بازیگر سریال «محرمانه» درباره چگونگی پرداختن به مسائل امنیتی در سریال توضیحاتی ارائه داد.

محرمانه

به گزارش همشهری آنلاین، علی جلالی درباره تیپ شدن به عنوان بازیگر نقش‌های امنیتی در سریال‌های تلویزیونی اظهار داشت: مخاطبان کارهای متفاوتی از من به عنوان بازیگر سریال‌های امنیتی دیده‌اند و بعید می‌دانم از نگاه کلیشه‌ای تنها به عنوان بازیگر نقش‌های امنیتی چنین دریافت و برداشتی را داشته باشند.

همه چیز بستگی به مخاطب دارد

بازیگر نقش یوسف در سریال محرمانه که این روزها از شبکه سوم سیما در حال پخش است، درباره تاثیرگذاری سریال‌های امنیتی بر مخاطبان گفت: این تاثیرگذاری بستگی به مخاطب دارد؛ اگر بخواهم واقعیت را بازگو کنم، با بازگشت به ۳، ۴ سال گذشته و مقایسه آن سال‌ها با زمان حاضر، شاید این تاثیرگذاری ۳۰ درصد شده بود در حالی که نیم دهه پیش این میزان ۸۰ درصد بود. تلاش داریم حقایق را بازگو کنیم، اگر مخاطب چیز دیگری برداشت کند شاید جانبدارانه باشد اما از لحاظ کسانی که فیلم می‌سازند هدفشان مقدس است و به دنبال القای اجباری به مخاطبان نیستند.

ماجرای پخش سریال‌های نمایش خانگی در تلویزیون به کجا رسید؟...

چیز دیگری برداشت کند شاید جانبدارانه باشد

جلالی افزود: تلاش ما این است که این حقایق را در قاب هنرمندانه به تصویر بکشیم اما میزان موفقیت چنین مجموعه‌هایی را باید از نگاه مخاطب دید.

بازیگر تمام رخ گفت که به عنوان یک مامور امنیتی، نخستین بار بود که در سریال‌های تلویزیونی ایفای نقش داشتم و نقش‌های پیشینم در دیگر سریال‌های امنیتی که قبلا ساخته شده‌اند، متفاوت از هم هستند؛ نقش‌هایم در کارهایی چون ترور خاموش، تمام رخ، خانه امن و ... متفاوت بودند؛ از وکیل کلاهبردار و قمارباز تا یک تروریست داعشی.

وی معتقد است که در خانه امن، از نظر حضور نسبت به محرمانه نقش بهتری داشته است. جلالی می‌گوید: چون در محرمانه خیلی به نقش من پرداخته نشده است. با وجود این که کار بسیار حساسی از نظر امنیتی داشتم و به موضوعی پرداخت شده بود که خیلی حساس بود.

پشت پرده استفاده ابزاری از جواد عزتی در زخم کاری | او را...

جلالی گفت: در محرمانه بیشتر به دنبال این بودیم که گاف امنیتی ندهیم به همین سبب آنقدری که باید به کاراکترها پرداخته نشد. یکی از مسایل سنگین در کار حضور مشاور در سر صحنه بود که خیلی از موضوعات را موشکافانه و دقیق به تصویر بکشند و این باعث می‌شد تا حدودی سردرگمی داشته باشیم.

محرمانه از نظر کارگردانی؟

این بازیگر سینما و تلویزیون که به زودی در یک کار سینمایی مشغول خواهد شد اظهار داشت: محرمانه از نظر کارگردانی کار سطح مثبت و الف را دارد. این سریال، یکی از بهترین کارهای محمود معظمی بود. از نظر کارگردانی کار خوبی بود اما از نظر شخصیت‌پردازی و قصه پردازی مقداری ضعف دارد. من این چالش را داشتم که در خیلی از پلان‌ها حضور داشتم اما این حضور تنها در حد یک اینسرت از چشمم نشان داده شد. البته این مساله به کارگردانی برنمی‌گردد که کارگردان دیگری به نام تدوینگر نیز برای تعمیق قصه چاره‌ای جز این نداشت.

جلالی گفت: محرمانه توانست با به تصویر کشیدن زیبای کادر پزشکی و قصه‌پردازی خوب در این بخش، صحنه‌های احساسی خوبی خلق کند و این سریال یکی از سریال‌های امنیتی روز تلویزیون است.

کد خبر 804606
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha