سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر بازی فردا از نظر داوری مشکل نداشته باشد و سوت‌های مشکوک زده نشود، برنده می‌شویم.

پاکو خمز

به گزارش همشهری آنلاین، پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال، اظهار داشت: این هفته همه چیز از جمله تلاش بازیکنان در تمرینات، بسیار خوب و منظم بود و آماده بازی با استقلال هستیم. استقلال تیم خوبی است و باتوجه به توانایی‌هایش اکنون در صدر جدول قرار دارد. دیدار سختی داریم ولی فکر می‌کنم دو تیم با تمامی ظرفیت بازی کنند و شاهد بازی خوبی خواهیم بود.

وی افزود: امیدوارم روند بازی به شکلی باشد که اتفاقات خارج از زمین، نتیجه را مشخص نکند و همه چیز در چارچوب ورزش پیش برود.

خمز با اشاره به طلسم برد استقلال در ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: اگر بازی فردا از نظر داوری مشکل نداشته باشد و سوت‌های مشکوک زده نشود، برنده می‌شویم.

وی در مورد حضور پرتعداد هواداران تراکتور در دیدارهای خارج از خانه به ویژه در ورزشگاه آزادی، گفت: همراهی هواداران در تمامی بازی‌ها اتفاق خوشحال کننده‌ای است و حمایت آنان برای‌مان بسیار حائز اهمیت است. من از هواداران‌مان تشکر می‌کنم. مطمئناً آنان فردا به ما کمک خواهند کرد. به جز ریکاردو آلوز، سایز بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم در بازی برابر استقلال ندارند.

کد خبر 806059

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • حسن IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    8 4
    خیلی جالب هست بیشترین سوت به سود یه تیم دیگه زده میشه اینها چی میزنن هر کی ایران میاد کلا من شش عوض میشه
  • پاکی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    14 1
    با سلام مطمین باش اقای سرمربی فردا با استقلال بازی دارید نه پرسپولیس ،داور هم نامهربان هست برای استقلال کما فی السابق ،کافیه بازی قبلتون با استقلال یبار نگاه کنید تا دلتون از لحاظ داوری قرص قرص باشه .پس منصف باشید و سعی نکنیدبا جو سازی داوریها از اینهم نسبت به استقلال ناعادلانه تر باشه.
  • آسمان آبی دوستاره IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    12 2
    خمس با این همه بازیکن وامکانات هیچ دستاوردی نداشته واز ترسش می خواد بازی رو به حاشیه بکشه سال قبل هم این کارو کرد ۷تا گل خوردند😂😂😂😂🍅⭕️😁😁😁😁😁
  • خ IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    4 1
    این یعنی که اگه داورهوای ماراداشه باشه استقلال را شکست میدیم ..هنوز بازی انجام نشده از داوری گله میکنند ..بخوای نخوای استقلال برنده هست ..حرفهای مربی تراکتور نشان از ترس اوست وازالان باخته
  • سعیدی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    5 1
    این پیشگویی و این مدل اتهامات به تیمی که به گواه فوتبال برتر ،در همین ۸هفته حداقل ۴ امتیاز از داوری ضربه خورد،عجیبه! اتفاقا این مدل اظهار نظر مشکوکه و الا با این داور ،فصل قبل هدیه اش را از استقلال گرفت