سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که یک تانک مرکاوای ۴ رژیم صهیونیستی را منهدم کرده است.

آغاز حملات راکتی گردان القسام به سمت تل آویو

به گزارش همشهری آنلاین، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین (سرایا القدس) از هدف قرار دادن یک تانک مرکاوای ۴ ارتش رژیم صهیونیستی با راکت «تاندوم» خبر داد.

سرایا القدس همچنین ویدئوی شلیک راکت تاندوم ضد زره به تانک مرکاوای ۴ ارتش رژیم صهیونیستی در محله شیخ رضوان در شهر غزه را منتشر کرد.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس هم اعلام کرد که ار صبح امروز، ۱۵ تانک و خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را منهدم کرده است.

القسام همچنین از انهدام دو نفربر و دو خودروی نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در درگیری‌های زمینی امروز با صهیونیست‌ها خبر داده است.

شاخه نظامی حماس تأکید کرد که تمامی این تانک ها و خودروهای نظامی با راکت «الیاسین ۱۰۵» هدف قرار گرفته و منهدم شده‌اند.

گردان‌های القسام همچنین گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی را در نزدیکی تجمع خودروهای در جنوب شهر غزه با موشک ضد زره هدایت شونده «کونکورس» هدف قرار داد.

گردان‌های القسام سه‌شنبه شب نیز اعلام کرده بود که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ تانک و خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال غزه منهدم کرده‌ است.

در بیانیه گردان‌های القسام آمده است: به یاری خداوند در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ خودروی زرهی دشمن (۱۲ تانک، یک نفربر و یک بولدوزر) را در اطراف اردوگاه الشاطئ و بیت حانون به طور کلی یا جزئی منهدم کردیم.

در روزهای اخیر چندین تانک و خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی هدف رزمندگان فلسطینی قرار گرفته و منهدم شده است.

کد خبر 805811

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • عليرضا IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    0 3
    خوبه تجهیزات نیروی زمینی ارتش رژیم اسراییل در حال کاهش است، بخصوص تانک و و زره پوشها.
  • AU ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    3 0
    گفتن واقعیت نشانه طرفداری نیست ، این نوع راکت مانند آرپی جی مدل ۷ است حداکثر حرارت ایجاد شده۳۰۰ درجه است برای صدمه زدن به تانک مرکاوا آن هم مدل ۴ بیشتر از ۲ برابر این راکت قدرت و حرارت لازم است
  • AU ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    2 0
    اشتباه شد ۳۰۰۰ درجه میزان حرارت این راکت است تانک مرکاوا تا ۷۰۰۰ درجه را تحمل میکند این راکت حتی به زره پوش هامر هم صدمه نمیزند