تا همین جای کار پرسپولیس ۱۰۰ هزار دلار پاداش آسیایی برای این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از AFC طلب دارد اما تحریم ها موجب شده نتواند این پاداش ها را دریافت کند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین به نظر می رسد پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا همچنان فقط خرج می کند و هیچ مبلغی نمی تواند به عنوان پاداش دریافت کند. تحریم های شدید اقتصادی و بانکی به خودی خود باعث شده باشگاه پرسپولیس نه تنها به هیچکدام از پاداش های آسیایی سال های اخیر خود را که حتی به فینال لیگ قهرمانان نیز انجامیده دریافت کند، بلکه بابت پیروزی در دو بازی اخیر نیز موفق به دریافت پاداشی نشده است.

همان طور که می دانید پرسپولیس در دو بازی اخیر آسیایی خود مقابل الدحیل و استقلال تاجیکستان به پیروزی رسیده و با ۶ امتیاز از سه بازی در دور رفت، راهی تاجیکستان شده است. طبق قوانین اعلام شده از سوی AFC بابت هر برد آسیایی به تیم‌ها ۵۰ هزار دلار پاداش پرداخت می شود و پرسپولیس تا به این ساعت و تا قبل از بازی برگشت امروز خود مقابل استقلال تاجیکستان، موفق به کسب دو برد و یکصد هزار دلار پاداش شده است.

ناگفته پیداست اگر پرسپولیس مسابقه امروز را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد، نه‌تنها شانس صعود خود به مرحله بعد را تا حد خیلی زیادی بالا می برد بلکه ۵۰ هزار دلار دیگر نیز به عنوان پاداش به ذخیره ارزی خود واریز کرده و جمع پاداش هایش در ۴ بازی اخیر نیز به ۱۵۰ هزار دلار خواهد رسید.

هرچند همان طور که گفتیم پرسپولیس به خاطر تحریم‌ها تا به امروز موفق نشده پاداش های پیروزی های خود را که مبلغ زیادی هم هست از سوی AFC دریافت کند.

کد خبر 805391

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha