یک منبع عبری اعلام کرد بن گویر حاضر به تغییر وزیر میراث رژیم صهیونیستی نشد، تا باز هم نتانیاهو در برابر احزاب راستگرای افراطی کرنش دیگری را نشان دهد.

نتانیاهو /  بن گویر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، به رغم صدور تعلیق، وزیر میراث در رای گیری امروز کابینه که به شکل تلفنی انجام گرفت شرکت کرد.

گفتنی است برخی از رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، نتانیاهو در این رابطه امروز عصر با بن گویر گفتگو کرد اما بن گویر گوش شنوایی برای نتانیاهو نداشت و به او توصیه کرد به جای تعلیم دادن به وزرا به فکر جنگ در غزه باشد و نتانیاهو هم تسلیم بن گویر شد.

واکنش نتانیاهو به ایده بمباران اتمی غزه

پیش از این رسانه‌های عبری زبان اعلام کرده بودند، دفتر نخست وزیری (رژیم) اسرائیل دستور تعلیق امیخای الیاهو را صادر کرده و وی از این پس حق شرکت در جلسات کابینه را ندارد.

وزیر میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که انداختن یک بمب اتمی بر سر مردم غزه تنها راه حل ممکن است.

این وزیر صهیونیستی در گفتگویی با یک رادیوی صهیونیستی اعلام کرده بود: نوار غزه نباید بر روی زمین باقی بماند، باید از نو در آنجا شهرک‌سازی کنیم، سخنانی که واکنش بسیاری از کشورهای جهان را به همراه خود داشت.

در حالی که برخی از رسانه‌ها این سخنان را اعلام این واقعیت است که رژیم صهیونیستی بمب هسته‌ای در اختیار داشته و احتمال بکارگیری آن هم توسط احزاب افراطی که هم‌اکنون در راس این رژیم قرار دارند، وجود دارد.

کد خبر 804888

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha