دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

رژیم صهیونیستی از آغاز بمباران‌ها غزه جنگ رسانه‌ای گسترده‌ای را هم راه انداخته و حالا مشخص شده که شریک هم دارد.

جنگ رسانه اي صهيونيست ها

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: رژیم صهیونیستی از آغاز بمباران‌های سنگین نوار غزه جنگ رسانه‌ای گسترده‌ای را برای توجیه جنایات خود و همچنین انحراف افکار عمومی جهان از اقدامات ضدانسانی‌اش در پیش گرفته است.

اکنون مشخص شده که در این جبهه تنها نیست و هندوهای تندرو در هند نقش فعالی در انتشار اطلاعات نادرست در حمایت از اسرائیلی‌ها و علیه فلسطینی ها از جمله جنبش مقاومت اسلامی (حماس) برعهده دارند.

وب‌سایت العربی جدید نوشته، اغلب حساب‌های کاربری گروه‌های ملی‌گرای افراطی در هند این روزها در کنار پرچم کشورشان، پرچم اسرائیل را نیز قرار داده و برخی از این نیز فراتر رفته و فعالانه در نشر اطلاعات نادرست درباره فلسطینی‌ها با هدف دامن زدن به اسلام‌هراسی مشارکت دارند.

این مدافعان رژیم‌صهیونیستی گاها در واکنش به حضور تجمع میلیون‌ها مسلمان هند در حمایت از فلسطین گاها به خیابان‌ نیز می‌آیند.

بنا براین گزارش، کارشناسان اعلام کرده‌اند که فعالان رسانه‌ای راست‌گرایان هندو اغلب با هدف تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی جنوب آسیا،‌ روایت‌های جعلی رژیم‎صهیونیستی از وقایع را بازنشر و حتی تقویت می‌کنند که هدف اصلی آن اسلام‌هراسی و تحت فشار قرار دادن مسلمانان به‌ویژه در هند است، این مساله زمانی اهمیت پیدا می‌کند که دریابیم حزب حاکم بهاراتیا جاناتا با رژیم صهیونیستی ارتباطات سیاسی ایجاد کرده است و صهیونیست‌ها در جریان درگیری گذشته دهلی‌نو ـ اسلام‌آباد، با ارسال ادوات جنگی از هند حمایت کرده‌اند.

کد خبر 802931

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha