طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین، ارتش رژیم‌صهیونیستی فقط در طول ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۲۳ جنایت و کشتار در فلسطین شده است.

جنایت رژیم صهیونیستی در بازار نصیرات غزه

به گزارش همشهری آنلاین، در هفدهمین روز از جنایات رژیم صهیونیستی، ۴۳۶ شهروند فلسطینی از جمله ۱۸۲ کودک را شهید کرد که اکثر آنها اهل جنوب نوار غزه بودند. به گفته سخنگوی رژیم صهیونیستی «عملیات زمینی در غزه تنها به شرطی لغو می‌شود که حماس همه گروگان‌ها را آزاد و بدون قیدوشرط خود را تسلیم کند» وزارت بهداشت فلسطین بعدازظهر هفدهمین روز از جنایات جدید صهیونیست‌ها نیز از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به ۵۰۸۷ نفر شهید و ۱۵۲۷۳ زخمی خبر داد.

کد خبر 800631
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • اعتراض IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 10
    دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸ بی بیش از 80 درصد بمب‌های صهیونیستها در حمله به غزه، آمریکایی است/ کمک‌های آمریکا به اسرائیل هر روز ارسال می‌شود.
  • اعتراض IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    6 12
    دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹ جنایات رژیم صهیونیستی در غزه جنایت جنگی علیه بشریت است. همکاری و همدهستی مدعیان دروغین حقوق بشر با صهیونیست ها جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه شرم آور و تاسف باز است. اروپا و آمریکا از جنایت رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند. آمریکا جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه و منطقه بوده است. اروپا جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه و منطقه بوده است. غزه در یک شب هدف بیش از ۳۲۰ حمله هوایی صهیونیست‌ها و با حمایت همه جانبه آمریکا و برخی کشورهای غربی قرار گرفت. جو بایدن، نتانیاهو، فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی، به همراه ارتش آمریکا و انگلیس در جنگ نوار غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند. شهادت 500 فلسطینی طی 24ساعت گذشته در غزه توسط ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی 100 درصد فقط و با حمایت و پشتیبانی آمریکا و غرب بوده است. غزه
  • بابائی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 13
    دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ جنگ آمریکا در نوار غزه با حماس نیست و 15 مهرماه تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است. جنگ آمریکا 100 درصد فقط با مردم نوار غزه بوده است. جنگ اسرائیل در نوار غزه با حماس نیست و 15 مهرماه تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است. جنگ اسرائیل 100 درصد فقط با مردم نوار غزه بوده است.
  • بابائی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    5 12
    دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴ فلسطین باید از آمریکا به دیوان کیفری بین المللی شکایت کند. سران آمریکا با دستور حمله به نوارغزه مرتکب جنایات جنگی شده اند و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند. جنایات آمریکا جنایتکار در غزه جنایت جنگی علیه بشریت است.
  • بابائی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 9
    دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ ادعای وزیر صهیونیست: مرحله بعدی جنگ، هوایی، زمینی و دریایی است/ و باز هم آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان هیچ غلطی نمی توانند بکنند
  • بابائی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    4 10
    دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ اوضاع غزه فاجعه‌بار است رژیم غاصب صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود ۶ کشور غربی جنایتکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه حمایت کردند. جو بایدن، نتانیاهو، فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی، به همراه ارتش آمریکا و انگلیس در جنگ نوار غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند. به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری، و غیر انسانی صهیونیست ها و با حمایت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی هیچ‌کس حتی«خبرنگاران» در فلسطین و نوار غزه و لبنان و سوریه امنیت ندارند
  • بابائی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 9
    دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴ هدف قرار دادن غیرنظامیان غزه محکوم است. هدف قرار دادن غیرنظامیان غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است. رژیم صهیونیستی بدون پشتیبانی آمریکا امکان تداوم جنایات‌ خود را ندارد. جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا، عبرت آموز است. اروپا و آمریکا از جنایت رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند. تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل، آمریکا و مزدوانش در جنگ نوار غزه ثابت کرد و نشان داد که ساخت بمب اتمی در برابر مقابله تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل، آمریکا و مزدوانش گزینهای درست است.
  • بابائی IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 11
    رهبران شش کشور آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و انگلیس شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، نوار غزه، لبنان و سوریه هستند. در این مدت 17 روز متأسفانه بیش از 1900 کودک و 4 هزار نفر زنان و مردان در حملات صهیونیست‌ها به غزه شهید شده‌اند اقدامات عملی باید علیه جنایات رژیم صهیونیستی انجام شود. ولی متأسفانه تاکنون سازمان های بین المللی هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی و متحدانش نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • بابائی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 11
    آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه و به همراه سازمان های بین المللی شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در جنگ نوار غزه هستند. از سال 2001 تاکنون گروه های تروریستی با هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند و از سال 2001 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است. از سال 2011 تاکنون داعش با هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد و از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است.
  • بابائی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 10
    آمریکا مسئول اصلی تراژدی انسانی در غزه است. غرب مسئول اصلی تراژدی انسانی در غزه است. هر روز ۱۲۰ کودک فلسطینی در غزه شهید می‌شوند. و این در حالی است که اروپا جنایتکار و آمریکا و جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 17 مهر ماه تاکنون از جنایت رژیم صهیونیستی جنایتکار حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • بابائی IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 8
    جنگ آمریکا در نوار غزه با حماس نیست و 15 مهرماه تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است. جنگ آمریکا 100 درصد فقط با مردم نوار غزه بوده است. جنگ اسرائیل در نوار غزه با حماس نیست و 15 مهرماه تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است. جنگ اسرائیل 100 درصد فقط با مردم نوار غزه بوده است.
  • اعتراض IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 12
    به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم که کشتار غیرنظامیان غزه را متوقف کند
  • اعتراض IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 11
    سازمان ملل همدست آمریکا و اسرائیل در کشتار کودکان غزه است. سازمان ملل همدست اروپا و اسرائیل در کشتار کودکان غزه است.