وزارت خارجه آلمان امروز (دوشنبه) از مقامات رژیم صهیونیستی خواست تا در برابر شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست از مردم فلسطین حفاظت کنند.

ساختمان وزارت خارجه آلمان

به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی وزارت خارجه آلمان گفت: از اسرائیل می‌خواهیم تا از فلسطینیان در برابر اقدامات شهرک‌نشینان افراطی حفاظت کرده و خاطیان را به سزای اعمالشان برساند.

پیش‌تر گزارش‌هایی درباره حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری منتشر شد.

حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. تل‌آویو در پاسخ به این عملیات - که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته - قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

با آغاز بیست‌وچهارمین روز جنگ در نوار غزه، بمباران‌های رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف این منطقه ادامه داشته و امروز (دوشنبه) مناطق پیرامون بیمارستان الشفاء هدف بمباران صهیونیست‌ها قرار گرفت. همچنین راه‌های ارتباطی با غزه دوباره قطع شده و آژیرهای خطر در غلاف غزه به صدا درآمده است. ارتش اشغالگر همچنین اطراف بیمارستان القدس و میدان الدحدوح در منطقه تل‌الهوای این شهر را بمباران کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه نیز اعلام کرد: تعداد شهدای غزه به ۸۳۰۶ تن افزایش یافت که از این میان ۳۴۵۷ تن کودک و ۲۱۳۶ تن زن هستند.

کد خبر 803062
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    بنویس آلمان ، بخوان شیطان دو عالم