کارشناس هواشناسی تاکید کرد: بعدازظهر امروز تا روز شنبه آب‌های جنوب کشور و روز شنبه آب‌های دریای خزر مواج و متلاطم می‌شود.

باران زاهدان

به گزارش همشهری آنلاین: «فریبا گودرزی» وضعیت جوی و آب و هوای امروز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه را توضیح داد و گفت: برای امروز در بیشتر مناطق کشور بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، همدان، مرکزی، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه وبویراحمد و برخی از مناطق استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، قم، زنجان، قزوین، اردبیل، آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی و ارتفاعات استان‌های کرمان، یزد و شمال هرمزگان و همچنین از بعد ازظهر در دامنه‌های جنوبی البرز شاهد بارش باران، رگبار و رعدوبرق و وزش باد خواهیم بود.

وی از بارش برف در مناطق سردسیر خبر داد و گفت: بارش‌ها تا اوایل هفته آینده ادامه دارد و کاهش دما در بیشتر مناطق کشور رخ می‌دهد.

کارشناس هواشناسی تاکید کرد: بعدازظهر امروز تا روز شنبه آب‌های جنوب کشور و روز شنبه آب‌های دریای خزر مواج و متلاطم می‌شود.

گودرزی برای تهران در ساعات شب بارش پراکنده پیش‌بینی کرد و افزود: روز جمعه و شنبه هم شرایط برای بارش‌های پراکنده در تهران وجود دارد. بیشینه دمای پایتخت امروز به ۲۱ درجه خواهد رسید.

کد خبر 803829
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    6 0
    یک ماهه که خبر گزاریهای رسمی خبر از باران میدن کلی،خبری نیست ماهواره ها مشکل دارن اما دریغ از یک قطره باران
  • عادل IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    تهران چی پس بارون شدید و برف شدید می خواهیم اون هم به طور مداوم خدایی چندین سال هست که نه بارون رو فهمیدیم و نه برفی رو درست حسابی حس کردیم انشاالله هم در پاییز شاهد بارون های فراوان خواهیم بود در تهران و هم برف شدید و چندین روزه در زمستان در شهر تهران 🥰🙏⚘
  • محمدجوادزاهدی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    سلام خانم فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی هوا باران رحمت الهی هوا باران ادامه دارد منتظر باران انتظار . آفتاب رحمت الهی ،
  • US ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    ما از تابستان تا حالا منتظربارانیم دیگه به هواشناسی هم اطمینان نداریم