رئیس‌دولت یازدهم و دوازدهم، «ذخیره ارزی، برجام آماده احیا و اجرای مجدد، طرح‌های آماده افتتاح و میلیون‌ها دوز واکسن خریداری‌ شده و آماده تزریق را «حداقل پنج هدیه و یادگاری بزرگ دولت خود برای دولت بعد» عنوان کرد!

حسن روحانی

به گزارش همشهری آنلاین، حسن روحانی، در جمع اعضای حزب اعتدال و توسعه (تیم نوبخت و واعظی و علی جنتی و... که ارکان دولت وی بودند) گفت: ما تحزب را از شهید بهشتی آموختیم. او بود که ابتدای انقلاب بر تحزب تاکید کرد و توانست حزب جمهوری اسلامی را تشکیل دهد که بسیار مؤثر بود. باید این خط را ادامه داد. پس از انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰ بوی ناامیدی و یاس به مشام می‌رسد و عده زیادی از مردم ظاهرا کنار کشیدند و ناامید شدند، در این شرایط احزاب نقش مهم‌تری بر دوش دارند.

وی خطاب به فعالان حزب اعتدال و توسعه اظهار داشت: اینکه در انتخابات شرکت کنید یا نکنید، تصمیم شماست اما در این قدم اول که عده‌ای از اعضای حزب شما در انتخابات مجلس، پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند نشان می‌دهد که وظیفه‌ای احساس کرده‌اند. البته تا امروز نشانه‌ای برای برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی طبق فرمایش مقام معظم رهبری ندیده‌ایم.

روحانی افزود: در روزهای آخر ‌دولت دوازدهم میلیاردها دلار اسکناس در بانک مرکزی موجود بود که می‌شد وارد بازار کنیم تا قیمت دلار را به ۱۵ هزار تومان برسانیم، اما برای دولت بعد گذاشتیم که در شرایط سخت از آن استفاده کند. هیچ دولتی در تاریخ برای دولت بعد چنین مبلغ هنگفتی باقی نگذاشته است. تمام بندهای احیای برجام آماده بود. در اسفند ۹۹ یا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ برجام اجرائی و عملیاتی می‌شد.

وی ادامه داد: واکسن کرونا را هم به قدری خریدیم که من آن موقع گفتم دولت بعد وظیفه دارد فقط آن را تزریق کند. روحانی اظهار داشت: حداقل پنج هدیه بزرگ برای دولت بعد به یادگار گذاشتیم. دولت دوازدهم ذخیره ارزی، برجام آماده احیا و اجرای مجدد، کالاهای اساسی خریداری ‌شده و طرح‌های ملی و استانی آماده افتتاح و بالای ۹۰ درصد تکمیل‌شده و میلیون‌ها دوز واکسن خریداری ‌شده و آماده تزریق را به دولت سیزدهم هدیه داد.

درباره این سخنان گفتنی است:

۱) آقای روحانی در دولت سابق تا جایی که می‌توانست خزانه و ذخائر ارزی را خالی کرد و خزانه را با کسری تحویل داد و اگر هم مثلا ته صندوق توسعه ملی مبلغ اندکی باقی ماند، به خاطر منع قانونی بود. او دولت را با ۱۲٫۲ میلیارد دلار ذخائر ارزی تحویل گرفت اما با ۲٫۶میلیارد دلارکمتر تحویل دولت سیزدهم داد. صندوق بین‌المللی پول، امسال از افزایش ذخایر ارزی در دسترس ایران به بیش از ۲۱میلیارد دلار خبر داده است.

۲) آقای روحانی عمدا نمی‌گوید که دولت را با ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی، ۵۰۰ هزار میلیارد تومان سود اوراق سر رسید شده، ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه و البته تورم ۶۰ درصدی تحویل داد. این حجم از بدهی در حالی بود که او در سال ۱۳۹۲، دولت را با بدهی ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی تحویل گرفته بود.

۳) ادعای وارد کردن میلیون‌ها دوز واکسن در حالی است که دولتمردانی مانند روحانی و ربیعی در مقابل مطالبه واکسن کرونا، ادعا می‌کردند واکسن، سوهان قم نیست و تا مشکل برجام و FATF حل نشود، نمی‌توان واکسن وارد کرد! در پایان دولت روحانی در اثر این بی‌تدبیری، تعداد قربانیان روزانه کرونا به ۷۰۹ نفر هم رسید که از دستاوردها و میراث‌های خاص آقای روحانی است!

۴) بسیاری از پروژه‌هایی که سال‌های طولانی در دولت قبل معطل مانده یا به تعطیلی کشیده شده بود، در دولت فعلی احیا و به سرانجام رسید و این سؤال را مطرح کرد که چرا پروژه‌هایی که ظرف یک تا دو سال می‌توانست اجرایی شود، هفت هشت سال یا بیشتر معطل مانده است. انجام هر کدام این پروژه‌ها صدها میلیارد بودجه و هزینه جدید می‌خواست و حال آن که چند برابر این بودجه‌ها قبلا هزینه شده بود!

۵) آقای روحانی در حالی بر خلاف واقعیات، منت «برجام آماده احیا و اجرای مجدد» را سر دولت رئیسی می‌گذارد، که اگر برجام قابل احیا بود، باید در همان دولت خود وی احیا می‌شد و حال آن که برجام آن قدر افتضاح تنظیم شده بود که طرف ایرانی نتواند دعوای حقوقی معتبری بر سر نقض آن از سوی طرف غربی اقامه کند. روحانی توضیح نمی‌دهد برجام چگونه تنظیم شده بود که به مرگ افتاد تا نیاز به احیا داشته باشد؟! و این در حالی است که قبلا مدعی شده بود تحریم‌ها همه یک‌جا لغو شده و هرگز باز نخواهد گشت! ادعا می‌شد برجام

۱۵۰ میلیارد دلار اموال ایران را آزاد می‌کند اما بعدها آن وعده‌ها انکار شد!

۶) در موضوع ناامید شدن مردم هم عجیب است که آقای روحانی با آن کارنامه مشعشع خویش، دوست دارد درباره گلایه و دلخوری مردم فرافکنی کند و حال آن که خانم جنیدی معاون حقوقی وی، صراحتا در توجیه «وعده‌های انتخاباتی روحانی» گفته بود: «انتخابات بدون وعده در دنیا دارید؟ آن وقت دیگر انتخابات نمی‌شود. مگر می‌شود بگویی در انتخابات شرکت می‌کنم اما کار خاصی نمی‌توانم انجام دهم. اصلا هر رئیس‌جمهوری باید همین را بگوید».

کد خبر 803467
منبع: کیهان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 127
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 71
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    58 97
    همه مشکلات مردم و کشور در زمان دولت حسن روحانی خیانتکار شروع و آغاز شده است. دولت حسن روحانی به مردم و کشور خیانت کرد.
    • FR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      39 7
      احمدی نژادمادروپدرگرانی وتورم وارزش افزوده سال ۹۰هرکی یادش نیادیعنی توخواب ورویابوده دقیقابعدازیارانه وافزایش یک دفعه وچندبرابری اجناس وقیمت ها
    • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      41 6
      اقارئیسی تونم دیدیم می گفتم معجزه موسی راخواهم کردگرفتاری های چهل ساله راپاک خواهم کردوقتی به عمل رسبددیدیم چه مقدارازگفته هایش درست است
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      2 8
      روحانی و دولتش یک ماه یارانه به همه مردم ایران بدهکارند یک روز یک روز تاریخ پرداخت یارانه را بردند جلو تا یکیش را پیچوندند چی میگید این فقط یه نمونه اش
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    39 68
    دولت حسن روحانی به همراه ظریف و عراقچی در این مدت 8 سال همه جانبه با دشمنان ملت ایران و دشمنان حکومت نظام جمهوری و حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری کرده است.
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      43 30
      باز این رباتها پیداشون شد...
    • حمید IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      35 4
      نه داداش اون احمدی نژاد بود که فاتحه مملکتو خوند. مگه نمیگفت تحریما کاغذ پارست؟ یادتونه اعلان همون تحریما کمر ملتو داره میشکنه ... ... ....
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      3 0
      هر دولتی وتیمهای که داشتن تا الانش آمده سر کار ورفتن همشون به فکر منافع خودشون بوده، هیچ کدامشان به حال ملت ایران خودشان نمی سوخت
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    47 84
    حسن روحانی بدترین دولت در تاریخ ایران بوده است.
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      57 23
      ظاهرا تو درس تاریخ مردودشدی!چون اصلا تاریخت خوب نیس برو کمی مطالعه کن ...
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    23 64
    اعتماد روحانی به آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است. اعتماد ظریف به آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است. اعتماد عراقچی به آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است.
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    39 76
    حسن روحانی در این مدت 8 سال به خاطر مشکلات مردم و کشور تاکنون از مردم عذرخواهی نکرده است چرا؟
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      43 9
      شما قبل این دولتی رو سراغ داری عذرخواهی کرده باشه?
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    30 22
    مشکلات مردم و کشور بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین وغیره متاسفانه 1000 برابر هم افزایش یافته است چرا؟ اگر ایران سالانه هزار بار هم با آمریکا و هم اروپا مذاکره و گفت وگو کند و باز هم مشکل ایران با آمریکا و اروپا حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1392 تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است. پس پیگیری برجام و مذاکرات وین وغیره از سوی حسین امیرعبداللهیان باز هم غلط و اشتباه است.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    7 38
    شرم‌آور است که برخی دوباره به مذاکره دل‌خوش کنند رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از12 هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟ واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند. متأسفانه عملکرد دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون قابل دفاع نیست مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بی احترامی به خون شهداست در سال 1392 موضوع مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره 100 درصد فقط در باره صلح آمیز هسته ای و لغو همه تحریم های آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار بوده است، نه، برنامه موشکی، حقوق بشر، جنگ اوکراین و روسیه وغیره پس دیگر مذاکره و گفت وگو با خیانتکاران و جنایتکاران 100 درصد غلط و اشتباه
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      31 2
      نظر شما صددرصد غلط و اشتباهه,,,یه جورایی بوی شیر خشک میده
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    5 26
    در سال 1392 موضوع مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره 100 درصد فقط در باره صلح آمیز هسته ای و لغو همه تحریم های آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار بوده است، نه، برنامه موشکی، حقوق بشر، جنگ اوکراین و روسیه وغیره پس دیگر مذاکره و گفت وگو با خیانتکاران و جنایتکاران 100 درصد غلط و اشتباه است هزینه مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره در این مدت 11سال از کجا تامین شده است؟ از گران کردن کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میئو، خودرو وغیره و هم از جیب مردم مظلوم ایران!
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    5 22
    مذاکره با اروپا هیچ فایده ای ندارد/ مذاکره با اروپا مشکلی را حل نمی کند و از سال 1392 تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است. اروپااز سال 1394 تاکنون تعهداتش را در برجام انجام نداده است. غرب از سال 1392 تاکنون در باره برنامه صلح آمیز هسته ای ایران دروغ می گوید و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 22
    مذاکره در این مدت 11سال متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است. توافق هسته ای از سال 1394 تاکنون متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است. برجام از سال 1394 تاکنون متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است. آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. آمریکا و متحدانش از سال 1360 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    4 29
    ما به هیچ وجه نباید به آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان اعتماد کنیم. مشکل برجام هم از سال 1394 تاکنون ثابت شده که دیگر از طریق مذاکرات وین وغیره حل نخواهد شد و حل نمی شود.
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    3 26
    چرا دولت از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بین المللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند! دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود. دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    3 21
    شکایت مردم از روحانی به کمیسیون اصل۹۰ رسید ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۵ شکایت مردم از روحانی به کمیسیون اصل۹۰ رسید سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: ۲۲۰ هزار نفر از آحاد مختلف مردم شکایتی از رئیس جمهور مشتمل بر ۱۶ بند پیرامون موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را تقدیم این کمیسیون کرده‌اند.
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 17
    ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۳ ارجاع پرونده تخلف "روحانی" برای عدم اجرای قانون لغو تحریم ها به قوه قضائیه توسط 222 نماینده مجلس/ شورای‌عالی امنیت ملی: توافق ایران و آژانس، قانون مجلس را خدشه‌دار نکرده +فیلم رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: خسارت اجرای بیانیه سازمان انرژی اتمی کمتر از برجام نیست.
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    3 17
    جهانگیری: مشکلی برای تأمین کالا‌های اساسی نداریم ویدئو / وزیر کشور: در تامین کالاهای اساسی کشور مشکلی نداریم مسئولان بدون مدارکی و بدون دلیل در رسانه ها اعلام می کنند تامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم این یک دروغ بزرگی بوده است. و این در حالی است که تامین کالاهای اساسی برای مردم دشوار شده است.
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 19
    بازنشستگان تامین اجتماعی در ایران چه وضعیتی دارند؟ دولت روحانی از سال 1392 تاکنون به جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می کند و متاسفانه هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت روحانی نمی شود. دولت روحانی از سال 1392 تاکنون تنها فقط به پولداران و سرمایه داران کمک می کند. دفاع از حق وحقوق بازنشستگان مظلوم تامین اجتماعی در سراسر کشور
  • اعتراض IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    3 20
    در سال 99 قیمت مرغ با هماهنگی دولت حسن روحانی در سراسرکشور به کیلویی 30 تا 35 هزار تومان رسید. چرا مجلس شورای اسلامی تاکنون اقدامی نمی‌کند؟
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      27 1
      الان چنده گل آقا???
    • بابائی IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      24 1
      خوب دوست عزیز اگه روحانی بد بود چرا برای دور دوم بهش صلاحیت دادند؟
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      17 0
      جناب بابایی چه عجب شما یه بار مثبت فکر کردی
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    3 16
    جناب آقای روحانی! قیمت گوشت چگونه 130 تا 140 هزار تومان شده است. جناب آقای روحانی! قیمت پژه پارس چگونه 280 تا 300 میلیون تومان شده است. وضعیت پول بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی به خاطر نتیجه مذاکره، توافق هسته ای و برجام بوده است.
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      1 1
      این قیمت گوشت چه طور معیار گرانی مواد غذایی در ایران شد؟ در صورتی که مواد غذایی خیلی گران تر از این است و گوشت به عنوان یک ماده ای که آب بسیار میبرد و زحمت بسیار دارد از خیلی مواد غذایی دیگر ارزانتر است به عنوان مثال یک کیلو کشک گوسفندی که همان ماست است و تازه روغن آن گرفته شده الان ۵۰۰ هزار تومن است ، یک کیلو بادام با پوست ۲۰۰ هزار تومن که مغزش ۳۰۰ گرم هم نیست و این معیار گوشت برای گرانی اصلا درست نیست و مواد غذایی خیلی گرانتر از این است
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 19
    افزایش نرخ بنزین فقط به نفع روحانی بوده است، نه به نفع مردم دولت روحانی عامل اصلی افزایش قیمت بنزین بود
  • اعتراض IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    6 27
    حقوق یک کارمند، کارگر و بازنشسته با 30 و 35 سال سابقه کار متاسفانه به اندازه حقوق 1 و 4 سال سابقه کار یک نماینده مجلس درخانه ملت نیست چرا؟ آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست حرف دل همه کارمندان، کارگران و بازنشستگان در سراسر کشور
  • اعتراض IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    7 5
    سرمدی: حمایت از بازنشستگان، وظیفه مجلس است/ متاسفانه تاکنون فقط یک شعار بوده است متاسفانه مجلس در باره مشکلات بازنشستگان کوتاهی کرده است.
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    9 2
    مصوبه مجلس در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بعد از گذشته 7 سال 10 ماه تاسف بار است.
  • اعتراض IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 12
    1 - قیمت آپارتمان در زمان دولت روحانی از 50 تا 900 میلیون تومان افزایش یافته است ولی متاسفانه حقوق کارمند، کارگر و بازنشسته در این مدت هشت سال مبلغ 8 میلیون افزایش نیافته است چرا؟ آیا این عدالت است! 2 - قیمت خودرو در زمان دولت روحانی از 16 تا 600 میلیون تومان افزایش یافته است ولی متاسفانه حقوق کارمند، کارگر و بازنشسته در این مدت هشت سال مبلغ 8 میلیون افزایش نیافته است چرا؟ آیا این عدالت است!
    • معترض IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      10 0
      الان قیمت خودرو مسکن گوشت وبرنج و... چند است چندبرابر زمان روحانی شده؟ آیا ریالی کاهش دیدی؟ ... ... ...
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 10
    متاسفانه دولت روحانی در این مدت 7 تا 8 سال اجازه نداده است حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بیشتر از 15 درصد افزایش یابد چرا؟ دفاع از بازنشستگان مظلوم
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 8
    از نگاه مردم همه قیمت ها خودرو، کالا، اجناس، گوشت، مرغ، روغن، میوه و... در سراسر کشور غیرقانونی است و هم بصورت غیر قانونی افزایش یافته است. دستور حسن روحانی برای مقابله با گران فروشان تاکنون یک نمایشی بوده است باز هم دستور مقابله با گرانی خودرو! تاکنون یک نمایشی بوده است.
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    7 0
    افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت آجیل شب عید نسبت به سال گذشته/ فزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته های در کشور شرم آور است.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 4
    ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۴:۵۳ پس بقیه نمایندگان چکار می کنند و چه نظری دارند ما ملت مجلس رو یک مجموعه واحد می بینیم . همشون باید در تمام پرونده ها و موضوعات نظر و فعال باشند ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۴:۵۳ چرا دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان از سال 1397 تاکنون فقط تماشاچی مشکلات و گرانی‌ها هستند؟
  • اعتراض IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 3
    باعرض سلام . بازنشستگان مخابرات تهران سال 1395 هنوز سکه های بازنشستگیمان و جشن پایان خدمت را دریافت نکرده ایم . لطفا پیگیری نمایید . از باز نشستگان استان تهران مخابرات پس لطفا پیگیری فرمایید
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 2
    وقتی که نماینده کارگر در اداره کار تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران از حق و حقوق کارگر و بازنشسته دفاع نمی کند با همدستی کارفرما حق کارگر و بازنشسته را پایمال می کند.
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 2
    ایران نباید تنها طرف پرداخت‌کننده هزینه برای حفظ برجام باشد/ متاسفانه سه کشور اروپایی هم مانند آمریکا در توافق هسته ای و برجام به ایران خیانت کردند.
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    بعد از گذشته 7 سال 10 ماه اعتراف ظریف: شرمنده مردم هستیم/ آنچه را که باید برای مردم انجام ندادیم شرمنده مردم هستیم که سفر‌ه‌شان کوچک شده است ماامروز،شرمنده مردم هستیم
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ میوه گران نمی‌شود/ و این درحالی است که قیمت میوه 10 برابر شده است. دولت روحانی دو راه بیشتر ندارد یا باید برجام لغو کند و یا تسلیم آمریکا شود
  • اعتراض IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 32
    گروهک تروریستی منافقین، القاعده و داعش را آمریکا به وجود آورد پس چرا روحانی و ظریف باز هم به دنبال مذاکره و همکاری با آمریکا هستند.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 10
    70 و 80 مشکلات اقتصادی کشور مربوط به کم کاری دولت روحانی بوده است.
    • DE ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      8 2
      ده 70و80جمعاهشت سال رئیس جمهوربوده چهارسال اول جلوتورم احمدی نژادرانگه داشت تاتونست برای باردوم رای بیاره اماباردوم بازبهترازالان اقارئیسی بوددروغ می گم بگودروغ هست
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 9
    برجام، از سال 1394 روزانه ۱۰۰۰میلیارد خسارت می‌زند بعد از گذشت 5 تا 6 سال اعتراف رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه به واسطه عدم اجرای برجام، روزانه بیش از ۱۰۰۰ میلیاردتومان هزینه به اقتصاد تحمیل می‌شود، گفت: ماندن در برجام تنها فشار اقتصادی را بر مردم بیشتر می‌کند.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    5 2
    1399/12/24 - 14:16 با سلام وعده های وزیر محترم ارتباطات وفناوری اطلاعات به بازنشستگان چی شد ؟ چرا تفاوت رفاهیات بازنشستگان را نمیدهند ؟؟ چرا مصوبه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات مصوب ۱۳۸۹ را اجرایی نمیکنند ؟؟ چرا احکام رفاهیات از سال ۱۳۸۸ تاکنون را برای شاغلین وبازنشستگان اجرا نمیکنند ؟؟ سا ل ۱۳۹۷ دارد به پایان میرسد تاکی باید منتظر بمانیم فقط حرف وشعار این یکسال چیزی دیگری ندیدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    7 1
    کارگران مظلوم و بازنشستگان تامین اجتماعی توان خرید گوشت قرمز، مرغ، میوه و... را ندارند
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    7 0
    متاسفانه از سال 1392 تاکنون هیچ کمکی به کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی از سوی دولت نشده است.
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    5 0
    چرا در کشور به مشکلات مردم، کارمندان، کارگران و بازنشسته های بررسی، پیگیری، رسیدگی نمی شود؟ به خاطر بی قانونی و بی عدالتی!
  • اعتراض IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 11
    حقوق های نجومی در کشور در زمان دولت ناتوان وعاجز حسن روحانی شروع و آغاز شده است.
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 8
    گروهک تروریستی منافقین را اروپا ایجاد کرد/ مذاکره ایران با فرانسه هم غلط و اشتباه بود. گروهک تروریستی منافقین را فرانسه ایجاد کرد/ مذاکره ایران با فرانسه هم غلط و اشتباه بود.
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    8 0
    متاسفانه از سال 1357 تاکنون هنوز هم مشکلات ترافیک سنگین به جاده هراز و کندوان و تا تهران حل نشده است چرا؟ بی نظارتی، بی مدیریتی، ناتوانی، بی توجهی و بی خیالی عامل اصلی ترافیک سنگین به جاده هراز و کندوان بوده است.
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 10
    حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور ادر این مدت 8 سال ثابت کرد که به دنبال حل مشکلات مردم و کشور نیست و نبوده است.
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    6 1
    متاسفانه از سال 2015 تاکنون وضعیت برجام مشخص نشده است شرم آور است.
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    6 0
    مشکل مردم و کشور تاکنون ثابت کرد که سوء مدیریت است نه کمبود پول و منابع
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 10
    روحانی: در گمرک‌ها کالاهای فراوانی انبار شده است درپاسخ به روحانی/ ولی متاسفانه و این درحالی است که هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم و کشور ندارد و تاکنون نداشته است.
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      9 0
      بعد از روحانی که ترخیص شد فرقی بحال شماو من کرد???
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 10
    حسن روحانی، رئیس جمهور، واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، بابت مشکلات مردم و کشور باید از مردم عذرخواهی کنند. روحانی و جهانگیری به خاطر مشکلات مردم و کشور باید از مردم عذرخواهی کنند.
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 8
    دولت حسن روحانی هیچ برنامه‌ای برای کاهش قیمت‌ها تا پایان کارش ندارد
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    جنگ اقتصادی درسراسر کشور از سال 1397 شروع و آغاز شده است ولی متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس جنگ اقتصادی را جدی نگرفته است. دولت، مجلس، بخش خصوصی، هر سه عامل اصلی مشکلات مردم و کشور هستند. خصوصی‌سازی درکشور عامل اصلی مشکلات مردم و گرانی در کشور بوده است. بخش خصوصی متاسفانه مردم ایران را گرفتار کرده است. بخش خصوصی متاسفانه کشور ایران را گرفتار کرده است. احساس تبعیض و فساد مردم را اذیت می‌کند نابرابری، احساس تبعیض و فساد مردم را آزار می‌دهد و بیشتر از فقرمادی اذیت کننده است. تبعیض و فساد چگونه شروع و آغاز شده است؟ از بی قانونی و بی عدالتی و بی نظمی و...!
  • اعتراض IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 5
    بعد از توافق هسته ای و برجام قیمت خودرو و...به صورت غیر قانونی یافته است/ هنوز هم قیمت خودرو و... در کشور غیر قانونی است.
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    افزایش ۶۹۰ درصدی قیمت مسکن در دولت روحانی بررسی گزارش‌های رسمی حاکی از آن است که در دولت روحانی (از مرداد ۹۲ تا اسفند ۹۹) متوسط قیمت مسکن ۶۸۹.۶ درصد افزایش یافته است. افزایش ۶۹۰ درصدی قیمت مسکن در دولت روحانی بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن، متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی طی اسفند ماه ۹۹ به ۳۰ میلیون و ۲۷۴ هزار تومان افزایش یافته است.
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    مذاکره ایران با آمریکا و سه کشور اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود.
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    پرداخت 21 میلیون تومان وام به هر خانوار 3 نفره با کارت اعتباری سهام رئیس جمهور اعلام کرد، یک خانوار سه نفره دارای برگ سهام عدالت 500 هزار تومانی، میتواند تا 21 میلیون تومان اعتبار در قالب کارت اعتباری سهام عدالت دریافت کند. درپاسخ به رئیس جمهور و این در حالی است که شرکت مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون وام تعاون مبلغ میلیون تومان به بعضی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است و خودداری می کند چرا؟ هر روز هم از طریق رسانه ها اعتراض و شکایت می کنیم
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 6
    ورود پیکر پاک۶۳ شهید دفاع مقدس به میهن +تصاویر 19 فروردين 1400 ساعت 11:51 صبح امروز پیکرهای مطهر ۶۳ شهید دوران دفاع مقدس از مرز زمینی شلمچه به میهن اسلامی منتقل شدند. ‌ مذاکره روحانی، ظریف، عراقچی و... با آمریکا و کشورهای اروپایی و... بی احترامی به شهدای ایران و شهید دوران مقدس بوده است.
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 4
    سوال اینجاست که چرا حق و حقوق مظلومان 100 درصد فقط در کشورهای اسلامی پایمال و ضایع می شود.
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 5
    در موقع و زمان افزایش قیمت بنزین هم در رسانه ها اعلام کردند هیچ کالا، اجناس و... گران نمی شود ولی متاسفانه قیمت ها کالا، اجناس و... 100 الی 1000 برابر شده است چرا؟
  • اعتراض IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    مذاکره، توافق و برجام تاکنون مردم ایران را گرفتار کرده است. مذاکره، توافق و برجام تاکنون کشور ایران را گرفتار کرده است. مذاکره، توافق و برجام تاکنون هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ندارد و تاکنون نداشته است. عملکرد دولت حسن روحانی هم از سال 1392 تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران، منطقه خاورمیانه و جهان نبوده است.
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 5
    نماینده کارگران در شورای عالی کار از سال 1357 تاکنون حق و حقوق کارگران را در سراسر کشور پایمال و ضایع کرده است و تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارگران نکرده است و هنوز نمی کند و حق و حقوق کارگران دفاع و حمایت نکرده ست و هنوز هم دفاع و حمایت نمی کند چرا؟
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    100 درصد دولت حسن روحانی خودش در سال 1397 گرانی و افزایش قیمت خودرو، کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و.. را شروع و آغاز کرده است.
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    روحانی : من روز جمعه فهمیدم بنزین سهمیه بندی شده است/ شرم آور و تاسف بار است روحانی : خودم هم از تاریخ سهمیه بندی خبر نداشتم جناب آقای روحانی سهمیه بندی بنزین در زمان دولت احمدی انژاد بود و نه دولت شما و این در حالی است که بنزین در آبان ماه 1398 با دستور مستقیم دولت حسن روحانی 3 هزار تومان شده است.
  • اعتراض IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 3
    کارشناسان اقتصادی و مسئولان و... در زمان خصوصی سازی در کشور در شبکه خبر شعار سر می دادند خصوصی سازی در کشور بسیار عالی است پس چرا تاکتون در مورد مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های هیچ اعتراضی نمی کنند، سکوت اختیار کرده اند.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    قیمت خودرو تولید داخلی 100 الی 900 میلیون تومان نتیجه برجام مقدس بوده است.
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۹ روحانی: تحول شرکتهای دانش بنیان زیاد است جای تاسف دارد که جامعه جهانی به مردم فلسطین توجه ندارد و غاصبان همچنان به غصب خود ادامه می دهند. و این در حالی است که دولت از سال 1392 تاکنون با دشمن درجه یک مردم فلسطین مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری کرده است و هنوز هم نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    4 0
    چگونه است دروبین ها به خاطر جریمه پلاک خودرو ها را در سراسر کشور نشان می دهند ولی دزدی ها و قاچاقچیان و تروریست ها نشان نمی دهند چرا؟
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    همه وعده های انتخاباتی‌ روحانی/ مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند متاسفانه مردم هم در سال 96 و 92 رئیس جمهور درست انتخابات نکردند
  • اعتراض IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    بنده فقط در زمان دولت حسن روحانی، سالانه بیش از 999 هزار بار در باره مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور و... علیه دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس در رسانه ها انتقاد، شکایت و اعتراض کردم ولی متاسفانه در مدت 8 سال یک مورد آن هم بررسی، پیگیری، رسیدگی نکردند و هنوز هم نمی کنند و نشده است چرا؟ 100 درصد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم های آمریکا و غرب هم ندارد و تاکنون نداشته است و فقط دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس مقصر اصلی هستند.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    4 0
    خاموشی های مکرر تنها وزیر نیرو مقصر نیست و همه مقصر هستند مانند دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس!
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    5 2
    ما در انتخابات از کسی دفاع، حمایت و استقبال نمی کنیم چون به خاطر که متاسانه تاکنون دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردند و هنوز هم نمی کنند.
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    عملکرد و رفتار این دولت در این مدت 8 سال متاسفانه در کشور یک فاجعه بزرگ ایجاد کرده است. ما دیگر حرف شعار و سخنرانی بی مورد و بی ارزش دولتمردان، مسئولان و نمایندگان اعتقادی نداریم
  • اعتراض IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 4
    اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خانه ملت قدرت و توانایی دفاع و حمایت از حق و حقوق کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 5
    پول شبکاری بنده را از مهرماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1391 متاسفانه در تاریخ 1397/04/25 واریز شده است چرا؟ پول اضافه کاری بنده را از آبان ماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1392 متاسفانه در تاریخ 1397/04/25 پرداخت شده است چرا؟ سوال اینجاست که آیا مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس خودشان بودند این بی قانونی و بی عدالتی تحمل می کردند و تحمل می کنند. بازنشسته مخابرات منطقه تهران
  • اعتراض IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 5
    قیمت پراید 7 الی 8 میلیون تومان در دولت احمدی نژاد متاسفانه در دولت حسن روحانی به 160 الی170 میلیون تومان افزایش یافته است چرا؟
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 6
    هنوز هم متاسفانه برخی ها از جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در جنگ تحمیلی هشت ساله حمایت از صدام درس عبرت نگرفتند. همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد. متاسفانه برخی ایرانی ها هنوز هم از اهانت ها و خیانت های و جنایت های کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای غربی جنایتکار حمایت همه جانبه از صدام درس عبرت نگیرند چرا؟ جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای عربی و کشورهای غربی را در جنگ تحمیلی هشت ساله را فراموش کردند چرا؟ در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 80 کشور در جهان به سرکردگی واشنگتن و در سایه سکوت سازمان های بین المللی و با کمک های مالی کشورهای عربی منطقه از رژیم سابق عراق همه جانبه حمایت می کردند.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 17 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 5
    ایران متأسفانه از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در مورد جنایت های وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی کشورهای عربی جنایتکار و مزدورانشان کوتاهی کرده است.
