حماس در بیانیه‌ای خواستار تحرک گسترده ضد جنگ و ضد تجاوز رژیم صهیونیستی از سوی مردمان سراسر جهان شد.

حماس - مقاومت - فلسین - طوفان الاقصی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، حماس مجددا خواستار تحرک قوی در سطح جهان عرب و اسلام علیه جنایات رژیم صهیونیستی شد.

در بیانیه حماس آمده است: ما مجددا از ملت‌ها و نیز جهان عرب و اسلام و نیز آزادگان دنیا می‌خواهیم که بر دامنه اقدامات بیافزایند و در همه شهرها و میادین و پایتخت ها در همه قاره ها حاضر شوند و در حمایت از حقوق ملت به پا خیزند.

در بیانیه حماس خواستار تحرک گسترده در حمایت از آزادی سرزمین فلسطین، حق بازگشت و حق تعیین سرنوشت فلسطینیان شده است و اینکه در محکومیت حمله اشغالگران و حمایت بی دریغ آمریکا از این رژیم، اقدام قوی به عمل آید.

عکسی که خبرنگار سی ان ان را از کار تعلیق کرد ؛ تصویری که در میان صهیونیست ها دست به دست می شود

حماس بیان کرد: ما خواستار تداوم و تشدید تظاهرات در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در مخالفت با حمله دشمن اسرائیلی به غزه هستیم.

نیروهای مقاومت فلسطین ۳۴روز پیش، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

کد خبر 805938
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha