معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: شهرداری از رکودی که پیش از این داشته خارج شده، در کنار بدهی پیمانکاران و حقوق پرسنل به موقع، شاهد فعالیت‌ها و راه اندازی پروژه‌های عمرانی هستیم.

نظری

به گزارش همشهری؛ حسین نظری در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی منطقه ۴ در هفتاد ونهمین پویش امیدوافتخار، افزود: از ۸ پروژه که امروز شاهد افتتاح آن هستیم، شاخص ترین آن اسکان کارگری است و این نمونه ای از توجه به قشر کارگر و پارکبانان در شهرداری تهران است.

او با بیان اینکه شهرداری از رکودی که پیش از این داشته خارج شده است، افزود: در کنار رفع بدهی پیمانکاران و پرداخت به موقع حقوق کارکنان، شاهد فعالیت‌ها و راه اندازی پروژه‌های عمرانی هم هستیم.

نظری افزود: منطقه ۴ وسعت زیادی دارد و خود یک کلانشهر است و بر همین اساس نیاز بوده که توجه بیشتری به این منطقه شود. امیدواریم با همتی که شهردار منطقه دارد، توجهاتی که در این منطقه نیاز است و مدنظر شهردار تهران بوده، انجام شود.

معاون شهردار تهران همچنین در جمع خبرنگاران، با اشاره به احداث آرامستان جدید در ۳ نقطه شهر توضیح داد طرح مربوطه مشاور دارد و مطالعات آن در حال انجام است، نقاطی که ظرفیت دارد را مشخص خواهیم کرد و در نهایت مطالعات انجام شده به شورای شهر ارسال می‌شود، البته این طرح هنوز مطالعات آن نهایی نشده است.

کد خبر 801934
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha