وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این رژیم دستش به یحیی السنوار خواهد رسید و او را خواهد کشت.

یوآف گالانت

به گزارش همشهری آنلاین، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) مدعی شد: ما برای پیروزی در غزه آماده هستیم؛ حتی اگر این امر یک سال زمان ببرد.

وی گفت: ما امروز درگیری‌های شدید و دشواری در غزه داشتیم و نفوذ زمینی‌مان را گسترش دادیم.


گالانت ادعا کرد: حماس حملات شدیدی را از جانب ما متحمل شد و ما دستمان به السنوار (فرمانده جنبش حماس در غزه) خواهد رسید و او را خواهیم کشت.

گالانت گفت: روزهای آینده بسیار دشواری داریم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: ما تصمیمی برای ورود به جنگ با حزب الله نداریم و اگر نصرالله اشتباه السنوار را انجام دهد عواقب آن برای لبنان وخیم خواهد بود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد که با وزیر دفاع آمریکا در خصوص زمینه‌های مختلف مربوط به جنگ هماهنگ می‌کند.


وی افزود: ما اجازه ورود سوخت به نوار غزه را نخواهیم داد.

گالانت ادعا کرد: در پایان این جنگ حماس در غزه وجود نخواهد داشت و ما با ایالات متحده در خصوص این امر توافق کرده‌ایم.

کد خبر 804503
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 44
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 18
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    62 21
    خخخخ یکسال می‌جنگید به این نامردی و بمباران زن و بچه ها میگید جنگ اگر تا اون وقت یحیی السنوار دستش به شما رسید و به درک واصلتان کرد چی اگر وزیر دفاع آمریکا و پنتاگون و نیروهای دلتای آمریکا نبودند چیکار می کردید گریه
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    58 28
    این حرامی های اشغالگر چون ارتش کافی و سلاح کافی ندارند هر روز اعلام میکند قصد مبارزه با حزب الله و سوریه و ایران نداریم.باید نابود بشن یادمون نرفته پول می دادند و ارزال اجیر میکردند در تهران برای ترور
  • محمد IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    51 23
    الان بهترین موقعیت برای جنگیدن است اکر حماس را شکست دهد آن وقت قویتر می شود وبه حزب الله هم حمله می کند
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    53 31
    باتلاق اوکراین تموم نشده . آمریکا مگه چقدر سلاح دارد که هم به غرب دهد هم به رژیم صهیونسیتی و هم خاورمیانه!؟ باید له شوند در جنگ احتمالی
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    54 29
    این خلبانان رژیم صهیونسیتی چقدر حرامی اند. هر کدام بیش از هزار نفر مسلمان را تاکنون با اشاره انگشت به شهادت رساندن
  • مقدس IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    51 25
    گاو گالانت بى سروپا شما صهيونيست هاى كفتار صفت دو روز هم بدون كمك سنديكاى جنايتكاران انگل ستان و آمريكا و آلمان و..... توان روياروئى با مقاومت را نداريد ، ...زاده اين سكه يه روى ديگه هم داره كفتار كودك كش به فضل و نصرت الهى به دركً واصل شدن تك تك شما ...زادگان جنايتكار را خواهيم ديد .
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    43 24
    در اولین فرصت ساقیت را عوض کن عوضی صهیونیست
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    55 24
    در نوار غزه به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا هر ۱۰ دقیقه یک کودک جان خود را از دست می‌دهد.
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    43 21
    هدف رژیم صهیونیستی و آمریکا از بین بردن حماس نیست و از 15 مهرماه تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. جنگ رژیم صهیونیستی و هم آمریکا 100 درصد فقط با مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه بوده است. رژیم کودک کش صهیونیستی در این مدت 30 روز با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی فقط مردم غزه را بمباران و قتل عام کرده است چرا؟ آمریکا، غرب به همراه سازمان های بین المللی شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در این مدت 30 روز در جنگ نوار غزه بودن و هستند.
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    42 22
    حملات اسرائیل با حمایت آمریکا به غزه جنایت جنگی است اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا آمبولانس هلال احمر فلسطین را هدف قرار داد. زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. نیروهای آمریکایی هم به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه هستند. یک میلیون و 500 هزار نفر در غزه آواره شده‌اند چرا مدعیان حقوق بشر جنایت های اسرائیل و متحدانش را در غزه نمی‌بینند؟ تصویب طرح جدید آمریکا جنایتکار علیه ایران در مجلس نمایندگان | دخالت و مداخله در امور ایران است و هم به خاطر ناتوانی، کشور و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس ایران بوده است. کمک 425 میلیون دلاری جدید آمریکا به اوکراین تجاوز به روسیه است و هم آمریکا، غرب و ناتو از اسفندماه سال 1400 تاکنون 100 درصد عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بودن و هنوز هم هستند. تصویب طرح جدید آمریکا علیه ایران در مجلس نمایندگان | ولی باز هم آمریکایی ها جنایتکار هیچ غلطی نمی توانند بکنند و از سال 1357 تاکنون هم برای همه مردم ایران، منطقه و جهان ثابت شده است.
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    41 22
    آمریکا، غرب به همراه سازمان های بین المللی شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در این مدت 29 روز در جنگ نوار غزه بودن و هستند. سازمان ملل از کمبود آب و غذا در غزه خبر داد/ سازمان ملل خیانتکار شریک جرم جنایت های اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان در غزه بوده است. آمریکا نجس‌ترین نقطه جهان است. آنچه در غزه رخ می‌دهد یک نسل‌کشی به سبک نازی‌ها است. آنچه در غزه رخ می‌دهد یک نسل‌کشی به سبک نازی‌ها است آنچه در غزه رخ می‌دهد یک نسل‌کشی به سبک نازی‌ها است. وحشی گری رژیم اشغالگر نتیجه چراغ سبز آمریکاست. که وحشی‌گری رژیم صهیونیستی نتیجه چراغ سبز آمریکاست.
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    33 19
    اگرچه جنایات‌ رژیم سفاک صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه دل هر آزاده‌ای را در جهان به درد آورده است و خواسته همگان توقف قتل عام ونسل کشی مردم مظلوم غزه است، اما در دل این صحنه‌های دلخراش شاهد اتفاقات و تحولاتی هستیم که نشان می‌دهد آینده فلسطین و منطقه را گروه‌های مقاومت تعیین خواهند کرد نه آمریکا و رژیم صهیونیستی. طی دهه‌های گذشته آمریکا سعی داشت با استفاده از روش‌های مختلف شناختی انگاره شکست مقاومت در منطقه را با ائتلاف‌‌سازی بر مبنای سازش کشورهای عربی به نفع رژیم صهیونیستی دنبال کند. فلذا جریان سازش در خفا و آشکار روابط خود را با رژیم صهیونیستی تقویت می‌کرد. اما در مقابل، جریان مقاومت همچنان با تأسی به حضرت امام خمینی(ره) فلسطین را پاره تن اسلام و مقاومت را تنها راه نجات آن در مقابل صهیونیست‌ها می‌داند.
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    42 17
    مردم مظلوم یمن طی سال‌ها تحت شدیدترین فشارها و تحریم‌ها و جنگی در چند جبهه بوده‌اند. اما مقاومت آنان باعث شد نه تنها قدرت بازدارندگی خود را تقویت کنند، بلکه به عنوان کشور تأثیرگذار منطقه‌ برای حمایت از مردم مظلوم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی نیز بایستند. این سنت الهی برای گروه‌های مقاومت فلسطینی و مردم مظلوم این کشور نیز رقم خواهد خورد. رژیم صهیونیستی که برای اولین بار از تاریخ شکل‌گیری این غده سرطانی، به این شکل غافلگیر شده است، در بیش از 25 روز گذشته کوشیده با جنایات گسترده و به خاک و خون کشیدن غیر‌نظامیان و از جمله هزاران زن و کودک مظلوم و بی‌گناه، پوششی برای شکست‌های خود ایجاد کند. غافل از این که با این کشتار وحشیانه، عمر خود را کوتاه‌تر می‌کند.
