سه‌شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
۰ نفر

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گروهی از نیروهای کماندوی قسام به ساحل زیکیم نفوذ کرده و با نظامیان این رژیم درگیر شدند.

عزالدین قسام

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گروهی از نیروهای کماندوی قسام به ساحل زیکیم نفوذ کرده و با نظامیان این رژیم درگیر شدند.

همچنین خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از نفوذ مجدد مبارزان گردان‌های قسام به منطقه زیکیم در مجاورت غزه از طریق دریا خبر داد.

دو روز پیش نیز گروه قسام اعلام کرد که موفق شده تا نفوذ زمینی گروهی از نظامیان صهیونیستی را ناکام گذارد و این نظامیان پس از درگیری با نیروهای فلسطینی عقب نشینی کرده‌اند.

ساعاتی پیش از این نیز، منابع عبری زبان از انفجارهای مهیب در تل آویو پس از این حمله موشکی خبر دادند و گفتند که ۱۵ انفجار نیز در منطقه گوش دان اتفاق افتاده است.

تعدادی از موشک‌های مقاومت مستقیما به تل آویو اصابت کرده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این گسترده‌ترین و شدیدترین حمله موشکی قسام به تل آویو از آغاز جنگ بوده است.

کد خبر 801028

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 0
    اسرای یهودی در بابل به یهودیانی گفته می‌شود که در سال ۵۹۷ پیش از میلاد، بعد از سقوط اورشلیم توسط پادشاه بابل بخت النصر، به بابل به اسارت برده‌شدند. اقامت این گروه از یهودیان در بابل ۵۸ سال بطول انجامید و سرانجام در سال ۵۳۹ پیش از میلاد، کوروش بزرگ با ورود به بابل، بخاطر مخالفت با برده دارى، یهودیان را در منطقه اى مشخص شده در ساتراپ آثور اسكان داد.[