شاید تلوبیون بتواند برخی از سریال‌های تلویزیونی را امکان پخش در شبکه‌های سیما ندارد را پخش کند و نمایش سریال  در تلوبیون راهی برای ورود به آنتن سیما باشد.

۸۷ متر

همشهری آنلاین: شاید پس از انتشار سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی در پلتفرم تلوبیون که در نهایت راهش به آنتن سیما باز شد؛ زمینه برای پخش سریال بلاتکلیف کیانوش عیاری هم مهیا شود و پلتفرم تلوبیون اقدام به پخش سریال «۸۷ متر» کند.
سریال «۸۷ متر» سال ۱۳۹۶ کلید خورد و کیانوش عیاری نزدیک به چهار سال مشغول تولید این سریال شد. سریالی که دو بار به خاطر بودجه متوقف و در نهایت تولید و آماده پخش از سیما شد. قرار بودسال ۱۴۰۰ پخش شود، اما بارها به تعویق افتاد. عیاری در مصاحبه‌هایی درباره اصلاحاتی که به سریال وارد شده صحبت کرد و حتی زمانی گفت که نسبت به آماده کردن سریال برای پخش دلسرد شده و نمی‌خواهد اصلاحات را انجام دهد.
اما برخی از مدیران در نشست‌های خبری خبر از حق واگذاری پخش سریال به شبکه نمایش خانگی را دادند. با توجه به این خبر به نظر می‌رسد این سریال در پخش مسیر «سرزمین مادری» کمال تبریزی را طی خواهد کرد. عیاری سریال «۸۷ متر» را با حضور بازیگرانی مثل علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، حسین سلیمانی، شهین تسلیمی، فریده سپاه‌منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، دیبا زاهدی و … کارگردانی کرده که شنیده شده پیش رایزنی با چند پلتفرم صورت گرفته که آنها به خاطر نوع تولید و نداشتن چهره سریال را قبول را برای پخش قبول نکردند. عیاری پیشتر در پاسخ به اینکه آیا «۸۷ متر» سریال دلخواهش بوده، گفته بود: «فکر می‌کنم با توجه به صحنه‌هایی که داریم، گیرایی خاصی وجود دارد و قرار هم بوده داشته باشد؛ بنابراین اگر اتفاقی غیر از اینها بیفتد، می تواند یکی از اتفاقات خیلی نادری باشد که گاهی اوقات رخ می‌دهد. تمام سرمایه‌گذاری‌ها در هالیوود بر اساس روال معمول فیلم‌های تاریخی در مورد فیلم «کلوپاترا» اعمال می‌شود، با همان کارشناسان، همان پول و همان امکانات و همان استعدادها، اما به ناگاه فیلم‌ کمپانی خودش را ورشکست می‌کند؛ اینها استثنائاتی است که در حرفه‌ی پیچیده‌ی فیلم‌سازی موجود است.»
عیاری علاوه بر سریال «۷۸ متر» سریال‌های دیگری، چون «خانه به خانه»، «هزاران چشم» و «روزگار قریب» را هم کارگردانی کرده است. اما این کارگردان سینما و تلویزیون در تولیدات اخیر ناکام بوده و فیلم‌های سینمایی و سریالی که ساخته اجازه پخش در سینما و تلویزیون را نداشتند. تازه ترین کار عیاری «ویلای ساحلی» با بازی رضا عطاران است که قرار بود از نهم مهر ماه اکران شود و اکرانش به تعویق افتاده است. 

کد خبر 799721
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 1
    این سریال مشکل محتوایی نداره که بره تلویبیون دوباره ه برگرده تلویزیون بلکه به خاطر مشکلات مال وپرداخت دستمزد عوامل می خ آن به پلتفرمها بفروشند بنابراین نمایشه تو پلتفرم تلویبیون پخشش کرد چون اونجا مال خود صدا وسیما ودرنتیجه پولی نصیب صدا وسیما نمیشه که بتونه دستمزد عوامل را بده.