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    49 16
    ورود رسمی یمن به صحنه نبرد فلسطین را باید بر اساس یک مسئولیت اجتماعی جهانی در مقابل جنایت علیه بشریت تلقی کرد. به عبارت بهتر ورود مبارزان یمنی اولین پاسخ به ندای «یاللمسلمین» مظلومان فلسطین است. هر چند در صورت ادامه وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی و جنایات آنها، ناگزیر دیگر جبهه‌های نبرد از سوی مقاومت برای اسرائیل گشوده خواهد شد. اسرائیلی‌ها تبلیغات زیادی راه انداختند که بعد از گذشت 20 روز به صورت زمینی وارد غزه شده‌اند. ولی بعد معلوم شد نیروهای صهیونیستی ‌تانک‌های خود را وارد منطقه‌ای کردند که هیچ چیزی در آن وجود ندارد. می‌خواهم عرض بکنم حال و روز این رژیم که ادعای چهارمین ارتش دنیا را به یدک می‌کشد به جایی رسیده که وارد مناطق کم اهمیت و بمباران شده می‌شود و هنوز نتوانسته هیچ دستاورد نظامی برای خود ثبت بکند.
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    30 19
    نیاز فلسطینی‌ها این است که حق تهیه سلاح و به‌کارگیری آن در حدی که ارتش اشغالگرصهیونیستی در اختیار دارد، یعنی حتی داشتن جنگنده‌ها و سیستم‌های پیشرفته دفاع هوایی، زمینی و دریایی را داشته باشند. اگر دنیا به این موضوع تن ندهد، طرف فلسطینی به سمت توسعه کمّی و کیفی سلاح‌های خود می‌رود و خلأهای نظامی خود را پر می‌کند. سیاست مقاومت فلسطین نه صرفاً تلافی ظلم‌ها و جنایت‌های اسرائیل به مردم مظلوم فلسطینی در طول75 سال گذشته ، بلکه پایان دادن به این رژیم کودک‌کش و نجات بشریت از این غده سرطانی است. در سایه مقاومت اسرائیل نابود خواهد شد. همان‌طور که آلمان نازی نابود شد.
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    37 21
    این اظهارات بی‌شرمانه را کارشناسان صهیونیست «اسرائیل ‌اینترنشنال» در برابر دوربین بیان کردند؛ اسرائیل اگر نصف کره زمین را با بمب‌هایش نابود کند قطعنامه‌های سازمان ملل برایش هیچ اهمیتی ندارند! نوار غزه و فلسطین باید همچنان تحت اشغال اسرائیل بماند! غزه امروز شبیه ۸ سالی است که ما مردم ایران در میان بمباران‌، جنگ و هجوم دشمن در عین مظلومیت و غربت و تنهائی روی پای خود ماندیم. شهید دادیم. در میان انبوهی از نامردی و خیانت و دشمنیِ همه زورگویان و خبیث‌های دنیا تک و تنها و با دستانی خالی ولی با ایمانی پر و صبری لبریز ماندیم و ماندیم تا پیروز این نبرد شدیم. شاید برای همین است که ما بهتر از هرکسی حال مردم غزه را می‌فهمیم. این روزگار تلخ‌تر از زهر بگذرد و بار دگر روزگار چون شکر آید.
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    42 18
    جمال ریان گوینده تونسی تلویزیون الجزیره (نخستین گوینده این کانال) که همیشه توئیت‌های ضدایرانی می‌زد می‌نویسد: به خدا گواهی می‌دهیم‌ که ایران به قضیه فلسطین یاری رساند و مانند عرب‌های صهیونی شده به آن پشت نکرد. همیشه و ‌تا ابد به یاد داشته باشید که ایران از سر یاری رساندن به مقاومت در فلسطین محاصره شد. همیشه و تا ابد به یاد داشته باشید که ملت عظیم و شریف ایران هیچ‌گاه مانند سران عربی پیرو صهیونیست‌ها به فلسطین پشت نکردند. سخنگوی وزارت دفاع چین در مورد خوی جنگ طلبی شیطان بزرگ می‌گوید ایالات متحده به جنگ معتاد است. ایالات متحده که تاریخی 240 ساله دارد تنها 16 سال جنگی نداشته است. یعنی 224 در جنگ بوده است. ‌ای ننگ نفرین بر این خوی وحشی گری و استکباری.
