله
  • ناصر IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    5 6
    دیدن استقلال صدرنشین بباز نیست میخواهندامتیازکم کنندتا تیم هدف خودشون به صدربرسه استقلال اگرعاقل باشه ازلیک کنارمیکشه تا ابروی این ارذل که برای تیم دیگه زورمیزنن برود
  • مهدی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    3 7
    دست به هرکاری بزنید که استقلال و ازصدر بیارید پایین،
  • عای BR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    6 2
    سوگلی پایتخت که نمیونند 5امتیاز کم کنند
  • آبی آسمونی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    4 4
    ب هر دری میزنن ک لنگ رو بیارن صدر جدول لیگ
  • مسعود IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    4 1
    ما از کمیته انضباطی تقاضا داریم حق الناس نکنه و عدالت را رعایت کنه باشگاه استقلال ۵تخلف داشته وباید حتما ۵ امتیاز از استقلال کم بشود بازیکنانی که اول فصل برای طلب خود اعتراض و اعتصاب کردند چطور میشود که یکباره مبلغ قرارداد خود را پایین میآورند تو را به خدا اندکی تفکر
  • 4444 IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 1
    دوباره لنگیا کم آوردن وطبق معمول فتنه‌گری رو از رسانه شروع کردند ، امسال ده امتیاز هم از استقلال کم کنید ، ده امتیاز صدقه به لنگ محتاج علیل عاجز کمک کنید ، اصلاً خودتان را بکشید حریف نیستید. پس چاره‌ای نیست جز اینکه مثل تاریخ زشتتون فکر دسیسه‌چینی بیرون از زمین مسابقه باشید، آره بابا جون شما که دراین مورد تخصص و تجربه کافی دارید.
  • فرزاد IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    بابا مسعود بیا ی کاری کن پرسپولیس بشه قهرمان آسیا و لیگ دوزاری.....استقلال هم ک همیشه بی بابا مسعودها هستش!!!!!!!
  • UA ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    محمد مهری قرار داد سال پیشش 6 میلیارد بوده این فصل شده 160 میلیون این اگر معجزه نیست پس چیه ؟:D