یک رسانه صهیونیستی مدعی شد که مقام‌های این رژیم درحال بررسی شروط حماس برای آزادی گروگان‌های صهیونیست هستند و نیز بنا بر اعلام گردان‌های القسام حدود ۵۰ گروگان در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه کشته شدند.

حماس - مقاومت - فلسین - طوفان الاقصی

به گزارش همشهری آنلاین، از خبرگزاری آناتولی ترکیه، شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد، مقامات رژیم صهیونیستی در حال بررسی شروط حماس برای آزادی گروگان‌های صهیونیستی هستند.

بر اساس این گزارش، یک مقام سیاسی رژیم صهیونیستی مدعی شد که شرط حماس برای آزادی گروگان‌ها سوخت‌رسانی به غزه، آزادی اسرای فلسطینی و توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه است.

منابع امنیتی صهیونیستی اعلام کردند که این رژیم به عنوان یکی از شروط آزادی اسرای اسرائیلی از غزه، در حال بررسی ورود سوخت به غزه است.

از سوی دیگر ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که برآوردها نشان می‌دهد که نزدیک به ۵۰ گروگان صهیونیستی در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه کشته شدند.

گردان‌های القسام پیش از این اعلام کرده بود که در عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ صهیونیست را به اسارت گرفته که در نوار غزه نگهداری می‌شوند. بخش زیادی از این گروگان‌ها سربازان و افسران بلندپایه ارتش صهیونیستی هستند. رژیم صهیونیستی اما اعلام کرده که حماس ۲۲۴ گروگان در اختیار دارد.

کد خبر 801615
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ایرانی IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    2 2
    حقه بازها هیچ وقت اعتماد نکنید
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    3 10
    بزرگترین اشتباه برای حماس معامله با دشمنی هست که نفسهاش به شماره افتاده و نیروهاش روز به روز به لحاظ روحی و فکری دارن به قعر جهنم ترس و وحشت و زبونی سقوط میکنن و از طرفی هم جامعه جهانی و افکار عمومی به شدت بر علیه اسقاطیل و به نفع مردم مظلوم غزه جهت دار شده. خداوند یار و یاور این مردم بزرگ و صبور و رنج دیده باشه.
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      4 2
      برعکس می گی چرا
  • CA ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    4 3
    چرا نميگن استقلال غزه؟
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    5 3
    لعنت خداوندبرظالم
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    7 2
    اسراییل هیچ شرطی را قبول نکرده و گفته حماس باید کامل نابود شود
  • شهروند ایرانی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    1 8
    الان وقتش هست روسیه تکلیف اوکراین راروشن کنه چون آمریکاازاکراین منفک شده ... خودش به مرگ افتاده ،بی بی وکانتس وخلبانان جنایتکار شان
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      2 0
      جنگ میکنن بعد تبلیغ کمک های بشر دوستانه انجام میدهند
  • بیداری مسلمانان IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 3
    اگر صهیونیست ها به غزه حمله مسلحانه زمینی کنند ، مبارزان فلسطین با مقاومت دشمن کوب خود ؛ حتما" دارای سلاح های تانک ، توپ، خودروهای زرهی و انواع سلاح های سنگین و غیره ... غنیمتی از دشمن خواهند شد و ارتش زمینی غزه را تشکیل و با اتصال و الحاق و ورود خود به شهرهای کرانه باختری و کلیه ی شهرهای دیگر فلسطینی با اتحاد خود و پشتیبانی ارتش های کشورهای عربی و اسلامی منطقه،حتما" پرچم اشغالگر صهیونیست در حیفا و تل‌آویو به زیر کِشیده و کشور قانونی مسوولیت پذیر فلسطین ( باحضور مسلمانان ، مسیحیان و یهودیان باقی خواهد ماند ) و آمریکا نیز منافع خود را در جمع دوستی کل کشورهای منطقه در صلح جستجو خواهد کرد نه اشغالگریِ بی هویت مثل صهیونیست ها... که جز ضرر به منافع مالیات دهندگان آمریکا و ایجاد جنگ برای ملت آمریکا و فرستادن ارتش و جوانان سرباز آمریکا به تله ها و باتلاق های جنگ ساخته توسط صهیونیست و جز برای منافع صهیونیستها در منطقه کاری نکرده و نمی کنند و منافع تجاوزکارانه خود را منافع ملت آمریکا قلمداد می کنند و بدون وجود صهیونیست در منطقه حتما" آرامش و صلح به منطقه باز خواهد گشت !!!!!!!!!!!!...
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 3
    بهترین روش حماس این است که گروگان ها را ببرند آنجا که اسرائیل حمله میکنه هرچه حمله کرد به گروگان های خودشون بخوره مجبور شود حمله نکند