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    30 18
    احمدی‌نژادی که تولد مایکل جکسون را تبریک گفته یا برای مرگ خواننده هندی پیام تسلیت فرستاده، و حتی از مرگ بسکتبالیست آمریکایی ابراز تاسف کرده است چرا با گذشت بیش از 25روز از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و شهادت بیش از ۹هزار مظلوم سکوت کرده و هیچ واکنشی نداشته؟دعا بکنیم خداوند آخر و عاقبت همه ما را ختم به خیر کند. دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین اعلام کرد، میزان بمب‌هایی که رژیم صهیونیستی بر سر مردم غزه فرو ریخته با بمب هسته‌ای که آمریکا با آن هیروشیمای ژاپن را هدف قرار داد، برابری می‌کند! چرا سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری اقدام بازدارنده‌ای از خود نشان نمی‌دهند؟
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    36 14
    پس از وقوع عملیات طوفان‌الاقصی، ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه رسما تبدیل به کارگزار کابینه رژیم اشغالگر قدس و مهره متحرک نتانیاهو در اروپا شده و هرگونه تحرکی در حمایت از حماس را در فرانسه جرم انگاری کرده است. دستگیری صدها نفر در فرانسه به اتهام مخالفت با نسل‌کشی فلسطینیان از سوی رژیم اشغالگر قدس، نمونه‌ای از دموکراسی واقعی فرانسوی محسوب می‌شود. نمایندگان خبیث مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه حمایت‌های نامحدود از رژیم سفاک صهیونیستی پیش‌نویس قانونی را برای اهدای ۱۴ میلیارد دلار به این رژیم برای ارتکاب جنایات بیشتر در غزه ارائه کردند. این همان جماعتی است که ایران عزیز را به خاطر حمایت از ستمدیدگان عالم به نقض حقوق بشر متهم می کند.
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    30 19
    سی‌امین روز «طوفان الاقصی»|شهادت دستکم 17 نفر در بمباران دو منزل دیگر/ اسرائیل بار دیگر از بمب فسفری علیه مردم غزه استفاده کرد
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    32 18
    اسرائیل فرزند ناخلف آمریکا و انگلیس است. جنایت جدید صهیونیست‌ها و آمریکایی ها در نوار غزه با ۱۵۰ شهید و مجروح+ فیلم
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    30 17
    جنایت جدید رژیم صهیونیستی و آمریکا در اردوگاه «المغازی» | ۴۷ شهید تا این لحظه
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    25 19
    هلاکت 29 نظامی صهیونیست در عملیات زمینی در غزه
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    29 19
    صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکایی ها جنایتکار طی یک ماه به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند ولی فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوارغزه را بمباران و قتل عام کردن و هنوز هم بمباران و قتل عام می کنند.
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    26 20
    اگر کشور‌های اسلامی رژیم صهیونیستی را تحریم نفتی و کالایی بکنند، عمر رژیم کوتاه‌تر خواهد شد
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    34 19
    حمله رژیم صهیونیستی و آمریکا به سه منزل در مرکز غزه، ۴۷ شهید برجای گذاشت
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    21 17
    يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ جمهوری آذربایجان باکو هم باید از ترکیه در قطع رابطه با اسرائیل دنباله‌روی کند. اگر کشور‌های اسلامی رژیم صهیونیستی را تحریم نفتی و کالایی بکنند، عمر رژیم کوتاه‌تر خواهد شد. صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکایی ها جنایتکار طی یک ماه به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند ولی فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوارغزه را بمباران و قتل عام کردن و هنوز هم بمباران و قتل عام می کنند.
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      0 0
      اون موقع بابمب های اتم وموشک های بالستیک سنگین پذیرایی می شن حالاعقل هم خوب چیزیه
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    27 17
    اذعان رسمی بلینکن به مدیریت آمریکا در جنگ غزه/ يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲/ اگر کشور‌های اسلامی رژیم صهیونیستی را تحریم نفتی و کالایی بکنند، عمر رژیم کوتاه‌تر خواهد شد. صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکایی ها جنایتکار طی یک ماه به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند ولی فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوارغزه را بمباران و قتل عام کردن و هنوز هم بمباران و قتل عام می کنند.
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    21 17
    يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۱ ما هم از حق حماس در آزادی کل فلسطین و شخم زدن رژیم .. دفاع ۱۰۰ درصدی می کنیم
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    20 18
    نخست‌وزیر کانادا به نتانیاهو دلداری داد نخست‌وزیر کانادا در جریان یک تماس تلفنی به همتای صهیونیست خود اطمینان داد که از حق رژیم جعلی برای دفاع از خود حمایت می‌کند.
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    23 15
    «یاسین 105» همچنان جنگ‌افزارهای اسرائیلی را در خاک غزه به آتش می‌کشد «یاسین 105» همچنان جنگ‌افزارهای اسرائیلی را در خاک غزه به آتش می‌کشد
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    31 17
    حمله صهیونیست‌ها به محوطه یک بیمارستان در نوار غزه+ فیلم همزمان با حمله جنگنده‌های صهیونیستی به محوطه بیمارستان «اندونزی» در نوار غزه، رسانه‌های فلسطینی نیز بامداد یکشنبه از تداوم حملات شدید به این منطقه خبر دادند.
  • اعتراض IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    29 19
    کشتار بیش از 4 هزار کودک توسط صهیونیست ها و با حمایت و پشتیبانی آمریکا و غرب در غزه جنایت علیه بشریت است.
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    27 19
    کشتار، بمباران و قتل عام بیش از 11 هزار نفر مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه مردم نوار غزه توسط صهیونیست ها جنایتکار و با حمایت و پشتیبانی آمریکا و غرب در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است. کشتار بیش از 4 هزار کودک توسط صهیونیست ها و با حمایت و پشتیبانی آمریکا و غرب در غزه جنایت علیه بشریت است.
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    34 19
    بیش از ۵۰ شهید و ۱۰۰ زخمی در جنایت جدید در غزه + فیلم و عکس جنایات صهیونیست‌ها و آمریکا در غزه خیانت به بشریت است.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    37 17
    سازمان های جهانی که دائما دم از حقوق بشر می زنند نباید این جانوری را که رسما دم از ترور می زند محکوم و محاکمه نمایند.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    25 15
    يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکایی ها جنایتکار طی یک ماه به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند ولی فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوارغزه را بمباران و قتل عام کردن و هنوز هم بمباران و قتل عام می کنند.
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    24 12
    کمک امارات به صهیونیستها با هواپیما‌های غول‌پیکر رسانه‌های عبری گزارش داده‌اند که امارات چند فروند هواپیمای غول‌پیکر حامل کمک‌های نظامی و امنیتی را به رژیم‌صهیونیستی ارسال کرده است. به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های عبری با انتشار برخی تصاویر از هواپیما‌های باری امارات گزارش داده اند که نیروی هوایی این کشور چند هواپیما حامل کمک‌های نظامی و امنیتی را به فرودگاه ناواتیم اسرائیل در منطقه نقب در شرق سینا ارسال کرده است. طبق گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه‌های اسرائیلی فرود ۸ فروند هواپیمای باری نظامی غول‌پیکر متعلق به نیروی هوایی امارات در فرودگاه نفاتیم اسرائیل در نزدیکی مرز مصر و فلسطین را تأیید کرده اند و به نظر می‌رسد که این هواپیما‌ها حامل تجهیزات نظامی و امنیتی برای حمایت از ارتش اسرائیل در جنگ با مقاومت اسلامی بوده اند. این اقدامات شرم آور امارات در چارچوب توافقنامه دفاعی مشترک بین اسرائیل و امارات انجام می‌شود که هر دو طرف را ملزم می‌کند در صورت قرار گرفتن در معرض وضعیت جنگی یا حمله، به یکدیگر کمک نظامی کنند.
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    31 14
    معلوم شد اسراییل هیچی نیست الانم سرپاست بخاطر حمایت آمریکاست یادت باشه امریکا همیشه پشتتون نیست
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    33 17
    وزیر اسرائیلی خواستار انداختن بمب اتم روی غزه شد وزیر میراث رژیم صهیونیستی در یک برنامه تلویزیونی، با وجود ۲۴۱ اسیر اسرائیلی در غزه گفت، انداختن بمب اتم در غزه یکی از راهکارهاست.
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    18 14
    پایان این جنگ اسرائیل وجود نخواهد داشت.
  • مهدی IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    هیچ غلطی نمیتونی بکنی...جنایتکاران آدمکش...حرامزاده ها زورتون به زن و بچه میرسه...۷۰ ساله این مردم بدبخت رو شکنجه دادین... زمینهاشون رو غصب کردین و زندانی کردین خدا جای حق نشسته شما نابود میشین به یاری خدا
  • ES ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    بله میدونیم شما صهیونیستا چه آدم کشهایی هستین ،لعنت بر شما.