قهرمان ووشو آسیا و جهان گفت: خدا کند ماشین ۱۰۰ میلیاردی آن فوتبالیست بشود هزار میلیارد تومان! ما که بخیل نیستیم.

سیفی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، قهرمان ووشو آسیا و جهان نسبت به درگیری بین فوتبالیست‌ها و قهرمانان دیگر رشته‌های ورزشی واکنش نشان داد.

محسن محمد سیفی در خصوص درگیری امیرمحمد یزدانی و جواد کاظمیان در فضای مجازی اظهار کرد: این وسط حق با کسانی است که زحمت می‌کشند اما به حقشان نمی‌رسند. انصاف نیست فوتبالیست‌ها برای حضور در جام جهانی چنین پاداش‌هایی بگیرند و ما با کوله باری از طلا و نقره جهان و آسیا یک صدم آنها هم پول نگیریم.

وی افزود: من با برخی واژه‌ها مشکل دارم و هیچ‌گاه توهین به همدیگر را تایید نمی‌کنم. قطعا جواد کاظمیان فوتبالیست بزرگی بوده و امیرمحمد یزدانی هم تلاش خود را کرده و مدال جهانی کسب کرده اما نباید فاصله قهرمان جهان با یک فوتبالیست آنقدر زیاد باشد.

دارنده ۹ مدال طلای جهان و آسیا گفت: خدا کند ماشین ۱۰۰ میلیاردی آن فوتبالیست بشود هزار میلیارد تومان! ما که بخیل نیستیم اما خداوکیلی این مبالغ بودجه تمام فدراسیون‌های ورزشی است و اصلا هیچ چیز با هم بالانس نیست.

سیفی تصریح کرد: در مجموع ۵۴ مدال در هانگژو کسب کردیم که اگر همه را هم طلا در نظر بگیریم مجموعش به ۵۰ میلیارد نمی‌رسد و پول قرارداد یک بازیکن ملی‌پوش هم نمی‌شود. امیرمحمد یزدانی مگر کم زحمت کشیده؟ در ورزش ایران صدها قهرمان بزرگ داریم و نباید اینقدر آشکارا بین فوتبال و سایر رشته‌ها تفاوت قائل باشیم.

وی گفت: همه ورزشکاران با این موضوع مشکل دارند و دعوا بین فوتبالی‌ها و غیر فوتبالی‌ها هیچ چیز را حل نمی کند. بهتر است یک جلسه برگزار شود تا ببینیم چرا ما در ازای افتخاراتمان باید گلایه کنیم و دیگران بابت صرفا حضور در جام جهانی خودروی ۱۰۰ میلیاردی وارد کنند.

کد خبر 801288

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 0
    آب از سر چشمه آلود است.