مستند ۵ قسمتی «اسرائیل از درون» به کارگردانی عبدالرضا پناهی و تهیه شده در خانه مستند، با نگاهی ویژه به درون جامعه اسرائیل، آماده پخش شد و از امشب روی آنتن می‌رود.  

اسرائیل از درون

به گزارش همشهری آنلاین، این مستند، با نگاهی تاریخی و ریشه ای، چگونگی اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل اسرائیل را مورد بررسی قرار می‌دهد و سپس به وقایع پس از سال ١٩۴٨، از جمله نسل کشی و آوارگی مسلمانان و شرایط اجتماعی حاکم بر مهاجران یهودی و شکاف‌های آن از نظر جامعه‌شناسان اسرائیلی می‌پردازد.

نماینده سینمای کوتاه ایران در اسکار به تلویزیون می آید

این مینی سریال ۵ قسمتی محصول مرکز هنری رسانه‌ای اوج است که از امشب بعداز اذان مغرب از شبکه یک سیما و ساعت ٢٣ از شبکه افق پخش می‌شود.

تیزر مستند «اسرائیل از درون» را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 804362
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • محمد IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    6 2
    سلام‌به‌تمام‌مردان‌وزنان‌ازاده‌جهان‌باهرعقیده‌ومسلک‌بایدبرای‌مردم‌غزه‌کاری‌کردعزیزان‌جداازدین‌ومذهب‌ایا‌انان‌انسان‌نیستن‌هر‌کدام‌از‌شما‌تحمل‌دیدن‌اشک‌کودکی‌را‌ندارید‌چه‌گونه‌‌تحمل‌کنیم‌که‌بدست‌کودک‌کش‌اسرائیل‌روزانه‌دها‌ودهاکودک‌درخوابو‌بیداری‌تکه‌تکه‌میشوندبخدا‌قسم‌اگرهمه‌ما‌ازدیدن‌وشنیدن‌ان‌سکته‌کنیم‌حقست‌بپا‌خیزید‌تا‌نسل‌چنین‌کفتارها‌را‌از‌میان‌بشریت‌ریشه‌کن‌کنیم‌والله‌من‌از‌اعمال‌صحیونیسم‌ها‌شرم‌م‌میشود‌بگویم‌‌ما‌انسانیم‌
  • محمد IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 2
    #صهیونیست وحشی آدمخوار
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    2 2
    باهر عقیده ای که هستیم یادمان نرود که اسراییل اشغالگر است و کودکان را بدون هیچ ملاحضه ای میکشد