وزیر امور همکاری‌های بین‌المللی امارات در نشست شورای امنیت سازمان ملل، عملیات جنبش مقاومت «حماس» علیه رژیم صهیونیستی را «جنایت» توصیف کرد و خواستار آتش‌بس در فلسطین اشغالی شد.

وزیر امور همکاری‌های بین‌المللی امارات

به گزارش همشهری آنلاین، «ریم الهاشمی»، وزیر دولت امارات در امور همکاری‌های بین‌المللی بامداد امروز چهارشنبه، ۲۵ اکتبر و طی شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد، ضمن توصیف عملیات جنبش حماس به «جنایت»، خواستار آتش بس در فلسطین اشغالی شد.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، الهاشمی افزود: در حالی که ما تکرار می‌کنیم حملات حماس در ۷ اکتبر حملاتی وحشیانه و شنیع بوده است، خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط گروگان‌های اسرائیلی هستیم تا خونریزی متوقف شود و همه غیرنظامیان، از رنج بیشتر در امان بمانند.

وزیر اماراتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید یک آتش‌بس انسانی فوری و پایدار برقرار شود؛ زیرا تشدید سرعت بمباران اسرائیل تأیید می‌کند که هرگونه تأخیری در خاموش کردن شعله این جنگ به معنای تلفات و ویرانی بیشتر و تهدیدی برای گسترش دامنه درگیری به منطقه است.

این در حالی است که وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان برای نوزدهمین روز درگیری‌ها، به حدود ۵۸۰۰ شهید، از جمله بیش از ۲۰۰۰ کودک رسیده است. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین هم همچنان شهرک‌ها و پایگاه‌های صهیونیست‌نشین را در پاسخ به جنایات اشغالگران علیه غیرنظامیان با موشک و راکت هدف قرار می‌دهد.

«فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه هم که در نشست وزرای شورای امنیت شرکت داشت، با انتقاد از رفتار ایالات متحده آمریکا در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، تاکید کرد که واشنگتن و متحدانش مانع از انجام وظایف این شورای و توقف جنایات جنگی علیه ملت فلسطین می‌شوند.

کد خبر 801205
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 57
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 25
  • بابائی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    29 37
    آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      55 19
      پاشو برو غزه خودتو خالی کن اینجا فایده نداره
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      18 43
      الان وقتشه که یمن امارات رو بزنه ...ننگ بر تو که روسری زدی و چشمت رو به روی حقیقت و کودکان پرپر شده همزبونت بستی
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      29 22
      غزه که تو محاصره است نمیشه رفت ولی راه اوکراین که بازه چرا شما نمیرید
    • araz IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      12 2
      اگه درست خونده باشم همزبون گفتی,,,مگه غیر از عرب زبان دیگه ای هم هست تو غزه
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      30 6
      اینقد مارو بی پول کردین تا شهر بغلم نمیتونم برم چه برسه اوکراین پولشو بدین تا برم شمام عززه بسته است لبنان و سوریه که بازه هم مرز دیوانه های صهیونیست هست پس بهانه نگیرین هزاران کیلومتر اون ورتر شعار میدین پای عمل که میاد بهانه میگیرین که بسته است برین بازش کنید مگه نمیگید ((ما میتوانیم)) پس بفرما....
  • بابائی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    22 37
    آمریکا و غرب از سال 1918 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در فلسطین بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    19 28
    سکوت دولت های مدعی حقوق بشر درمقابل نسل کشی مردم غزه به عنوان لکه ننگی در تاریخ خواهد ماند سکوت دولت های مدعی حقوق بشر، توسعه یافتگی و تمدن در مقابل جنایت های جنگی رژیم غاصب صهیونیستی و نسل کشی مردم غزه به عنوان لکه ننگی در تاریخ جهان خواهد ماند. وضعیت جدیدی که جهان با آن مواجه است و درگیری‌هایی که بوجود آمده است جنگ حق علیه باطل است و در این جنگ سازمان‌های بین‌المللی و دولت هایی که همیشه مدعی دفاع از کودکان و زنان بوده‌اند ولی در این موضوع مهم که یک نسل کشی و جنایت جنگی است سکوت کرده اند و نقاب از چهره واقعی آنان برداشته شد.
  • بابائی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    15 30
    و این در حالی است که اروپا جنایتکار و آمریکا و جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون از جنایت رژیم صهیونیستی جنایتکار حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • بابائی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    15 32
    در این مدت 19 روز متأسفانه بیش از 2000 کودک و 6 هزار نفر زنان و مردان در حملات صهیونیست‌ها به غزه شهید شده‌اند اقدامات عملی باید علیه جنایات رژیم صهیونیستی انجام شود. ولی متأسفانه تاکنون سازمان های بین المللی هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی و متحدانش نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • بابائی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    17 26
    جو بایدن، نتانیاهو، فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی، به همراه ارتش آمریکا و انگلیس در جنگ نوار غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند.
  • بابائی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    12 27
    رهبران شش کشور آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و انگلیس شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، نوار غزه، لبنان و سوریه هستند. آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه و به همراه سازمان های بین المللی شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در جنگ نوار غزه هستند. محاکمه سران جنایتکار آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان عاملان جنایات غزه ضرورت دارد.
  • بابائی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    9 23
    از سال 2001 تاکنون گروه های تروریستی با هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند و از سال 2001 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است. از سال 2011 تاکنون داعش با هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد و از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است.
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    15 32
    رژیم اسرائیل به نیابت از آمریکا وارد جنگ غزه شده است
    • بهنام IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      23 11
      به تو چه آخه!?
    • ب IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      9 7
      بابایی سخنران خوبی هستی خوب حفظ کردی افرین
  • بابائی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    11 23
    همکاری و همدستی مدعیان دروغین حقوق بشر با صهیونیست ها جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه شرم آور و تاسف باز است. نیروی هوایی ارتش اسرائیل باید قوانین بین‌المللی را رعایت کند. نیروی هوایی ارتش اسرائیل در این مدت 19 روز بیش از هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در نوارغزه شده است.
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    9 24
    کسانی که این همه جنایات را می بینند و سکوت می کنند در خون کودکان مظلوم فلسطینی شریک هستند یکی از قواعد و سنّت های الهی، همراهی بلا و نعمت است؛ به فرمایش قرآن کریم، همیشه همراه سختی، گشایش و آسانی است (انّ مع العُسر یُسراً)؛ این نکته کلید گنجینه ای مهم از حقایق عالم است. رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان المعمدانی، روی داعشی ها و همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرد و دیگر با هیچ چیزی نمی توان چهره زشت و سیاه اسرائیل را پاک کرد؛ امروز دنیا، اسرائیل را به عنوان جنایتکار جنگی می شناسد. کسانی که این همه جنایات را می بینند و سکوت می کنند در خون کودکان مظلوم فلسطینی شریک هستند اسرائیل بداند با ادامه جنایات خویش، گروه های دیگر مقاومت وارد عمل خواهند شد و این یعنی تسریع در نابودی و حذف کامل رژیم خبیث صهیونیستی. مردم مظلوم فلسطین نیاز به حمایت مادی و معنوی ما دارند؛ کمیته امداد و هلال احمر، آماده دریافت کمک های مردمی هستند تا به نیابت از شهدا، در این نبرد حق با باطل سهیم باشیم.
  • بابائی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    9 23
    همدستی آمریکا و رژیم صهیونیستی در «نسل کشی» علیه مردم غزه/ جو بایدن شریک کشتار اسرائیل در غزه است جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. جو بایدن مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در نوار غزه شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود.
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    11 23
    جنایت‌ رژیم صهیونیستی با پشتیبانی غرب علیه مردم غزه صورت می‌گیرد
  • بابائی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    9 25
    صهیونیست ها جنایتکار و با حمایت همه جانبه آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار و آلمان جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار، عاجز و ناتوان در این مدت 19 روز به اسم جنگ و مبارزه با حماس بیش از 7 هزار نفر مردم غزه را قتل کردند بیش از 1/4میلیون نفر در غزه آواره کردند و همچنان نیز ادامه می دهند شرم آور و تاسف بار است. سران بی ادب آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار و به همراه سران بی ادب رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار در این مدت 15 روز در جنگ نوار غزه ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    8 26
    هدف رژیم صهیونیستی و با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان نسل کشی و نابودی کلی غزه است
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    7 22
    دادگاه کیفری لاهه صلاحیت دارد به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی کند اگر دیوان بین‌المللی لاهه به وظیفه خود عمل کرده بود، امروز شاهد جنایات رژیم صهیونیستی نبودیم دادگاه بین‌المللی کیفری لاهه صلاحیت دارد به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی کند اگر دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه که بالاترین مرجع کیفری بین‌المللی است، تاکنون به وظیفه خود عمل کرده بود، امروز شاهد جنایات جدید رژیم صهیونیستی نبودیم. «دولت فلسطین در سال 2014 صلاحیت دیوان بین‌المللی کیفری لاهه را پذیرفته است لذا دادگاه بین‌المللی کیفری لاهه صلاحیت دارد تا به جنایاتی که رژیم صهیونیستی علیه فلسطین مرتکب می‌شود، رسیدگی کند.» «پرونده در اختیار دادستان است و هیات تحقیق تشکیل شده اما متاسفانه طی 9 سال گذشته دادگاه بین‌المللی کیفری تعلل کرد. اگر دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه که بالاترین مرجع کیفری بین‌المللی است، تاکنون به وظیفه خود عمل کرده بود، امروز شاهد جنایات جدید رژیم صهیونیستی نبودیم.» «این اتفاقات نسل‌‍ کشی است و با مفاد اساسنامه دادگاه بین‌المللی کیفری مغایر است.
  • بابائی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    9 24
    آمریکا جنایتکار تاوان کمک به اوکراین را خواهد پرداخت! آمریکا جنایتکار تاوان کمک به رژیم کودک کش صهیونیستی را خواهد پرداخت!
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    7 18
    بمباران فسفری، جنایت ممنوعه صهیونیست‌ها علیه مردم غزه رژیم صهیونیستی در چندین حمله به مناطق مسکونی در نوار غزه از بمب‌های حاوی فسفر سفید استفاده کرده که سلاح ممنوعه است. ارتش رژیم صهیونیستی از بمب‌های حاوی فسفر سفید در حمله به اطراف برج‌های الکرامه در نوار غزه استفاده کرد. ویدئو‌های منتشر شده در رسانه‌ها نشان می‌دهد حجم استفاده از این بمب‌ها در حمله مذکور بسیار زیاده بوده و فسفر سفید به وضوح قابل مشاهده است و کشور‌های غربی و مجامع بین المللی دیگر نمی‌توانند استفاده رژیم صهیونیستی از آن را در حمله به غزه انکار کنند. استفاده از این بمب‌ها علیه غیرنظامیان در سطح بین‌المللی ممنوع شده است، اما تل آویو زنان و کودکان فلسطینی را با این ماده ممنوعه هدف قرار می‌دهد. بمب‌های فسفری اینگونه عمل می‌کنند که هنگام برخورد با هدف موجب از بین رفتن تمام موجودات زنده در آنجا می‌شوند، زیرا دمای سوختن فسفر سفید ۸۰۰-۲۵۰۰ درجه سانتی گراد است. این ماده به سطوح مختلف از جمله پوست و لباس می‌چسبد. خاموش کردن این ماده در حال سوختن دشوار است.
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    10 19
    آمریکا مانع از انجام وظایف شورای امنیت می‌شود واشنگتن و متحدانش مانع از انجام وظایف این شورای و توقف جنایات جنگی علیه ملت فلسطین می‌شوند.
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    6 22
    رژیم صهیونیستی با پشتوانه آمریکای جنایت‌کار ماهیت خود را به تمام دنیا نشان داد
  • بابائی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    9 21
    حمایت امارات جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکارحمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
  • ایران سر افراز IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    6 28
    شورای امنیت شوربا هم نیست مرگ بر سازمان ملل مرگ بر اسرائیل و اعراب بی غیرت
  • بابائی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    7 22
    ریم الهاشمی بی ادب وزیر دولت امارات دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و متحدانش را درجنگ غزه سرپوش بگذارد.
  • بابائی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    10 21
    امارات جنایتکار از سال 1394 تاکنون شریک جرم جنایت های عربستان سعودی در جنگ یمن بوده است.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    8 25
    مردم غزه با جان خود به دنبال آزادی فلسطین هستند
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    7 18
    بی شرف
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    11 21
    مثلا مسلمان هم هستند ، ی همچین مسلمانانی باعث شدن که رژیم اسرائیل اینقدر پر رو شده و شب روز داره زن و بچه‌های فلسطینی رو به خاک و خون میکشه، بعضی وقتها از اینکه انسان هستم خجالت میکشم ، بیشرفا
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    14 17
    امارات حامی اصلی مالی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان بوده است.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    7 17
    مبارزه ملت فلسطین علیه اشغالگران، تروریسم نیست
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    9 17
    امارات در حمله تروریستی در تهران، اهواز و سایر شهرهای ایران دست داشته است.
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    5 17
    اسرائیل سال‌هاست خودسرانه عمل می‌کند
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    4 15
    تداوم تجاوزات صهیونیست‌ها ، موجب گسترش دامنه درگیری در کل منطقه می‌شود
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    6 15
    کشورهای غربی؛ پشتیبان صهیونیست‌ها در کشتار زنان و کودکان غزه هستند
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    4 18
    حماس یک گروه تروریستی نیست و برای سرزمین خود مبارزه می‌کند که حماس یک گروه تروریستی نیست و برای آزادسازی سرزمین خود مبارزه می‌کند. که حماس یک گروه تروریستی نیست بلکه «آزادی‌بخش‌هایی» هستند که برای سرزمین و زمین‌ها و مردم خود مبارزه می‌کنند. آمریکا شکست خواهد خورد زیرا نمی‌خواهد جهان منصفانه اداره شود. تقریباً نیمی از آن‌هایی که در حملات اسرائیل در غزه کشته شدند، کودکان بودند و این نشان می‌دهد که هدف ارتکاب عمدی جنایت علیه بشریت است. از تاریخ هفتم اکتبر، اسرائیل وحشیانه‌ترین حملات تاریخ را انجام داده است و بیشتر کشته شدگان کودکان بوده‌اند.اسرائیل به جای یک دولت مانند یک سازمان رفتار می‌کند. خونبارترین حملات تاریخ در حال وقوع است.
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    6 16
    ما نمی‌توانیم اقدام اسرائیل در کشتار کودکان را تاب بیاوریم و زمان آن رسیده است که به روشنی با آن‌هایی که زنان و کودکان را می‌کشند حرف بزنیم. از موضع شرافتمندانه خود در حمایت از مظلومان منصرف نخواهیم شد. اسرائیل علی‌رغم حمایت‌های آمریکا و غرب نمی‌تواند به این روش ادامه دهد.
  • بابائی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    8 15
    امارات جنایتکار شریک جنایت اسرائیل جنایتکار و آمریکا جنایتکار در غزه است.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    7 17
    اسرائیل یک سازمان تروریستی است
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    3 15
    حمله مجدد رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    7 15
    اقدامات اسرائیل جنایت عمدی علیه بشریت است
  • بابائی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    5 16
    اسرائیل جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر قوانین بین‌المللی را نقض کرده است.
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    6 16
    مشاور سابق پنتاگون: نیروهای ویژه آمریکایی و اسرائیلی در غزه کشته شدند/ نیروهای ویژه آمریکایی و اسرائیلی در غزه چه غلطی می کنند؟
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    4 13
    جنایات رژیم اشغالگر قدس دل هر انسان آزاده ای را به درد آورد جنایاتی که اخیراً توسط رژیم اشغالگر قدس در فلسطین و غزه انجام گرفته دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده و هر کس بوی انسانیت برده باشد از این جنابت، اندوهگین است. جنایاتی که اخیراً توسط رژیم اشغالگر قدس در فلسطین و غزه انجام گرفته دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده و هر کس بوی انسانیت برده باشد از این جنابت، اندوهگین است.
  • QA ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    6 19
    خود فروخته و بی هویت اینجا مصداق پیدا میکنه
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    5 16
    هیچگاه بین فلسطینیها واسراییل صلح برقرار نبوده که حمله حماس راآغازگر جنگ بنامیم کشتن کشتن است فرق ندار زمینی باشد یا هوایی دولتی باشد یافردی چند روز قبل از این حمله اسراییل غزه رابمباران کرد وغیر نظامیها وزن وبچه ها کشته شدند چرا دنیا سکوت کرد دنیایی که آنقدر برای اسراییلی ها دلسوزی میکند فهم آن را ندارد که فلسطینیها هم حق زندگی آرامش وامنیت دارندسالها است که در آوارگی به دنیا آمدند زنده بودند و درآوارگی با کلیدی که تنها یادگار خانه آنها بود مردند ای آدم ها درک کنید انصاف داشته باشید بفهمید
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    4 17
    رژیم اسرائیل و حامیانش مسوول تنش در منطقه هستند
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    3 17
    انتقام خون شهدای مظلوم غزه نابودی اسرائیل خواهد بود انشاالله انتقام خون این عزیزان نابودی اسرائیل باشد.
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    3 14
    مرگ بر ریم الهاشمی بی شرف کثیف اماراتی باید اونهارا ادب کرد انشاالله که روزی نوبت شما بیش فهای عرب خایین می رسد ای کاش مثل مردم انگلستان غیرت داشتین بی شرفهای کثیف
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    4 26
    اون غربزدگان که می گن شما بلند شوید برین غزه اگر دشمن حمله کنه به خانوادهشان به دشمن می گن کار خودم نداشته با ش بر و اون اطاق حر کای با خانواده ام می خواهی بکن
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      6 4
      اشتباهی داشتم مثبت میدادما شانس اوردم لحظه آخری انگشتمو کشیدم منفی زدم
  • محمود IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    8 9
    انتظار بیشتر ار این از شیوخ مزدور نیست