علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی پیش از بازی‌های المپیک پاریس قصد دارد فضا همدلی را بین گوش شکسته‌ها ایجاد کند ولی این موضوع سوتفاهم‌هایی را ایجاد کرده است.

اكبر فلاح

همشهری آنلاین- کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد قرار است با تغییراتی روبه‌رو شود اما به نظر می‌رسد این تغییر در حد تقویت کادر است نه برکناری. بعد از مسابقات کشتی قهرمانی جهان در صربستان رئیس فدراسیون در مراسم تجلیل از قهرمانان اعلام کرد که بزرگان کشتی باید برای حضور قدرتمند کشتی گیران در المپیک به کمک کشتی‌گیران بیایند. این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که دبیر پیشتر نسبت به عملکرد کادر فنی کشتی آزاد انتقاداتی را مطرح کرده و در برنامه زنده تلویزیونی گفته بود کادر فنی باید پاسخ دهد که چرا یک کشتی حساس را هم کشتی گیران ایرانی پیروز نشده‌اند! این صحبت‌های دبیر این شائبه را ایجاد کرد که او قصد تغییرات گسترده در کادر تیم آزاد را دارد.

در مراسم تجلیل از قهرمانان هم، هم اکبر فلاح حضور داشت و هم غلامرضا محمدی. هر دو آنها که از قهرمانان و عنوان‌داران کشتی آزاد هستند، بارها از عملکرد فنی آزادکاران انتقاد کرده‌اند. با حضور این نفرات در مراسم و با صحبت‌هایی که رئیس فدراسیون انجام داده بود، تحلیل بعضی‌ها این بود که این دو نفر در آینده‌ای نزدیک به کادر فنی تیم ملی اضافه می‌شوند. نظر بعضی این بود که پژمان درستکار برکنار می‌شود و این مربیان جای او را می‌گیرند و بعضی از شایعات هم از این خبر می‌دادند که فلاح و محمکدی دستیار سرمربی تیم ملی می‌شوند و به کادر فنی کمک می‌کنند. محمدی پیش از درستکار، هدایت تیم ملی کشتی آزاد را در اختیار داشت و نحوه ورود او به تیم ملی خیلی مهم بود، اینکه با چه عنوانی با آزادکاران کار خواهد کرد. چیزی که مشخص بود، این بود که بدون شک او با پیشوند دستیار وارد اردو نخواهد شد. اکبر فلاح هم وضعیتی مشابه با محمدی دارد و با سابقه‌ای که او در تیم‌های ملی دارد، بعید بود بپذیرد با عنوان دستیار به تیم درستکار اضافه شود. در این شرایط علیرضا دبیر هم در صحبت‌هایی تاکید کرده بود: «اکبر آقا به اردو بیاید و در بحث سر و گردن گیری به کشتی گیران کمک کند.» پس از این جملات دبیر برخی رسانه‌ها با اطمینان خبر دادند فلاح دستیار درستکار می‌شود، خبری که اشتباه بود و با واکنش فلاح هم همراه شد.

با صحبت‌هایی که در این چند روز انجام شده، به نظر می‌رسد کنار گذاشتن پژمان درستکار از کادر فنی منتفی است وتا المپیک پاریس کارش را با آزادکاران ادامه خواهد داد ولی بدون شک کادر او با تغییرات اساسی روبه‌رو می‌شود. گفته می‌شود برنامه اصلی فدراسیون این است که پیش از المپیک فضای همدلی را بین اهالی کشتی برقرار کند و حضور پیشکسوتان هم صرفا برای گفتن نکاتی به کشتی گیران است. حالا باید دید رئیس فدراسیون برای حضوراین منتقدین سابق چطور حکم و ابلاغ خواهد زد که حاشیه درست نشود.

کد خبر 804433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha