پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
۰ نفر

شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به  باریکه غزه به ۹ هزار و ۶۱ شهید رسید.

غزه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شبکه الجزیره، اشرف القدره روز پنج‌شنبه اعلام کرد که شمار شهدای این باریکه به ۹ هزار و ۶۱ نفر از جمله سه هزار و ۷۶۰ کودک و ۲ هزار و ۳۲۶ زن رسیده و آخرین امار مجروحان نیز ۳۲ هزار نفر است.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت: همچنین نسبت به یک فاجعه بهداشتی قریب الوقوع در اثر توقف فعالیت ژنراتور برق بیمارستان اندونزی غزه هشدار می‌دهیم.

وی افزود: از همه طرف‌ها می‌خواهیم مسیر ایمنی را برای ورود فوری کمک‌های پزشکی به غزه فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند.

رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، در عمل چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

کد خبر 803895

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 35
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 11
    باید از سلاح نفت علیه صهیونیستها استفاده کرد نباید اجازه دهیم یک قطره نفت از منطقه به اسرائیل برسد. اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا معادل 2 بمب هسته ای در غزه استفاده کرده است رژیم اسراییل در بمباران غزه معادل دو بمب هسته ای را برسر ساکنان این منطقه فروریخته است. که اسرائیل در بمباران باریکه غزه از بیش از 25 هزار تن مواد منفجره استفاده کرده است که معادل دو بمب هسته ای است. حقوق بشرآمریکایی و کشورهای غربی از سال 1945 تاکنون کودکان مسلمان را انسان نمی داند. ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در این مدت 27 روز 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی نیروهای نظامی آمریکا و هم نیروهای برخی کشورهای غربی در غزه جنایت می کنند، آدم می کشند. آمریکا بانی جنایات در غزه است/ مدافعان دروغین حقوق بشر بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند.
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 12
    چهره دروغین کشورهای غربی و آمریکا در جریان جنایات غزه به دنیا نشان داده شد با اینکه تلفات زیادی در غزه داشتیم و کودکان و زنان و مردان زیادی را شهید شدند اما چهره کریه و دروغین کشورهای اروپایی و غربی و آمریکا به دنیا نشان داده شد. هر کسی که در جامعه غربی ابراز تردید درباره هولوکاست‌ کند که معلوم نیست راست باشد یا دروغ، را به دلیل دفاع از حقوق بشر زندان می کنند اما همین اراذل حاکم در کشورهای اروپایی و آمریکا و غربی وضعیت حقوق بشر در غزه و کشتارها در غزه و جنایات صهیونیست علیه فلسطینیان را نمی بییند.
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 15
    اسرائیل اشغالگر است. که رژیم صهیونیستی به عنوان یک نهاد اشغالگر حق دفاع از خود را ندارد. اسرائیل حق دفاع از خود را در درگیری کنونی ندارد، زیرا یک کشور اشغالگر است. که سازمان ملل حق ندارد به رژیم صهیونیستی دستور کامل برای انجام عملیات زمینی در غزه را بدهد. ارتش رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر حملات هوایی خود را به نوار غزه آغاز کرده است که موجب تخریب گسترده، کشته شدن بیش از ۸۸۰۵ نفر، مجروح شدن هزاران نفر و ایجاد یک وضعیت انسانی فاجعه آمیز شده است.
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 13
    آمریکایی ها جنایتکار به همراه برخی کشورهای غربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در این مدت 27 روز عامل اصلی جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در غزه هستند. جنایت جنگی و نسل کشی برابر قوانین بین‌المللی جرم انگاری شده و جو بایدن و خلبانان و نظامیان آمریکا باید دستگیر و مجازات شوند. جنایت جنگی و نسل کشی برابر قوانین بین‌المللی جرم انگاری شده و نتانیاهو و خلبانان و نظامیان اسرائیل باید دستگیر و مجازات شوند. کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند.
  • بابائی IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 13
    جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. جو بایدن به همراه نتانیاهو در جنگ نوار غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود.
  • بابائی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 13
    سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 11
    در این مدت 27 روز بیش از 10 هزار شهید در نتیجه جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و غرب در نوار غزه بوده است. سکوت بین المللی در مقابل جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی و متحدانش شرم آور است. بهترین گزینه و بهترین پاسخ مسلمانان جهان فقط نابودی اسرائیل است و هم واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است.
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 12
    واشنگتن چگونه نسل‌کشی در غزه را فرماندهی می‌کند؟ هم‌اکنون جنگنده‌های اسرائیلی تحت هدایت اطلاعاتی - مستشاریِ فرماندهان آمریکایی در حال هدف قرار دادن غیرنظامیان، زیرساخت‌‎های حیاتی و مراکز عمومی در نوار غزه هستند.آمریکا و اروپا با حمایت از رژیم صهیونیستی چوب حراج به حقوق بشر زدند. هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود آمریکا جنایتکار از جنگ غزه سوءاستفاده می‌کند. جو بایدن در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است. نتانیاهو در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است. کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند.
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 10
    سکوت در برابر جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، دروغگویی مدعیان حقوق بشر را ثابت کرد حمایت از جنایات رژیم اسرائیل در واقع به تجاوزکاران و اشغالگران مشروعیت می‌دهد در حالی که جامعه جهانی همواره به دنبال اعلام شعارهایی از قبیل حقوق بشر و دموکراسی می باشد که معمولا هم دروغ است. ماندگاری و ادامه حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین به این معناست که هر کشوری می‌تواند به اشغال گروه قلدری که صاحب زر و زور و ثروت است، درآید و این موضوع فقط متوجه سرزمین فلسطین نیست و هر کشور دیگری می‌تواند دچار این مسئله شود. حمایت از جنایات رژیم اسرائیل در واقع به تجاوزکاران و اشغالگران مشروعیت می‌دهد در حالی که جامعه جهانی همواره به دنبال اعلام شعارهایی از قبیل حقوق بشر و دموکراسی می باشد که معمولا هم دروغ است. تجاوز و اشغالگری در ذهن ملت‌ها محکوم به فناست
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 10
    آمریکایی‌ها جنایتکار آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد. صهیونیست‌ها جنایتکار آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد. اسرائیل با حمایت آمریکا و اروپا مرکتب جنایت علیه بشریت شد. رژیم آمریکا انتقام شکست خود را از کودکان و زنان غزه می‌گیرد. رژیم صهیونیستی انتقام شکست خود را از کودکان و زنان غزه می‌گیرد. نمی‌توان در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و برخی کشورهای غربی سکوت کرد. حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا جنایت جنگی است و هم جنایت علیه بشریت بوده است. ارتش اسرائیل مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در نوار غزه شده است و باید دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. ارتش آمریکا هم شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در نوار غزه بوده است. آمریکا، اسرائیل، داعش، هر سه برای ما یکی هستند. سازمان ملل همدست آمریکا و اسرائیل در کشتار کودکان غزه است سازمان ملل عملکرد بسیار ضعیفی از آغاز جنگ در غزه داشته و توانایی مقابله با آمریکا در ادامه کشتار را ندارد.
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 9
    اگر کمک آمریکا جنایتکار نباشد، رژیم صهیونیستی ظرف چند روز فلج خواهد شد. اگر کمک اروپا جنایتکار نباشد، رژیم صهیونیستی ظرف چند روز فلج خواهد شد. حملات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب به غزه هیچ ارتباطی و هیچ ربطی به جنگ و مبارزه و مقابله با حماس ندارد و این در حالی است که در این مدت 27 روز 100 درصد فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کردن چرا؟ ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در این مدت 27 روز 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی نیروهای نظامی آمریکا و هم نیروهای برخی کشورهای غربی در غزه جنایت می کنند، آدم می کشند. حمله اسرائیل به یک مدرسه آنروا در غزه با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا بوده است. اسرائیل با دستور مستقیم جو بایدن در غزه از بمب‌های فسفری ساخت آمریکا استفاده کرده است. آمریکایی ها جنایتکار به همراه برخی کشورهای غربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در این مدت 27 روز عامل اصلی جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در غزه هستند.
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 13
    آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد/ و باز هم 100 درصد آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 13
    تامین کنندگان تسلیحاتی و مالی اسرائیل باید تحریم شوند
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 11
    شمار نظامیان کشته شده صهیونیستی به ۳۳۲ نفر رسید سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام وجود جنگی سخت در غزه تاکید کرد تاکنون ۳۳۲ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند.
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 13
    تصویب یک طرح ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا/ در ادامه اتهام‌زنی‌های ایالات متحده، مجلس نمایندگان این کشور طرحی را با هدف وضع تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های مقاومت تصویب...
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 9
    حمله اسرائیل به یک مدرسه آنروا در غزه با بمب‌های فسفری + فیلم همزمان با سفر امروز رئیس آنروا به نوار غزه، شبکه الجزیره از حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه آنروا در غزه با بمب‌های فسفری خبر داد. رژیم صهیونیستی، امروز (پنجشنبه، ۲ نوامبر)، در بیست‌وهفتمین روز عملیات «طوفان الاقصی»، یک مدرسه دیگر وابسته به آنروا (آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد) در اردوگاه «الشاطئ» را بمباران کرد. این مدرسه در این اردوگاه را که شمار زیادی از آوارگان فلسطینی به آن پناه آورده بودند، را بمباران کرد و الجزیره نیز نوشت که ارتش رژیم اشغالگر در حمله به این مدرسه، از بمب‌فسفری استفاده کرده است. تصاویر منتشر شده از لحظه بمباران این مدرسه در اردوگاه الشاطئ در غزه، استفاده رژیم صهیونیستی از این بمب‌های فسفری را نشان می‌دهد.
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 9
    این حمله به مدرسه متعلق به آنروا در حالی صورت می‌گیرد که امروز، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) برای نخستین بار از زمان جنگ غزه، از این منطقه فلسطینی تحت محاصره، بازدید به عمل آورد و گفت: «این اولین بار است که از زمان آغاز این جنگ وحشتناک در حدود چهار هفته پیش، به من اجازه ورود داده شده است... ابعاد این تراژدی بی‌سابقه است». وی پس از بازدید از یکی از مدارس آنروا در رفح واقع در جنوب غزه با اشاره به کشته شدن ۷۰ کارمند آنروا از آغاز جنگ کنونی غزه گفت: «میزان پریشانی و شرایط غیربهداشتی زندگی فراتر از درک بود. همه فقط آب و غذا می‌خواستند». رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته در پاسخ بیش از هفت دهه جنایت این رژیم علیه مردم فلسطین، هتک حرمت مسجدالاقصی و محاصره نوار غزه، بار‌ها بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مساجد و مدارس فلسطینی را هدف بمباران قرار داده است. پیشتر مقامات رسمی فلسطینی در غزه اعلام کرده بودند که حملات رژیم صهیونیستی به ۲۱۲ مدرسه خسارت وارد شده و فعالیت ۴۵ مدرسه متوقف شده
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 11
    این حمله به مدرسه متعلق به آنروا در حالی صورت می‌گیرد که امروز، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) برای نخستین بار از زمان جنگ غزه، از این منطقه فلسطینی تحت محاصره، بازدید به عمل آورد و گفت: «این اولین بار است که از زمان آغاز این جنگ وحشتناک در حدود چهار هفته پیش، به من اجازه ورود داده شده است... ابعاد این تراژدی بی‌سابقه است». وی پس از بازدید از یکی از مدارس آنروا در رفح واقع در جنوب غزه با اشاره به کشته شدن ۷۰ کارمند آنروا از آغاز جنگ کنونی غزه گفت: «میزان پریشانی و شرایط غیربهداشتی زندگی فراتر از درک بود. همه فقط آب و غذا می‌خواستند». رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته در پاسخ بیش از هفت دهه جنایت این رژیم علیه مردم فلسطین، هتک حرمت مسجدالاقصی و محاصره نوار غزه، بار‌ها بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مساجد و مدارس فلسطینی را هدف بمباران قرار داده است. پیشتر مقامات رسمی فلسطینی در غزه اعلام کرده بودند که حملات رژیم صهیونیستی به ۲۱۲ مدرسه خسارت وارد شده و فعالیت ۴۵ مدرسه متوقف شده
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 11
    این حمله به مدرسه متعلق به آنروا در حالی صورت می‌گیرد که امروز، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) برای نخستین بار از زمان جنگ غزه، از این منطقه فلسطینی تحت محاصره، بازدید به عمل آورد و گفت: «این اولین بار است که از زمان آغاز این جنگ وحشتناک در حدود چهار هفته پیش، به من اجازه ورود داده شده است... ابعاد این تراژدی بی‌سابقه است». وی پس از بازدید از یکی از مدارس آنروا در رفح واقع در جنوب غزه با اشاره به کشته شدن ۷۰ کارمند آنروا از آغاز جنگ کنونی غزه گفت: «میزان پریشانی و شرایط غیربهداشتی زندگی فراتر از درک بود. همه فقط آب و غذا می‌خواستند». رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته در پاسخ بیش از هفت دهه جنایت این رژیم علیه مردم فلسطین، هتک حرمت مسجدالاقصی و محاصره نوار غزه، بار‌ها بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مساجد و مدارس فلسطینی را هدف بمباران قرار داده است. پیشتر مقامات رسمی فلسطینی در غزه اعلام کرده بودند که حملات رژیم صهیونیستی به ۲۱۲ مدرسه خسارت وارد شده و فعالیت ۴۵ مدرسه متوقف شده
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 10
    این حمله به مدرسه متعلق به آنروا در حالی صورت می‌گیرد که امروز، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) برای نخستین بار از زمان جنگ غزه، از این منطقه فلسطینی تحت محاصره، بازدید به عمل آورد و گفت: «این اولین بار است که از زمان آغاز این جنگ وحشتناک در حدود چهار هفته پیش، به من اجازه ورود داده شده است... ابعاد این تراژدی بی‌سابقه است». وی پس از بازدید از یکی از مدارس آنروا در رفح واقع در جنوب غزه با اشاره به کشته شدن ۷۰ کارمند آنروا از آغاز جنگ کنونی غزه گفت: «میزان پریشانی و شرایط غیربهداشتی زندگی فراتر از درک بود. همه فقط آب و غذا می‌خواستند». رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته در پاسخ بیش از هفت دهه جنایت این رژیم علیه مردم فلسطین، هتک حرمت مسجدالاقصی و محاصره نوار غزه، بار‌ها بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مساجد و مدارس فلسطینی را هدف بمباران قرار داده است. پیشتر مقامات رسمی فلسطینی در غزه اعلام کرده بودند که حملات رژیم صهیونیستی به ۲۱۲ مدرسه خسارت وارد شده و فعالیت ۴۵ مدرسه متوقف شده
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 11
    بهترین گزینه و بهترین پاسخ مسلمانان جهان فقط نابودی اسرائیل است و هم پایگاه های آمریکا در منطقه است و هم واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است.
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 12
    آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه مرتکب جنایت جنگی شده است. بهترین گزینه و بهترین پاسخ مسلمانان جهان فقط نابودی اسرائیل است و هم پایگاه های آمریکا در منطقه است و هم واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است.
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 9
    کشور‌های اسلامی درک مشترکی از موضوع فلسطین ندارند! + فیلم جنایات رژیم صهیونیستی در هیچ کجای تاریخ سابقه ندارد. سفر رهبران غربی به تل‌آویو آدرس غلط برای نسل‌کشی در غزه بود.
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 12
    رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب علیه مردم غزه مرتکب جنایت جنگی شده است. اسرائیل معادل ۲ بمب هسته‌ای مواد منفجره بر سر مردم غزه ریخته است.
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 11
    بسیاری از دیپلمات های آمریکایی مخالف حمایت از جنگ اسرائیل هستند. آمریکا شریک نسل کشی و جنایت جنگی کم نظیر صهیونیست‌ها در غزه است.
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 10
    کشته شدن نظامیان صهیونیست در کمین نیروهای مقاومت فلسطین/ 6 مقر نظامیان اسرائیلی در مرز لبنان هدف قرار گرفت رادیو ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که 20 خمپاره و سه موشک ضد تانک از جنوب لبنان به سمت منطقه مرزی در «الجلیل» شلیک شده است.
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 11
    حماس از بمباران موشکی شهری در جنوب سرزمین‌های اشغالی خبر داد شاخه نظامی حماس می‌گوید شهر «بئر شبع» در جنوب سرزمین‌های اشغالی را با موشک بمباران کرده است.
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 10
    در هر ‌کشور مسلمان این فجایع صودت بگیرد جهان فقط نظاره گر خواهد بود و ین راپیمایی ها و محکوم کردن ها علاج این درد ها نخواهد بود 80 سال جنایت کردن در فلسطین 8 سال در جنگ تحمیلی جنایت کردن اما امروزه باز هم میبینیم که غرب جنایت میکند بدون پترس از پاسخ گویی این جنایت ها اخرین جنایت های غرب نیست هر جا بتواند ابن جنایت ها رو میکند بدون بازخواست چون تمام سازمان های بین المللی دست پرورده غرب اند راه علاج فقط قیام است هیچ راه دبگری وجود ندارد
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 11
    22 شهید در حملات جنگنده‌های صهیونیستی به اردوگاه «البریج» غزه/ در پی حملات جنگنده‌های صهیونیستی به اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه، بیش از بیست نفر به شهادت رسیده‌اند.
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 9
    آمریکا با گروگانگیری سازمان ملل، صلح و امنیت بین‌المللی را فدای منافع رژیم صهیونیستی می‌کند
    • ایزی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      0 0
      اخبار رله میکنی،خودمون شبکه خبر رو بلد بودیم،عججب
  • بابائی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 11
    صهیونیست ها جنایتکار و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار و هم برخی کشورهای غربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در نوار غزه از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوارغزه استفاده کردند و هنوز هم استفاده می کنند سوال اینجاست که چرا نقض قطعنامه 2231 شورای بی امنیت سازمان بی ملل محسوب نمی شود.
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 12
    آمریکا حقوق بشر⁩ را قربانی منافع رژیم جنایتکار اسرائیل کرده‌ است. غرب حقوق بشر⁩ را قربانی منافع رژیم جنایتکار اسرائیل کرده‌ است.
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 9
    حملات اسرائیل جنایت جنگی است که با توجه به تعداد زیاد تلفات غیرنظامیان و مقیاس ویرانی در پی حملات هوایی (رژیم) اسرائیل به اردوگاه آوارگان جبالیا، ما از بابت این حملات نگرانی جدی داریم. حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه‌های آوارگان غزه جنایت جنگی است. که شمار شهدای ۲۷ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه به بیش از هشت هزار و ۷۰۰ نفر افزایش یافته است. اسرائیلی‌ها نه تنها سیستم بهداشتی را خفه کردند، رسیدن تجهیزات پزشکی و سوخت را هم متوقف و هزاران مجروح را از درمان محروم کردند. این امر باعث شد مجتمع پزشکی شفا به زایشگاه الحلو منتقل شود تا مجروحان را در آنجا اسکان دهند. با این حال، رژیم اسرائیل بر تعقیب و بمباران بیمارستان الحلو اصرار دارد و جان زنان زایشگاه و تیم‌های پزشکی را به خطر می اندازد. از همه نهادهای بین‌المللی می‌خواهیم که برای توقف پیشروی (رژیم) اسرائیل و حفاظت از بیمارستان‌ها، کادر پزشکی و بیماران، قبل از تکرار قتل عام بیمارستان المعمدانی فوراً مداخله کنند.
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 0
    بجای مردم غزه به فکر اقتصاد کشور باشید تا صدای مردم در نیاد دوباره