فرمانده انتظامی استان فارس گفت: گروگانگیران رخداد مسلحانه در شیراز که با اشراف اطلاعاتی و رصد هوایی و زمینی پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، گروگان را به صورت صحیح و سالم رها کردند.

گروگانگیری در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: گروگانگیران رخداد مسلحانه در شیراز که با اشراف اطلاعاتی و رصد هوایی و زمینی پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، گروگان را به صورت صحیح و سالم رها کردند.سردار رهام بخش حبیبی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران گفت: حدود ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه ظهر امروز پنجشنبه ۴ آبان ماه، سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که سه نفر مرد بوده و یک نفر از آنان به سلاح کمری مسلح بود در بلوار چمران شیراز مقابل ساختمان دادسرای ناحیه ۲ به سمت ۲ نفر مرد دیگر تیراندازی کرده و ضمن گروگان گرفتن یک خانم متواری می شوند.

حبیبی افزود: از همان لحظه وقوع این حادثه، شناسایی و دستگیری گروگان گیران و قاتل مسلح و همدستانش به صورت ویژه در دستور کار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته، اقدام عملیاتی، اشراف اطلاعاتی و رصدهای پلیس به صورت گشت هوایی و زمینی، گروگانگیران که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، خانم گروگان گرفته شده را به صورت صحیح و سالم آزاد کردند.

حبیبی با بیان اینکه گروگانگیران و قاتلان فراری شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد؛ تاکید کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه و برابر قانون برخورد می کند.

کد خبر 801611

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    چه دلیل های مسخره ای
  • قادر IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 1
    یعنی با حمایت هوایی هم نتونستید دستگیر کنید
  • مریم IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    خدا رو شکر که امنیت داریم