متهم پرونده مذکور با شناسایی خودروهای فروشی در فضای مجازی، با صاحب خودرو تماس برقرار کرده و به بهانه بازدید از خودرو و آزمایش فنی آن، خودرو را سرقت می‌کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای

به گزارش همشهری آنلاین حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان بازدید از دادگاه‌های تجدیدنظر استان کرمان در راستای تاکیدات خود پیرامون بسط و توسعه دادرسی‌های الکترونیک و هوشمندسازی فرآیندهای قضایی، در جلسه دادرسی الکترونیک یک پرونده مرتبط با سرقت‌های زنجیره‌ای خودرو حضور یافت.

وی در این جلسه دادرسی الکترونیک، به استماع سخنان متهم پرونده که در زندان حضور داشت و همچنین وکیل وی و یکی از شکات پرونده پرداخت.

متهم پرونده مذکور با شناسایی خودروهای فروشی در فضای مجازی، با صاحب خودرو تماس برقرار کرده و به بهانه بازدید از خودرو و آزمایش فنی آن، خودرو را سرقت می‌کرد.

وی در پایان حضور خود در این جلسه رسیدگی، از وکیل متهم و قاضی پرونده، سوالاتی را در خصوص سوابق قبلی متهم مطرح کرد.

رئیس قوه قضاییه در یکی از جلسات دادگاه تجدیدنظر کرمان که با موضوع رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی در جریان بود، حضور پیدا کرد.

وی همچنین در جریان حضور در دادگاه‌های تجدیدنظر کرمان، به گفت‌وگوی چهره به چهره با تعدادی از مراجعه‌کنندگان و استماع مطالب آنها پرداخت و خطاب به مقامات ذی‌ربط قضایی دستور داد که در چهارچوب موازین قانونی به درخواست‌های این افراد رسیدگی شود.

یکی از مراجعه‌کنندگان که رئیس قوه قضاییه بصورت ویژه و بدون‌واسطه به استماع سخنان و تظلم‌خواهی او پرداخت، مادر یکی از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس بود؛ رئیس دستگاه قضا پس از استماع تظلم‌خواهی این مادر، دستورات مقتضی را برای رسیدگی صادر کرد.

کد خبر 803837
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • US ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    10 12
    من شنیدم‌ در عربستان بقدری امنیت وجودداردکه‌مغازه داران‌بدون ترس ازدزدی راحت مغازه های خودرا باز گذاشته.وبرای خواندن نماز به مساجد میروند تا زمانی که فقر هست دزدی هم هست متاسفانه دولت بی برنامه تر از است بتواندفقررااز چهره کشور بزدایندکشورهایی نظیر ترکیه با آنکه نفت ندارندولی مردم ترکیه به مراتب زندگی بهتری نسبت به مردم ما دارند سیاست های غلط موجب عقب ماندگی کشور وبه گسترش فقر شدید منتهی خواهدشد متاسفانه عده ای دوست دارند همه چیز رااز پشت عینک دودی خود تماشا کنندو.هیچ‌گونه‌ احساس مسئولیتی نسبت به مردم ندارندتا تغییرات بنیادی در کشور صورت نگیرد مشکلات کنونی کشور هرکزحل نخواهدشد با حرف زدن و شعار دادن ‌ودست گدایی به سمت دولت چین دراز کردن مشکلات ریشه ای کشورحل نخواهد شدباید به تحصیلکرده های متفکر و سرمایه داران بزرگ میدان داد تا بدون ترس و‌ دلهره بتوانند کشور را بسارند چرا کشورهای صنعتی اینقدر بیشرفت کردند چون به این نتیجه رسیدن‌ درسایه امنیت و آزادی بیان وبا استفاده از تحصیلکرده های داخل کشور و خارج‌ کشورهست که می توانند کشورخودرا به اوج ترقی برسانند نه با شعاردادن