جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند که تا کنون به شهادت بیش از پنجاه فلسطینی منجر شده است.

اردوگاه جبالیا

به گزارش همشهری آنلاین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند و دست به کشتار جدیدی زدند.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، در نتیجه این حملات، تا کنون دستکم ۵۰ نفر به شهادت رسیدند و دهها زخمی نیز به بیمارستان منتقل شدند. وزارت بهداشت حاضر در نوار غزه نیز خبر داد که بر تعداد شهدا افزوده خواهد شد.

جنایت جدید صهیونیستها در اردوگاه جبالیا؛ دستکم ۵۰ نفر به شهادت رسیدند

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه به شبکه خبری الجزیره گفت: آنچه در جبالیا رخ داده، نخستین کشتار غیر نظامیان توسط اسرائیل نیست. با امکانات محدود خود در تلاش هستیم افراد زخمی را از زیر آوار خارج کنیم و نجات دهیم.

القدره با بیان اینکه به خاطر تراکم جمعیت، احتمالا تعداد بیشتری به شهادت رسیده‌اند، افزود: شاید تعداد شهدا، با شهدای فاجعه بیمارستان المعمدانی برابر شود.

کد خبر 803371
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 0
    صهیونیست ها جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و برخی کشورهای غربی جنایتکار به اسم جنگ و مبارزه با حماس در این مدت 25 روز متأسفانه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوارغزه را بمباران و قتل عام می کنند و می کشند و سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 0
    کودکان غزه؛ قربانی اصلی جنایات رژیم صهیونیستی کودکان فلسطینی قربانیان اصلی جنایت‌های رژیم صهیونیستی به شمار می‌روند و در روزهای اخیر هر ۱۵ دقیقه یک کودک در نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است. وزارت بهداشت فلسطین در غزه شمار شهدای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه طی ۲۳ روز (تا دیروز) را بیش از ۸۳۰۰ نفر اعلام کرده که ۷۰ درصد آنها را کودکان و زنان تشکیل می دهند.
  • بابائی IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 0
    جو بایدن جنایتکار وحشی در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است. زنان، مردان و کودکان غزه توسط ارتش اسرائیل و مزدورانشان با دستور مستقیم دولت جو بایدن بمباران و قتل عام می شوند.