شهردار منطقه ۴ گفت: امروز در هفتادونهمین پویش امیدوافتخار ۸ پروژه عمرانی منطقه ۴ افتتاح شد.

کمالی زاده

به گزارش همشهری؛ علی اصغر کمالی‌زاده شهردار منطقه ۴ در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی منطقه ۴ در هفتادونهمین پویش امیدوافتخار، اظهار کرد: امروز ۸ پروژه عمرانی در منطقه ۴ افتتاح شد ارزش این پروژه‌ها ۲۵۰ میلیارد تومان است که از محل منابع شهرداری تهران تامین شده است. 

وی با اشاره به ‌پروژه‌های عمرانی، گفت: اسکان کارگری نواحی ۳.۷، آسفالت ریزی ۶۳ هزار تن آسفالت در سطح منطقه و ۳۰هرار تن در بزرگراه‌ها، احداث زمین بازی، نصب دیوار حائل، احداث رمپ بزرگراه زین الدین و … از پروژه‌هایی است که امروز افتتاح شد.

کمالی زاده با اشاره به اینکه بیشترین پروژه‌های عمرانی را در سطح شهر برای منطقه ۴ تخصیص داده شده است، افزود: ۳۱ پروژه احداثی در منطقه داریم و تمامی آن به قرارداد رسیده و به تدریج شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: هزار و ۱۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای داریم و به همین اندازه تا پایان سال قرارداد عمرانی منعقد می‌کنیم و برای سال آینده اعتبارات بیشتری را درخواست خواهیم کرد و خروجی آن به نفع شهروندان است.

وی تصریح کرد: منطقه ۴ با وسعت زیاد، ۱۰ درصد جمعیت کل تهران را در خود جای داده برهمین اساس خدمات بیشتری را می‌طلبد تا بتوانیم خدمات صادقانه‌ای را در قالب نگهداشت منطقه دنبال کنیم.

کمالی زاده افزود: پروژه تقاطع غیرهمسطح در منطقه دنبال می‌شود و رمپ اتصال راست گرد اتوبان باقری به زین الدین به همت معاونت عمرانی تا چند وقت دیگر افتتاح خواهد شد.

کد خبر 801929
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha