علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه در ژنو  با  انریکه مورا  معاون مسئول سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و رایزنی کرد.

باقری و مورا

به گزارش همشهری آنلاین، علی باقری در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :« در ملاقات با انریکه مورا در ژنو، در خصوص تحولات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی، بویژه شرایط وخیم بشری در غزه تبادل نظر کردیم.
آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم‌ها نیز مورد بحث قرار گرفت.»

وضع شهرهای شمال فلسطین اشغالی و فرار صهیونیست ها پس از حمله موشکی قسام + ویدئو

بر اساس این گزارش، انریکه مورا، معاون مسئول سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز روز پنج‌شنبه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس «توییتر سابق» در ارتباط با این دیدار نوشت: "در این لحظه حیاتی در منطقه تبادل نظر به موقعی با باقری کنی، معاون سیاسی وزیر خارجه ایران درخصوص مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی داشتیم. دیپلماسی و تعامل همچنان بهترین راه برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها است."

علی باقری در سفر به ژنو با "وولکر ترک"، کمیسر عالی حقوق بشر نیز دیدار و درباره وضعیت تاسف‌بار حقوق بشر در غزه و نقض نظام‌مند و هدفمند حقوق بشر در این منطقه و تلاش برای توقف جنایات جنگی و قتل عام مردم فلسطین گفت‌وگو کرد.

کد خبر 803933
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • اعتراض IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه متأسفانه هنوز هم در مورد مذاکره، گفت وگو، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان درس عبرت نگرفته است و باز هم با دنبال همکاری با خیانتکاران و جنایتکاران است شرم آورو تاسف بار است