امروز چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ قیمت خودرو با تغییرات جزئی همراه است. اکثر محصولات داخلی و خارجی ثبات قیمت دارند.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ تغییرات آن‌چنانی ندارد و اغلب خودروها در ثبات کامل قیمتی معامله می‌شوند. تعداد محدودی از محصولات در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نیز افت قیمت یا افزایش‌های جزئی را تجربه کردند.

بازار خودرو تحت تأثیر عرضه خودروهای وارداتی برای افراد ثبت‌نام‌کننده در سامانه یکپارچه خودرو طی اسفند ماه سال گذشته، از آغاز هفته جاری در رکود عمیقی فرو رفته و تغییرات چندانی ندارد. بدیهی است که این عدم تغییر قیمت به دلیل انجام معاملات بسیار اندک و محدودی است که در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی صورت می‌گیرد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، تغییراتی جزئی دارد و کلیت بازار، باثبات است.

کوییک اتوماتیک R از هاچ‌بک‌های دنده اتوماتیک اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر، روی نرخ ۴۵۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که از هفته گذشته روی کانال ۵۸۵ میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

پژو ۲۰۷i دنده دستی هاچ‌بک پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که روز گذشته سه میلیون تومان افزایش داشت؛ امروز یک میلیون تومان دیگر افزایش یافته و به نرخ ۶۱۷ میلیون تومان رسیده است.

سمند LX EF۷ بنزینی با مدل ۱۴۰۱ که به تازگی توقف تولید خورده است؛ امروز یکی از رکوردداران افت قیمت در بازار خودروهای داخلی به شمار می‌رود که ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با قیمت ۵۴۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

این خودرو پرطرفدار داخلی رکورددار افت قیمت شد؛ کوئیک اتومات، پژو، دنا، جک، ام وی ام و آریزو چند؟ | جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی، امروز غالباً ثابت است و تغییر چندانی ندارد.

جک J۴ آپشنال یکی از خودروهای اقتصادی و مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو امروز برخلاف دیگر محصولات بازار، حدود پنج میلیون تومان افزایش یافته و با قیمت ۷۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین محصولات مونتاژی بازار محسوب می‌شود که هیچ تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و به نرخ ۷۱۵ میلیون تومان رسید.

آریزو ۵ توربوشارژ جدید که یکی از سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو به شمار می‌رود، امروز هیچ تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فردا SX۵ کراس‌اوور مونتاژی شرکت فرداموتورز محسوب می‌شود که همانند اغلب محصولات بازار، هیچ تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومانی روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

این خودرو پرطرفدار داخلی رکورددار افت قیمت شد؛ کوئیک اتومات، پژو، دنا، جک، ام وی ام و آریزو چند؟ | جدول قیمت ها

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

نرخ دلار در بازار آزاد طی چند روز گذشته، هیچ تغییری نداشته و یا تغییرات آن، بسیار جزئی و ناچیز است. با توجه به اینکه مهم‌ترین عامل تأثیرگذار روی قیمت خودرو نیز نرخ دلار در بازار آزاد به شمار می‌رود، احتمالاً طی روزهای آینده نیز رکود در بازار خودرو مشاهده شود.

کد خبر 805663

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    1 0
    اریزو 5 توربو اسپرت 1050 است نه قیمتی که شما چاپ کردید تا وقتی مافیای وزارت صمت هست نه خودرو با قیمت مناسب وارد میشود نه قیمت خودرو ها کاهش می یابد