ایران خودرو قیمت جدید ۱۳ محصول خود را ویژه آبان ۱۴۰۲ اعلام کرده است که محصولات متنوعی از خانواده پژو پارس، پژو ۲۰۷ و تارا حضور دارند.

ایران خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، به رسم ماه‌های گذشته، لیستی از قیمت جدید محصولات ایران خودرو ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۲ توسط این شرکت منتشر شد.

در جدول قیمت جدید محصولات ایران خودرو ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۲، محصولات متنوعی از خانواده پژو پارس، پژو ۲۰۷ و تارا حضور دارند، اما تمرکز اصلی لیست قیمت این ماه بر خودروهای هایما بوده است

چهار خودروی هایما در لیست قیمت ایران خودرو ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۲ حضور دارند. این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که طی ماه‌های گذشته، تنها دو خودروی هایما S۵ و هایما S۷ در این لیست عرضه شده بودند. اما در آبان‌ماه ۱۴۰۲، دو محصول جدید از این برند، یعنی هایما ۷X و هایما ۸S نیز در لیست قیمت حضور دارند.

تارا دنده‌ای V۱ پلاس و تارا اتوماتیک V۴ دو تیپ جدید تارا هستند که برای نخستین‌بار در لیست قیمت آبان‌ماه ۱۴۰۲ حاضر شده‌اند. این دو خودرو درواقع نسخه‌های جدید تارا هستند که با افزایش قیمت قابل‌توجه نسبت به مدل‌های قبلی فروخته می‌شوند.

دو محصول جدید ایران خودرو در این لیست، پژو ۲۰۷ پانوراما دنده‌ای و اتوماتیک بهینه هستند. شرایط فروش نسخه دنده‌ای این خودرو اخیراً اعلام شد و اکنون در لیست قیمت ایران خودرو نیز حضور دارد. بااین‌حال، خبری از قیمت رانا پلاس بهینه در این لیست نیست. پژو ۲۰۷ با موتور TU۳‌ نیز در جدول قیمت آبان‌ماه ۱۴۰۲ مشاهده می‌شود.

قیمت جدید ۱۳ محصول ایران خودرو ویژه آبان ۱۴۰۲ | این ۶ خودرو از محصولات و نسخه های جدید هستند

کد خبر 804934

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha