عزت الرشق از رهبران حماس ادعای اشغالگران مبنی بر آزادی یک سرباز زن اسرائیلی را رد کرد.

اسرای صهیونیست

به گزارش همشهری آنلاین، عزت الرشق از رهبران حماس: ادعای اشغالگران مبنی بر آزادی یک سرباز زن اسرائیلی با هدف مختل کردن اثر ویدئوی سه زندانی زن است که شوک بزرگی به جامعه صهیونیستی وارد کرد.

هیچکس روایات دروغین صهیونیستی را باور نمی‌کند و حتی خود جامعه صهیونیستی نیز رهبران خود را باور نمی‌کند و مقاومت حرف آخر را می‌زند.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 803047

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 7
    شمار شهدا فلسطین 8306 نفر رسید ارتش اسرائیل با حمایت و پشتیبانی آمریکا و غرب صدها تن بمب روی مردم غزه ریخته است. آمریکا جنایتکار عامل اصلی جنگ اخیر اسرائیل با غزه است. صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا و غرب از تمام خطوط قرمز عبور کرده‌اند. آمریکا جنایتکار با اسرائیل در نسل‌کشی غزه همدست است. چرا صهیونیست‌ها با حمایت مستقیم آمریکا و غرب کودکان را در فلسطین و غزه می‌کشند؟! حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان القدس غزه 100 درصد فقط با دستور مستقیم دولت جو بایدن انجام گرفته است. آمریکا شریک تاریخی «بربریت صهیونیستی» است. حمایت آمریکا از رژیم جعلی اسراییل، نشانه احساس خطر است. ویرانی بیش از 200 هزار واحد مسکونی غزه در حملات رژیم صهیونیستی/ متأسفانه شورای امنیت سازمان ملل به وظایف خود عمل نکرده است. لنبان و سوریه به خاطر تجاوزات، جنایات وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان باید به فکر ساخت بمب اتم باشند.
  • سیده IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    5 1
    خب، سرباز آزاد شده اومده توی تلویزیون مصاحبه کرده. سند از این واضح تر 😉
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    3 0
    در بمباران زنده موندن!؟