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 4
    شورای همکاری خلیج فارس که از شهریور ماه سال 1359 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان در عراق و منطقه خاورمیانه بوده است. جزایر سه‌گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جزء لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران است و اشاره به آنها در بیانیه پایانی نشست مذکور فاقد هرگونه ارزش سیاسی و حقوقی است.
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    عربستان جنایتکار و کویت جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همه جانبه کمک و حمایت مالی می کردند.
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    وزارت خارجه آمریکا: برجام مبتنی بر اعتماد نیست/ بازگشت به توافق هسته‌ای در دستور کار قرار ندارد/ پس آمریکا جنایتکار غلط می کند هر روز در توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، شورای حکام آژانس وغیره دخالت و مداخله می کند
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 7
    اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مسیر پیگیری حقوقی شهادت حاج قاسم سنگ‌اندازی می‌کنند/ سپاه باید از نیروهای آمریکایی در عراق انتقام بگیرد.
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال و با کمک مالی عربستان و متحدانش و مزدورانشان و به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند. اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      5 1
      بازم سایت رو ربات زد,,,آنتی ویروس رو روشن کن همشهری
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند. مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند. بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند. دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    1- دولت و مسئولان باید درس عبرت بگیرند دیگر با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور مذاکره و همکاری نکنند. 2 - دولت و مسئولان باید درس عبرت بگیرند دیگر با حامیان اصلی تروریسم و القاعده و داعش و تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی مذاکره و همکاری نکنند.
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 7
    اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است. اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود. بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم. اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند. دوستان آمریکا حامی القاعده هستند. دوستان آمریکا حامی داعش هستند. دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند. دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    حرف شعار انقلاب از ابتدا تاکنون آمریکا دشمن و شیطان بوده است سوال ایجناست که پس دولت حسن روحانی همه جانبه با دشمن و شیطان مذاکره و همکاری کرده است
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    6 0
    مشکل اصلی مخابرات پول نیست و تاکنون هم نبوده است مشکل اصلی مخابرات ناتوانی، کوتاهی، بی مدیریتی، بی نظارتی، بی نظمی، اهانت و خیانت و سکوت مدیران و مسئولان بوده است
  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 4
    بسم‌الله الرحمن الرحیم جناب آقای رئیس کل بانک مرکزی باسلام و تعدیم تحیات الهی با اینکه بنده در تاریخ 14 بهمن ماه 1400 در مورد وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن از بانک مرکزی علیه چند بانک کتبی شکایت کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری اقدامی، پیگیری، بررسی و رسیدگی نیست چرا؟
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 8
    بعد از انقلاب اول دولت فقط حسن روحانی بود به کشور اهانت و خیانت کرد
  • اعتراض IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    سرنوشت وام مبلغ 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن بازنشستگان تامین اجتماعی به کجا رسید؟ کدام بانک، به بازنشستگان تامین اجتماعی وام بدون ضامن می دهند؟ از کدام بانک ها وام بدون ضامن بگیریم؟ بازنشستگان تامین اجتماعی که تاکنون وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن نگرفتند، چه کنند؟
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 6
    پرداخت وام مبلغ 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن با دستور رئیس جمهور از 7 بهمن 1400 آغاز شده است ولی متاسفانه مسئولین بانک ها به بازنشستگان تامین اجتماعی وام بدون ضامن به بهانه های مختلف نمی دهند خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنندو متاسفانه تاکنون هیچ کس هم پاسخگو و جوابگو نیست
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 8
    مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی فقط دولت حسن روحانی بوده است.
  • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    4 1
    باسلام، بنده بیش از 35 سال است در نسیم شهر جاده تهران ساوه زندگی می کنم گاز ایران را بیش از 50 سال است که ترکیه و کشورهای اروپایی و... استفاده می کنند درخواست یک کنتور گاز از اداره گاه نسیم شهر بهارستان کردم متاسفانه بنده 15 سال است به دنبال یک کنتور گاز برای منزل مسکونی خودم در اداره گاز نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه هستم نمی دهند چرا؟ بازنشسته تامین اجتماعی
  • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    8 2
    باسلام، بنده بیش از 35 سال است در نسیم شهر جاده تهران ساوه زندگی می کنم گاز ایران را بیش از 50 سال است که ترکیه و کشورهای اروپایی و... استفاده می کنند درخواست یک کنتور گاز از اداره گاه نسیم شهر بهارستان کردم متاسفانه بنده 15 سال است به دنبال یک کنتور گاز برای منزل مسکونی خودم در اداره گاز نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه هستم نمی دهند چرا؟ بازنشسته تامین اجتماعی
  • ناشناس IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    هر دم از این باغ بری میرسد
  • رسول IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 7
    اگر همان اول برای این بابا و همکارانش دادگاهی بر پا و احکامی صادر و مجازاتی بر قرار می شد.... الان در اوج وقاحت طلبکار نبود....
  • حکیم IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 7
    اینقدر این کریه المنظر رو نشون ندید یاد شیرین کاریاش می افتیم
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 8
    عملکرد حسن روحانی در این مدت 8 سال به نفع مردم ایران و کشور ایران نبوده است که متأسفانه هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفصل نشده است و همچنان نیز ادامه دارد.
  • ابراهیم IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 6
    # معدن سنگ پا....
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 8
    حسن روحانی در مذاکره، توافق هسته ای و برجام کل دنیا را گرفتار کرد
  • خسرو IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 5
    یکی بره به دیدن آقای روحانی عیادت ببیند ایشان ... ...حالش خوب است؟ آقایان ۷ میلیارد دلار که در کره بود و نمی توانستند خرج کنند تبدیل به یوان کردند و بخاطر کم ارزش شدن یوان دولت رئیسی موقع تحویل ۶ میلیون تحویل گرفت یعنی بخاطر عجله در خرج کردن آن یک میلیارد به مردم ضرر زدند حالا ادعای خزانه پر را دارند که تحویل دادند یا قرض‌های بسیار؟ یکی اینها را افشا کند
  • عليرضا IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    کارکرد ایشان را در حد بنی صدر میبینم
  • ایرانی IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    روحانی ، فقط میتونم بگم تو به .... ... ...
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 5
    حسن روحانی در 8 سال در کشور کار کرده است که 100 سال دیگر مشکلات مردم و کشور حل نمی شود.
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    تشکیل پرونده برای حسن روحانی در دادسرای ویژه روحانیت سخنگوی قوه قضاییه می گوید پرونده‌های برای حسن روحانی رییس جمهور سابق در دادسرای ویژه روحانیت تشکیل شده است
  • خیانت روحانی به مردم ایران IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    خیانت روحانی به مردم ایران یک اقتصاددان گفت: دولت روحانی باعث هرج و مرج کامل در کشور شد و عده‌ای نیز که افراد حامی و یا وابسته به آن بودند، از این وضعیت سود بردند. غارت اقتصاد ایران در دهه 90 رخ داد و در واقع روحانی به مردم خیانت کرد.
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    حسن روحانی: اگر رئیس جمهور دیگری در آمریکا بود مذاکره می‌کردیم
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    خضریان در گفتگو با مهر: شکایت مردم از «روحانی» در کمیسیون اصل ۹۰ واصل شد شکایت مردم از «روحانی» در کمیسیون اصل ۹۰ واصل شد سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: ۲۲۰ هزار نفر از آحاد مختلف مردم شکایتی از رئیس جمهور مشتمل بر ۱۶ بند پیرامون موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را تقدیم این کمیسیون کرده‌اند. علی خضریان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام خبر وصول شکایت اقشار مردم از رئیس جمهور در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: ۲۲۰ هزار نفر از آحاد مختلف مردم شکایتی از رئیس جمهور مشتمل بر ۱۶ بند پیرامون موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را تقدیم کمیسیون اصل ۹۰ مجلس کرده‌اند. وی افزود: موضوع افزایش تعمدی نرخ ارز، بی توجهی به تولید داخلی و واردات بی رویه، استفاده از افراد با تابعیت دوگانه در مسئولیت‌های کلیدی دولتی، عدم تحقق وعده رفع تحریم، عدم توجه به ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، بی توجهی به مدیریت بورس و از بین رفتن سرمایه‌های مردم در این بازار و اجرای غلط قانون هدفمندی یارانه‌ها برخی از موضوعاتی است.
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    با موافقت نمایندگان؛ پرونده تخلف «حسن روحانی» در ستاد کرونا به قوه قضائیه ارسال شد نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره پرونده تخلف «حسن روحانی» و سوءمدیریت وی در ستاد ملی کرونا به قوه قضائیه موافقت کردند. به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد عملکرد رئیس وقت ستاد ملی کرونا (رئیس جمهور سابق) در اجرای ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی قرائت شد. در این گزارش اعلام شد که فراخوان دیر هنگام وزارت بهداشت برای استفاده از ظرفیت تولید داخلی واکسن کرونا، ضعف دستگاه دیپلماسی کشور در رایزنی برای دریافت به موقع واکسن‌ها، کمبود نیروی انسانی و زیرساخت‌های لازم و کمبود منابع مالی (ریالی و ارزی) و نهایتاً ضعف مدیریت و عملکرد شخص رئیس جمهور در راهبری موارد فوق موجب تاخیر در برنامه ملی واکسیناسیون در مقایسه با سایر کشورها شده که این موضوع موجب افزایش مبتلایان و فوتی‌ها در کشور شده است.