سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها رااز وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

رگبار باران - طوفان - وزش باد

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) ـ با نفوذ جریانات‌ شمالی‌ روی سواحل‌ دریای خزر ـ در استان‌های گیلان، مازندارن، گلستان و خراسان شمالی‌ بارندگی‌، گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد نسبتا شدید رخ‌ خواهد داد و در استان اردبیل‌ و سواحل‌ دریای خزر نیز دما به طور محسوسی‌ کاهش‌ خواهد یافت‌.

سه‌شنبه‌ در ارتفاعات‌ البرز مرکزی، استان‌های واقع‌ در زاگرس‌ مرکزی، برخی‌ نقاط‌ استان‌های خوزستان و فارس‌، شمال بوشهر و غرب‌ کرمان رگبار پراکنده گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ رخ‌ می‌دهد.

چهارشنبه‌ همین‌ شرایط‌ در برخی‌ نقاط‌ شمال غرب‌، غرب‌، ارتفاعات‌ البرز، دامنه‌ و ارتفاعات‌ زاگرس‌ مرکزی، کرمان، مناطق‌ غربی‌ و جنوبی‌ اصفهان، غرب‌ یزد، شمال شرق‌ فارس‌، شرق‌ هرمزگان و جنوب‌ سیستان و بلوچستان رخ‌ خواهد داد.

پنجشنبه‌ در برخی‌ نقاط‌ استان‌های واقع‌ در غرب‌، ارتفاعات‌ زاگرس‌ مرکزی، دامنه‌ و ارتفاعات‌ البرز و ارتفاعات‌ کرمان رگبار و رعد و برق‌ و وزش‌ باد و در شمال غرب‌ کشور بارش‌ پراکنده پیش‌بینی‌ می‌شود.

جمعه‌ در استان‌های واقع‌ در غرب‌، جنوب‌ غرب‌، مرکز، شرق‌، جنوب‌ شرق‌ و دامنه‌ و ارتفاعات‌ البرز مرکزی بارش‌ خواهد بود.

از بعدازظهر امروز و فردا (سه‌شنبه‌) در شمال شرق‌، شرق‌ و دامنه‌های شرقی‌ البرز وزش‌ باد شدید گاهی‌ همراه با خیزش‌ گرد و خاک‌ رخ‌ خواهد داد.

امروز تا ظهر فردا نیز دریای خزر مواج‌ است.

کد خبر 802706

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha