یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۱
۰ نفر

گروه حوادث: یکی از کارشناسان اورژانس تهران هنگام عملیات امدادرسانی هدف حمله مرد عصبانی قرار گرفت و به‌شدت مجروح شد

بعدازظهر شنبه گذشته، وقتی ماجرای واژگون شدن یک خودروی سواری در بزرگراه چمران به مرکز اورژانس تهران گزارش شد، گروهی از امدادرسانان به سرعت عازم محل حادثه شدند. 

در حالی که ترافیک بزرگراه به‌شدت افزایش پیدا کرده بود، راننده آمبولانس با استفاده از آژیر و بلندگو سعی می‌‌کرد راه را باز کند و هر چه زودتر خود را به محل حادثه برساند، غافل از اینکه راننده یک خودروی سواری که پشت سر آمبولانس در حرکت بود از اینکه در ترافیک گیر کرده بود به‌شدت عصبانی شده بود. 

فضیلت‌خواه، مسئول اطلاع‌رسانی اورژانس تهران با بیان این خبر افزود: بعد از چند دقیقه، سرانجام آمبولانس به محل حادثه رسید و کارشناسان برای عملیات امدادی از آن خارج شدند. اما در همین هنگام راننده خودروی سواری که پشت سر آمبولانس در حرکت بود از ماشین پیاده شد و به طرف یکی از امدادرسانان حمله‌ور شد و وی را به‌شدت مجروح کرد.

وی ادامه داد: به‌دنبال این حادثه، ماموران پلیس حاضر در محل تصادف، مرد عصبانی را دستگیر کردند و کارشناس اورژانس به سرعت به بیمارستان ولیعصر (عج) منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

فضیلت‌خواه با اشاره به اینکه این مرد  مدعی شده برای انجام کاری عجله داشته اما گیر کردن پشت آمبولانس باعث عصبانیتش شده بود، تصریح کرد: هم‌اکنون کارشناس مجروح تحت درمان قرار دارد و رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

کد خبر 80490

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز