یک قانونگذار اهل ایالت «ورمونت» آمریکا غروب یکشنبه به وقت تهران خواستار توقف فوری قتل عام اهالی غزه به دست صهیونیست‌ها شد.

برنی سندرز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری آناتولی، قانونگذار اهل ایالت «ورمونت» آمریکا غروب یکشنبه با اشاره به کمک‌های مالی ایالات متحده به صهیونیست‌ها، توقف فوری قتل عام مردم غزه را خواستار شد.

«برنی سندرز» قانونگذار منتقد آمریکایی خواستار خاتمه قتل عالم مردم بیگناه در غزه شد.

سندرز گفت: «آنچه اکنون شاهدیم یکی از وحشتناک‌ترین لحظات تاریخ معاصر است.»

سخنگوی وزارت بهداشت غزه روز یکشنبه گفت رژیم صهیونیستی از ۳۰ روز گذشته در حال پاکسازی نژادی و کشتار مردم فلسطین است.

تصاویر وزیر امور خارجه آمریکا با جلیقه ضد گلوله در فرودگاه...

توصیه باورنکردنی آمریکا به اسرائیل درباره حمله به مردم غزه

او در ادامه با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۳ نفر به شهادت رسیده‌اند، اعلام کرد شمار شهدا به ۹۷۷۰ نفر رسیده که از این تعداد ۴۸۰۰ نفر کودک هستند. براساس این بیانیه، بیمارستان‌های غزه دیگر قادر به ارائه خدمات پزشکی نیستند و تنها تا چند ساعت دیگر بسیاری از آن‌ها امکان فعالیت خواهند داشت.

سندرز در ادامه افزود: «این در حالی است که کمک‌های سالیانه آمریکا به اسرائیل به مبلغ ۳.۸ میلیار دلار است و این بر کسی پوشیده نیست.»

سندرز افزود: «باید به فاجعه وحشتناک انسانی در غزه رسیدگی شود. مردم در غزه آب اشامیدنی و غذا ندارند. آن‌ها سوخت ندارند. بیمارستان‌های آن‌ها بمباران می‌شوند.»

«فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه نیز درباره حمایت کشورهای غربی از جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین گفت: «همه رهبران غرب پس از نادیده گرفتن فاجعه ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه، به انجام اقداماتی رسیده‌اند که هیچ کس آن را انجام نداده بود، مثل زندانی کردن هر معترضی که برای توقف کشتار اسرائیل، فریاد می‌زند.»

کد خبر 804882

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    رژیم صهیونیستی با دستور مستقیم آمریکا در حملات به غزه از بمب‌های ممنوعه استفاده کرد. رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا کودکان و زنان بی دفاع را در فلطسین هدف قرار داده است.
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    هدف رژیم صهیونیستی و آمریکا از بین بردن حماس نیست و از 15 مهرماه تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. جنگ رژیم صهیونیستی و هم آمریکا 100 درصد فقط با مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه بوده است. رژیم کودک کش صهیونیستی در این مدت 30 روز با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی فقط مردم غزه را بمباران و قتل عام کرده است چرا؟ آمریکا، غرب به همراه سازمان های بین المللی شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در این مدت 30 روز در جنگ نوار غزه بودن و هستند.
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    حملات اسرائیل با حمایت آمریکا به غزه جنایت جنگی است اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا آمبولانس هلال احمر فلسطین را هدف قرار داد. زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. نیروهای آمریکایی هم به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه هستند. یک میلیون و 500 هزار نفر در غزه آواره شده‌اند چرا مدعیان حقوق بشر جنایت های اسرائیل و متحدانش را در غزه نمی‌بینند؟ تصویب طرح جدید آمریکا جنایتکار علیه ایران در مجلس نمایندگان | دخالت و مداخله در امور ایران است و هم به خاطر ناتوانی، کشور و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس ایران بوده است. کمک 425 میلیون دلاری جدید آمریکا به اوکراین تجاوز به روسیه است و هم آمریکا، غرب و ناتو از اسفندماه سال 1400 تاکنون 100 درصد عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بودن و هنوز هم هستند. تصویب طرح جدید آمریکا علیه ایران در مجلس نمایندگان | ولی باز هم آمریکایی ها جنایتکار هیچ غلطی نمی توانند بکنند و از سال 1357 تاکنون هم برای همه مردم ایران، منطقه و جهان ثابت شده است.
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد سکوت جهان اسلام در برابر جنایات صهیونیست‌ها و آمریکا مایه شرمساری است. جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنین محوطه‌های اطراف بیمارستان شفاء در شهر غزه را هدف حملات خود قرار دادند که در نتیجه آن، برق بخش‌هایی از این بیمارستان قطع شده است. و این در حالی است که ارتش اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا در این مدت 30 روز از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکا علیه زنان، مردان و کودکان غزه استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.