کاردار ایران در لندن در پیامی در صفحه مجازی ایکس در واکنش به اتهامات علیه ایران در روزنامه تایمز لندن نوشت: تمامی اتهامات بی‌اساس و اطلاعات نادرست منتسب به ایران کاملا رد می‌شود.

تظاهرات در لندن

به گزارش همشهری آنلاین، «سید مهدی حسینی متین» در پیامی در صفحه مجازی ایکس افزود: با اتهامات وارد شده از سوی به اصطلاح مقامات ذکر شده در این گزارش، آن‌ها نمی‌توانند مانع از ده‌ها هزار معترض مخالف سیاست‌های آنها در حمایت از وحشی‌گری‌های اسرائیل شوند.

روزنامه تایمز چاپ لندن در پی برگزاری سومین تظاهرات حامیان فلسطین در انگلیس که روز شنبه ۶ آبان برگزار شد، در گزارشی بدون ارائه سند و مدرک ادعا کرد که ایران در هدایت این حرکت اعتراضی و «ایجاد ناآرامی» در انگلیس نقش دارد.

این روزنامه به نقل از یک منبع ناشناس وابسته به پلیس این کشور مدعی شد که «ماموران ایران با دامن زدن به اعتراضات غزه در بریتانیا ناآرامی ایجاد می کنند.»

کد خبر 802187
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 48
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    21 12
    هرکسی در برابر جنایت صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکایی ها جنایتکار و مزدورانشان سکوت کند دستش به خون مردم غزه آغشته است.
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    20 5
    و این در حالی است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا منطقه و جهان جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است.
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    14 6
    صهیونیست ها جنایتکار با حمایت و پشتیبانی انگلیس جنایت می کنند، آدم مش کشند و هم مردم غزه را بمباران و قتل عام می کنند.
  • بابائی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    13 4
    که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله شریک جرم جنایت های رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور بوده است.
  • اعتراض IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    15 6
    شهادت ۲۰ فلسطینی در بمباران یک خانه در غزه سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر دست نشانده رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل کجا هستند. افزایش شهدای فلسطینی به بیش از ۷۷۰۳ نفر سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل کجا هستند. بیش از یک میلیون کودک در غزه با خطر جدی مواجه هستند سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر دست نشانده رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل کجا هستند.
  • بابائی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    12 4
    آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • اعتراض IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    11 5
    انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی ضد انقلاب را پناه داده است چرا؟ انگلیس جنایتکار از سال 1360 تاکنون گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    9 5
    کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان،‌ فرانسه و ایتالیا شریک جرم جنایات رژیم تروریست صهیونیستی در فلسطین و نوارغزه و سوریه و لبنان هستند.
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    8 5
    انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون از ضد انقلاب، اشرار، گروهک تروریستی منافقین، آشوبگران و اغتشاشات کمک حمایت و پشتیبانی کرده است و همچنان نیزادامه می دهد. انگلیس جنایتکار شماره یک درجنگ تحمیلی هشت ساله ازسال 1359 و الی 1366 از صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی کرده است. انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با جند کشور جنایتکار شماره یک دیگر ازتروریسم، القاعده و طالبان کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیزادامه می دهد. انگلیس جنایتکار شماره یک درسال 2003 به همراه آمریکا جنایتکار شماره یک بدون مجوز و اجازه سازمان ملل متحد و دیگر سازمان های بین المللی به صورت غیرقانونی به عراق و لیبی حمله کرده است و مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده است. انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر از تروریست ها درسوریه، عراق، لبنان، منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می کند.
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    9 5
    حمله موشکی انگلیس جنایتکار شماره یک به همراه آمریکا جنایتکار شماره یک و فرانسه جنایتکار شماره یک به سوریه، اجرای قانون جنگلی حقوق بشرانگلیسی بود. انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2014 تاکنون به ائتلاف آمریکایی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه را درسوریه وعراق قتل عام می کند و همچنان نیزادامه می دهد. انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون به ائتلاف متجاوز سعود مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را درجنگ یمن قتل عام می کند و همچنان نیزادامه می دهد. نیروهای تروریست آمریکایی خاک عراق را ترک کنند. نیروهای تروریست انگلیسی خاک عراق را ترک کنند.
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    8 3
    متاسفانه دادگاه بین‌المللی ازسال 1359 تاکنون برای محاکمه آمریکا و متحدانش به علت جنایات جنگی در جنگ تحمیلی هشت ساله ناتوان و عاجز بوده است. سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست. آمریکا و متحدانش هیچگاه به قوانین بین المللی احترامی نمی گذارند. آمریکا و متحدانش هیچگاه به حقوق بین الملل و حقوق بشر احترام نمی گذارند. سعودی ها جنایتکار شماره یک ازکاری که درفاجعه منا، جنگ سوریه، عراق، یمن و منطقه انجام دادند پشیمان می شوند. آل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد. ازخون شهدای منا نمی گذریم. انتقاد ازسکوت 17 ساله جامعه جهانی دربرابر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی انگلیسی ها دیوان کیفری بین المللی چرا ازسال 2003 تاکنون به پرونده جنایات جنگی انگلیس رسیدگی نمی کند محاکمه سربازان انگلیسی به جرم جنایت جنگی درعراق و لیبی ازسال 2003 تاکنون انجام نشده است شرم آوراست. دولتمردان انگلیسی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. دولت انگلیس مسئول کشتار مردم عراق و لیبی و پیدایش داعش درمنطقه است.
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    7 6
    دولتمردان انگلیسی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. دولت انگلیس مسئول کشتار مردم عراق و لیبی و پیدایش داعش درمنطقه است. متاسفانه دادگاه بین‌المللی ازسال 2003 تاکنون برای محاکمه دولتمردان انگلیسی به علت جنایات جنگی در عراق و لیبی ناتوان و عاجز بوده است. متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل متحد ازسال 2003 تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه انگلیس عمل نمی کند شرم آور است. انگلیس به علت جنایات جنگی درعراق، لیبی، سوریه، افغانستان، یمن و منطقه باید دردادگاه لاهه محاکمه شود. ازهنگام سرنگونی رژیم صدام دیکتاتور درسال 2003 و دولت عراق بر اثر آن هزاران کودک و انسان ها بی گناه عراقی جان خود را از دست دادند. و سربازان انگلیس بی رحمانه به زنان و دختران عراق تجاوز کردند ومجامع حقوق بشری ازسال 2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟ انگلیس به اسم حقوق بشر بدترین جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی را انجام می دهد. آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی ازسال 2001 تاکنون درتاسیس و حمایت ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه و جهان نقش دارند.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    8 4
    کشورهای غربی بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در جهان هستند کشورهای غربی که به ظاهر دم از دموکراسی می زنند با گسترش ناامنی، قتل و کشتار در کشورهای دیگر بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در جهان هستند. کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا، فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی که ادعای طرفداری حقوق بشری دارند، با ایجاد گروه های تروریستی و حمایت از آنها حقوق بشر را بطور کامل نقض می کنند. در نظر اینها افزایش قتل و کشتار و سرکوب اعترضات مردمی در کشورهای متبوع خود نقض حقوق بشر نیست اما اگر در کشورهای اسلامی یک مجرم محاکمه و به سزای اعمالش برسد، نقض حقوق بشر است. در این کشورها زن و مرد با هم تفاوت های زیادی دارند، انها به زنان به چشم برده نگاه می کنند که از هیچ حق و حقوقی برخوردار نیست. در دین اسلام زن و مرد با هم برابرند و هیچ اختلاف و فرقی با هم ندارند و تنها تفاوت آنها در تقوای الهی است اما در کشورهای غربی زنان از جایگاه واقعی خود محروم هستند.
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    8 5
    جنایات مدعیان حقوق بشر! مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند. آمریکا حق حرف زدن دفاع ازحقوق بشر را ندارد. اروپا حق حرف زدن دفاع ازحقوق بشر را ندارد. آمریکا حق حرف زدن مبارزه با تروریسم را ندارد/ آمریکا حق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد. اروپا حق حرف زدن مبارزه با تروریسم را ندارد/ اروپا حق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد. کشورهای غربی جنایتکاربزرگترین نقض کننده حقوق بشردرجهان هستند/ حق صلاحیت ندارند درباره حقوق بشرحرف بزنند. کشورهای غربی جنایتکارکه ظاهردم ازدموکراسی می زنند با گسترش ناامنی، قتل و کشتاردرکشورهای دیگربزرگترین نقض کننده حقوق بشردرجهان هستند. آمریکا و کشورهای اروپایی بعنوان بزرگترین ناقض حقوق بشردرسراسرجهان هستند وحق صلاحیت دفاع ازحقوق بشر را ندارند وهم حق ندارند درباره حقوق بشرحرف بزنند. وقتی داعش مورد حمایت آمریکا ومتحدانش سوری ها، عراقی ها، لبنانی ها و... را می کشت شما کجا بودید؟ شکست داعش درموصل و دیگرشهرهای عراق، شکست آمریکا ومتحدانش درمنطقه وعراق است. غربی ها جنایتکار حق دفاع ازحقوق بشر را ندارند. غرب بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیاست.
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    7 5
    انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد/ انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات اروپا از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد/ انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    7 5
    عربستان جنایتکاراز روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی جنایتکار و با کمک و چراغ سبز آمریکا جنایتکار، درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند. تجاوز عربستان جنایتکاربه یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 300 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است. ومجامع حقوق بشری از روز ششم فروردین سال 94 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند. واین درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر وسازمان های بین المللی از روز ششم فروردین سال 94 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه ائتلاف متجاوز سعودی نمی کنند، خفه خون گرفتند وسکوت اختیارکرده اند؟
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    7 4
    بمباران شدید مردم غزه در این مدت 22 روز توسط رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب بسیار ناراحت کننده است.
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    6 6
    انگلیس به همراه اروپا و آمریکا در اعتراضات و ناآرامی های اخیر ایران نقش دارد و دست داشته است؟!
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    3 2
    نیروهای انگلیسی از سال 2003 تاکنون درعراق و منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    4 3
    انگلیس جنایتکار باید مانند خروج از افغانستان از سوریه و عراق و یمن خارج شود
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    4 3
    انگلیس ازسال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن است. نیروهای تروریست انگلیسی به همراه ائتلاف متجاوز سعودی به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درجنگ یمن باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    3 2
    جنایات مدعیان حقوق بشر! مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند. آمریکا حق حرف زدن دفاع ازحقوق بشر را ندارد. اروپا حق حرف زدن دفاع ازحقوق بشر را ندارد. آمریکا حق حرف زدن مبارزه با تروریسم را ندارد/ آمریکا حق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد. اروپا حق حرف زدن مبارزه با تروریسم را ندارد/ اروپا حق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد. کشورهای غربی جنایتکاربزرگترین نقض کننده حقوق بشردرجهان هستند/ حق صلاحیت ندارند درباره حقوق بشرحرف بزنند. کشورهای غربی جنایتکارکه ظاهردم ازدموکراسی می زنند با گسترش ناامنی، قتل و کشتاردرکشورهای دیگربزرگترین نقض کننده حقوق بشردرجهان هستند. آمریکا و کشورهای اروپایی بعنوان بزرگترین ناقض حقوق بشردرسراسرجهان هستند وحق صلاحیت دفاع ازحقوق بشر را ندارند وهم حق ندارند درباره حقوق بشرحرف بزنند. وقتی داعش مورد حمایت آمریکا ومتحدانش سوری ها، عراقی ها، لبنانی ها و... را می کشت شما کجا بودید؟ شکست داعش درموصل و دیگرشهرهای عراق، شکست آمریکا ومتحدانش درمنطقه وعراق است. غربی ها جنایتکار حق دفاع ازحقوق بشر را ندارند. غرب بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیاست.
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    2 2
    همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد. متاسفانه برخی ایرانی ها هنوز هم از اهانت ها و خیانت های و جنایت های کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای غربی جنایتکار حمایت همه جانبه از صدام درس عبرت نگیرند چرا؟ جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای عربی و کشورهای غربی را در جنگ تحمیلی هشت ساله را فراموش کردند چرا؟
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    2 2
    در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 80 کشور در جهان به سرکردگی واشنگتن و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی و با کمک های مالی کشورهای عربی منطقه از رژیم سابق عراق همه جانبه حمایت می کردند. مذاکره با آمریکا و متحدانش جرم، حرام و خیانت است و هم اهانت، توهین و بی احترامی به مردم ایران بوده است.
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    3 2
    دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود. پس مدعیان دروغین حقوق بشر قانون جنگلی آمریکایی و اروپایی کجا هستند، هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین و حامیانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟ و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    4 2
    کاخ سفید رئیس کل تمام تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان است 1 - سيا و ارتش آمريکا تروريست هستند. 2 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک ازسال 1357 تاکنون ازگروهک تروریستی منافقین درایران، عراق وفرانسه و دیگرکشورهای اروپایی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران حمایت می کنند. 3 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم درافغانستان، سراسرمنطقه خاورمیانه وجهان حمایت می کنند. 4 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون ازالقاعده درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان حمایت می کنند. 5 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک درسال 2003 بدون اجاز و مجوز سازمان ملل، شورای امنیت سازمان ملل و دیگرسازمان های بین المللی به همراه انگلیس جنایتکارشماره یک به عراق تحاوز و حمله کردند براثرآن هزاران کودک و... عراقی ها جان خود را ازدست دادند و سربازان آمریکایی و سربازان انگلیسی به زنان و دحتران عراقی تجاوزکردند ومجامع حقوق بشری قانون جنگل ازسال 2003 تاکنون کاری نمی کنند، حفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    3 2
    6 - آمریکایی ها جنایتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی ازتمام تروریست ها درسوریه، لبنان، عراق و منطقه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیزادامه می دهند. 7 - ائتلاف آمریکایی ازسال 2014 تاکنون کمک، حمایت وپشتیبانی ازتروریست های داعش مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه و عراق قتل عام می کند و همچنان نیزادامه می دهد. 8 - آمریکایی ها شماره یک همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک ازسال 2005 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی از عربستان سعودی درجنگ یمن مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را قتل عام می کنند و همچنان نیزادامه می دهند.
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    3 3
    1 - آمریکا خود ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور دیگر از حامیان تروریسم است. 2 - انگلیس خود ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور دیگر از حامیان تروریسم است. 3 - فرانسه خود ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور دیگر از حامیان تروریسم است. 4 - آلمان خود ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور دیگر از حامیان تروریسم است. 5 - عربستان سعودی خود ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور دیگر از حامیان تروریسم است. 6 - امارات خود ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور دیگر از حامیان تروریسم است. 7 - بحرین خود ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور دیگر از حامیان تروریسم است. 8 - اسرائیل خود ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور دیگر از حامیان تروریسم است.
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 2
    همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند. آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند.
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 1
    بهترین گزینه و بهترین پاسخ مردم ایران در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی است فقط انتقام از آمریکا و متحدانش در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه است و هم ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 2
    انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام متاسفانه همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سراسر کشور حمایت کردند. اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس، به انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضور برجام، حمایت از این جنایتکاران بوده است. اعتراض امیرعبداللهیان به مداخله اروپا در امور داخلی ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط باید سفیر اروپا را از تهران اخراج کنید.
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 2
    مداخله اروپا در امور داخلی ایران به خاطر نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین بوده است.
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 1
    غرب دشمن تاریخی ملت ایران است. مذاکره ایران با غرب از همان ابتدا غلط و اشتباه بود. سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت می کردند شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 2
    آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 3
    شهروندان اروپایی از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش با پرداخت دلار به دولت ترکیه و هم ارتش ترکیه از طریق مرزهای کشور ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 3
    اعتراف روزنامه ایتالیایی: عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت ایتالیا می کشد
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 1
    مردم ایران: نگران برنامه هسته ای انگلیس و متحدانش و هم حضور نیروهای خارجی در منطقه هستیم
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 2
    آمریکا جنایتکار با نام حقوق بشر و دموکراسی از سال 2001 تاکنون به همراه انگلیس جنایتکار در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه خاورمیانه با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار جنایت می کند و آدمکشی می کند.
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 1
    ترامپ جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. مارک میلی، فرمانده سنتکام جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است ترامپ و مارک میلی، فرمانده سنتکام به علت ترور سردار سلیمانی در فرودگاه بین المللی بغداد و باید در دادگاه لاهه محاکمه و مجازات شوند.
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 2
    سکوت دولت سوریه در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان، اهانت و خیانت به مردم سوریه است.
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 2
    مردم ایران: نگران برنامه هسته ای آمریکا و متحدانش و هم حضور نیروهای خارجی و به ویژه نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه هستیم
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 2
    آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون با چراغ سبز سازمان ملل جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند. سازمان ملل از سال 1945 تاکنون رئیس کل جنایتکاران در جهان بوده است.
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 2
    سازمان ملل از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در جنگ سوریه بوده است. شورای امنیت سازمان ملل از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در جنگ سوریه بوده است. شورای حقوق بشر سازمان ملل از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در جنگ سوریه بوده است.
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 2
    آمریکا جنایتکار و ترکیه جنایتکار به خاطر غارت نفت از سال 2011 تاکنون به همراه داعش و دیگر گروه های تروریستی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه را قتل عام می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 2
    بالگردهای آمریکایی بازهم به داد داعشی ها رسیدند! بالگردهای آمریکایی با اجرای عملیات هلی برن در حومه الحسکه تروریستهای داعشی را به مکانی نامعلوم منتقل کردند.
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 2
    و این در حالی است که داعش جنایتکار از سال 2011 تاکنون در سوریه، لبنان، عراق، لیبی، یمن، منطقه و جهان با اجازه، مجوز و دستور مستقیم واشنگتن جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند.
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    3 2
    هیچ سند و مدرکی برای این ادعا آمریکا جنایتکار مبارزه با تروریسم و القاعده وجود ندارد از سال 2001 تا کنون هیچ دلیل و سند وجود ندارد که نشان بدهد که آمریکا جنایتکار با تروریسم و القاعده مبارزه می کند. ...
  • حمید IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 0
    کشورهای غربی اگر ضعیف نبودند که آمریکا و اسراییل را همه کاره کشورهای خود نمی کردند، لیاقت و غیرت را با پول نمیتوان خرید،عربستان با آنهمه پول نفت،هنوز زیر سلطه امریکاست ،طوری که ترامپ دیوانه هم به آنها نسبت گاو شیرده را داد،ای جوانان برومن حماس شرف و غیرت و مردانگی را سما دارید که با دست خالی جلوی اسراییل غاصب ایستاده اید خدا یاور شماست