رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر مسئله یابی به درستی انجام نشود دچار عارضه می‌شویم لذا نباید جزیره‌ای تصمیم گیری و عمل شود. مسئله یابی و مسئله شناسی و اولویت‌گذاری در موضوعات شهری با مشکل روبه‌رو است.

پيرهادي

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی پیرهادی در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضعف مطالعاتی در زمینه آینده پژوهی در شهرداری تهران و سطح کشور، گفت: اگر این موضوع به درستی انجام نشود، حتماً در سیاست گذاری‌ها با مشکل روبه رو خواهیم شد؛ از سویی دیگر مطالعات تطبیقی در دوره‌های گذشته با ضعف جدی روبه‌رو بوده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما در مدیریت شهری به گونه‌ای عمل می‌کنیم که در نتیجه آن مدیریت شهری، دولت و جامعه مدنی هریک راه خودشان را می‌روند، افزود: بنده به عنوان نماینده شورا در شورای سیاستگذاری شهرداری انتخاب شدم و بارها نامه به شهرداری ارسال کردم اما دریغ از اینکه یک جلسه شورای سیاستگذاری تشکیل شود.

پیرهادی تأکید کرد: بسیاری از موضوعاتی که از شهرداری به مرکز مطالعات می‌رود، از دغدغه‌های بخش‌های مختلف و مردم نیست و این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 800732
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha