رئیس فدراسیون کشتی گفت: باید پوست رؤسای فدراسیون‌هایی را که نتیجه نگرفتند، بکنید و من نیز نتیجه نگرفتم باید جواب بدهم.

علیرضا دبیر

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس فدراسیون کشتی که در برنامه «ورزش و مردم» حاضر شده بود، در واکنش به انتقادات فضای مجازی از اعتقاداتش گفت: چند بار گفتم؛ خدا یک لقب ستار العیوب دارد. اگر خدا این لقب را بردارد، من کف خیابون پهن بودم و ما جز خدا اجازه نداریم گناهان خود را به او به کسی بگویم و به جوانان می‌گویم به غیر از خدا گناهان خود را به کسی نگویند. من که خودم می‌دانم چقدر گناه دارم. یکی در جلسه با موبایلش بازی می‌کند و یکی هم نماز مستحبی می‌خواند. یک موقع من فیلمی را بیرون می‌دهم که خیلی بد است. به خدا خبر نداشتم که فیلم را بیرون دادند.

کاری را که درست باشد انجام می‌دهم
وی تصریح کرد: یک نماز مستحبی بود و من خواندم و دیگر می‌مانم با خدای خودم. هیچ‌کس نمی‌تواند نیت کسی را بخواند. به جای اینکه من را بزنند، کسی را که فیلم را بیرون داد، بزنند. چند روز پیش بهشت زهرا برای خاکسپاری یکی از رفقای خود رفته بودم. در روایات داریم که زیارت عاشورا بخوانیم تا ترس مرده گرفته شود. آن لحظه یکی میکروفون را گرفته بود و می‌خواست از ۳۰، ۴۰ نفر تشکر کند که یکی از آنها من بودم. من او را دعوا کردم. حتماً آن ۳۰، ۴۰ نفر با من بد می‌شوند. کاری که درست باشد را انجام می‌دهم.

می‌خواهم اشتباهاتی را که خودم کردم، دیگران نکنند
دبیر در واکنش به سوءتفاهمات از اظهاراتش در مورد خداترسی گفت: برای من مهم نیست و تکلیفم را انجام می‌دهم. حرف‌ها را می‌بُرند و خوش‌شان می‌آید. برای من مهم نیست و کاری را که درست باشد، انجام می‌دهم. درباره خدا ترسی نیز آن چیزی را که در قرآن هست، گفتم. طرف در فضای مجازی با دلقک‌بازی دنبال جلب توجه است، اما یک ورزشکار حرفه‌ای می‌فهمد. طرف باید یاد بگیرد سالم سالم باشد. بچه‌ها ما همه گل هستند، اما باید بداند با پول بیت‌المال به اینجا رسیدند و ساعت ۱۰ شب بخوابند. می‌خواهم اشتباهاتی را که خودم کردم، دیگران نکنند.

مهم این است که سرم پیش مردم بالا باشد
وی در ادامه تأکید کرد: اگر درستکار باشد موضوع زود خوابیدن را سفت می‌گیرم. دیگر ۱۰ شب نباید موبایل باشد. همه ورزشکاران و رؤسای فدراسیون‌ها اگر اشتباه می‌گویم، بگویند. اینستاگرام مشکل ما شده است. خودم اینستاگرام ندارم و ادمین دارم و کار را انجام می‌دهد. یک حرفی در فضای مجازی را ۲۰ روز بعد می‌فهمم. مهم این است که سرم پیش مردم بالا باشد.

کارهایی را که من کردم گواردیولا قبل‌تر کرده است
وی در پاسخ به این پرسش که تصمیم نهایی راجع به کادر فنی را چه زمانی خواهد گرفت، گفت: مدیر تیم‌های ملی داریم و باید بنشینیم و صحبت کنیم. بحث‌های من با کادر فنی جدی است و باید چارچوب‌ها را عوض کنیم. فیلمی از گواردیولا دیدم و فکر می‌کردم فقط من اینگونه هستم، اما دیدم کارهایی را که من کردم، او قبل‌تر کرده است. حسن رنگرز خیلی کتاب می‌خواند و من نخواندم و خودم به این نتایج رسیدم.

در خانواده‌ای فوتبالی بودم و بازی‌های استقلال و پرسپولیس از زیر دستم در نمی‌رفت!
رئیس فدراسیون کشتی در مورد آشتی دادن جواد نکونام و علی خطیر، سرمربی و مدیرعامل استقلال تصریح کرد: من در خانواده‌ای فوتبالی بودم و بازی‌های استقلال و پرسپولیس از زیر دستم در نمی‌رفت! ما به‌خاطر بازی‌های لیگ، یک هفته در کوچه دعوا می‌کردیم. من خودم را دیدم که چنین کاری را کردم و می‌دانم این اتفاق کف خیابان می‌افتاد. می‌دانم وقتی تصمیمی در مدیریت گرفته می‌شود، تأثیر آن در زمین خودش را نشان می‌دهد.

دبیر با یادآوری اینکه در گذشته طرفدار پرسپولیس بوده است و ضمن تمجید از سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: نکونام‌ها یک قبیله در شهرری هستند که به کرج رفتند و جواد فردی زحمتکش است. علی خطیر هم مدیری خوب است و حجت کریمی (سرپرست سابق باشگاه استقلال) نیز رفیق ماست. باید کاری کنیم اول خدا و بعد مردم از ما راضی باشند. خدا را شکر که استقلال هم نتیجه می‌گیرد.

ضدانقلاب با تفکر من مشکل دارد
وی با اشاره مجدد به انتقاداتی که از خودش مطرح می‌شود، عنوان کرد: کسانی که با من مشکل دارند، داخلی نیستند و ضدانقلاب با تفکر من مشکل دارد. مردم از من کار می‌خواهند، نه نمایش. باید کارم را درست انجام بدهم، دروغ نگویم، پول بیت‌المال را بالا نکشم و نتیجه بگیرم.

نایب قهرمانی یک افتخار بود اما من از عملکرد تیم‌های ایران راضی نیستم
رئیس فدراسیون کشتی درباره نایب قهرمانی کاروان کشتی ایران در مسابقات جهانی بلگراد بیان کرد: طی ۷۰ سال گذشته هفت یا هشت بار به مقام دوم دنیا رسیدیم. این نایب قهرمانی یک افتخار بود، اما من از عملکرد تیم‌های ایران راضی نیستم. به نظرم تیم‌های آزاد و فرنگی ایران می‌توانستند قهرمان شوند و باید به این عنوان می‌رسیدند.

زارع برای قهرمانی المپیک باید «پا» بگیرد
دبیر در مورد شرایط امین میرزازاده و امیرحسین زارع اظهار داشت: وقتی میرزازاده در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شکست خورد، به او گفتم باید وزنت بالاتر برود و این کشتی‌گیر الان ۱۲۸ کیلوگرم شده است. می‌دانم تغییر وزن چقدر سخت است، اما امین نباید چابکی خودش را از دست بدهد و باید یکی دو حرکت به فنون خودش اضافه کند. اگر امیرحسین زارع برای حضور در المپیک انتخاب شود، برای کسب مدال طلا باید «پا» بگیرد.

کد خبر 799275
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 139
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 150
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما. غافل از آنکه خدا هست در اندیشه ما درود بر رییس ارزشی و موفق فدراسیون کشتی
    • سهیل IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      خدائی نماز خوندت با چشم گردونت قبول باشه. اضلا مشخص است ریا نیست مرگ بر ضد اتقلاب
    • ناشناس IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      42 10
      این بابا فکر میکنه کیه رییس جمهوری چیزیه،اینقدر که این از سیاست حرف زده از ورزش حرف زده؟؟
    • ناشناس IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      38 10
      اینقدر که این آقا به سیاست میپردازه به ورزش بپردازه شاید شاید نتایج خیلی بهتری بگیره
    • محمد IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      27 4
      حالت خوشه
  • صابر IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    ای بابا تقلب کردی، با تقلب رئیس فدراسیون شدی، ریا کاری رو به عرض کب یایی رسوندی، حالا هم هر روز هی زور بزن همه این غلط کاری عا رو بندازی گردن ضد انقلاب ... مگه تو کی هستی ضد انقلاب بیاد سراغت ... ...؟؟؟ خودت رو با کی اشتباه گرفتی ؟؟
    • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      داداش خوبه کسایی که ادعای آزادی دارن و احترام به شهروندی گوش زد کرد اولا که طریقه انتخاب رئیسای تمام فدراسیون های کشور ما به صورت انتخابات انتخاب میشن و همیشه برای انتخاب ريس یک فدراسیون ۴...۵ نفر کاندید و رای گیری و بعد یک نفر انتخاب میشود پس چطور میگی با تقلب انتخاب شده؟! بعدشم هرکس رو داخل قبر خودش میزارن مگر من و شما خداییم يا قاضی که آدم ها رو قضاوت میکنیم..........بعد همین آدم ها میان شعار آزادی و احترام به هم و حقوق شهروندی سر میدن!
    • حسن IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      ارزشی نگاه منفی هایی که خوردی
    • ع.ن IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      36 64
      چرا به شماها فشار اومده ؟ مگه ضد انقلاب هستی ؟
    • ناش IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      1 1
      تو چرا سوختی حتما ضد انقلابی
    • کرار۱۱۰ IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      0 0
      شمامیدونی ریاکرده؟ قیامت هم اینطوری محکم جواب میدی؟ مراقب آخرتمون باشیم که دنیا گذرا و میراست
  • محمد GB ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    چقدر اهل حاشیه هستی. ضد انقلاب با توچکار داره. توخودت به تنهایی ... ... ...
    • ضد انقلاب IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      علی جان من با تو چکار دارم برای دیده شدن راه های دیگری هم وچود دارد اون از شورای شهر این از فدراسیون همه بدند فقط تو خوبی راستی کرین کارتت جائی بذار دزد نبره کار ضد اتقلاب است .
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    مجبور بودی این همه گناه کنی حق و ناحق کنی که الآن از خدا طلب بخشش کنی ... ... ...
    • ماتادور IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      50 11
      چی میدونم باعقل و هوش خویش تیشه زنم بر ریشه خویش
    • IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      39 80
      میشه بگید دقیقا چه گناهی کرده؟ یکیم که میاد پاسخگو باشه اینطوری بهش حمله میکنین... همونی که خودش گفت شما با عقیدش مشکل دارین پس میزنینش والسلام
  • احمد IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    خداوند ریاکاران و مزوران را رسوا میکند . ریاکار نباشیم !
  • نیما IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    سلام آقای دبیر همیشه انسانهای مومن سیبل تیر زهرآگین منافقین،خیانتکاران وپادوها بوده ،فقط باید صبر کنی که امتحان الهی است وشما به تاسی از امامان شیعه که همیشه مورد کینه وغضب شیطان بوده اند فقط حواست به چاه زیر پایت باشد،وبزرگ شدن را به خود خدا واگذار
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    نمیدونم چرا ایراد از کسی گرفته میشود مقصر رو گردن ریاست قبل یا اینکه دشمن و ضد انقلاب میندازن . باید قبول کنه اشباه کرده وگرنه با اینکارو اشتباه کرده و تاوانش هم بزودی پس میده .
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    تو ایران مد شده دقیقا شخصی که باید پاسخگو باشه ژست منتقد میگیره و با گفتن من خودمم انتقاد دارم به جلو فرار میکنه ،شما از چه کسی میتونی انتقاد داشته باشی خودت رییس فدراسیون هستی بالاترین مقام تو کشتی جنابعالی هستی حق انتقاد نداری اصلا از کار چه کسی میخوایی انتقاد کنی که خودت اون کار بهش واگذار نکرده باشی همه تصمیمات شما میگیره اخه اصلا یعنی چی من خودمم راضی نیستم و انتقاد دارم
  • سید نورالدین زیدان IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    خیلی راحت آدم‌ها رو به دو دسته تقسیم کرد. ۱. آدمهایی که باهاش مشکل دارن پس ضد انقلاب هستن . ۲. آدم‌هایی که دوستش دارن پس انقلابی هستن
  • مهرداد IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    قطار در حال حرکت را سنگ می‌زنند. آقای دبیر خدا پشت و پناهت باشه واقعا مردی💪
  • حمید IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    این همه بزرگ داریم توکشتی منصوربرزگر طالقانی و۰۰۰ عباس جدیدی وبرادران خادم که واقعا مرام پهلوانی دارن اونوقت یه جوجه ریاکارو کردین رییس کشتی ایران بردین زیر سوال این بدرد مربیگری نوجوانان تویک باشگاه میخوره البته نظر من شایدم اشتباه باشه
  • حمید IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    83 82
    دبیر یه ورزشکار موفق و مدیری لایق برای فدراسیون کشتی، خدا حفظش کنه و در ادامه مسیرموفق باشه ،خیلی خوبه که انسان همیشه به خدا نزدیک باشه ،چون خدا هم گفته من از رگ گردن به شما نزدیکترم، خدایا ما را ببخش و بیامرز ،
    • شاهرخ IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      60 17
      وقتی آدمهای کوچک راه در کارهای بزرگ گمارده شود همین میشود کاری نمیشه کرد و جریان همین ادامه دارد
  • حمید IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    93 39
    یه پستی بهت دادن خودت گم کردی باریاکاری نمیتونی مردم ازتوخیلی زرنگترن دنبال رییس جمهوری یا بالاتر خودت با کی اشتباه گرفتی همین پستم باریاکاری گرفتی ...
    • ایراندوست IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      43 11
      مگه بقیه که در وقت اداری تو جلسه جلو دوربین نماز نمیخونن با خدا نیستن؟؟؟
  • علی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    64 34
    خودت رو خیلی مهم میبینی ،،،
  • کریمی IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    66 23
    آقای دبیر شما به جای اینکه به کار اصلی خود رسیده و مشکلات تیم را چاره کنید،فقط به حاشیه چسبیده اید واینکه شما از خدا مایه نگذارید لطفا خدا از حق خودش می گذره ولی از حق ناس خیر لطفا به کار اصلی خود بپردازید وارد حاشیه نشوید.
  • کیوان IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    73 42
    آقای ... اگه تو واقعا خداترس بودی با زور و پارتی و تقلب روی صندلی نمی‌نشستی که حقت نیست پس لطفا حرفای خنده دار نزن
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    40 9
    جناب دبیر قشنگی پرودگار ستار وعیب بودن ه اگر ستار عیوب نبود خیلی از مسائل طرف را نمایان می‌کرد
  • میلاد IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    60 24
    نه نماز مستحبی بخون نه باخودکارت بازی کن شما وظیفه خودتو انجام بده هر کاری جایی داره
  • رضا IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    33 23
    پهلوان چه می‌کنی حیف نیست این همه افتخار کسب کردی رو داری خراب می‌کنی
  • دکتر حقیقی IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    45 40
    عملکردت و رفتارت مشکل داره . اصلا مردم با همین رویکردت که هرکسی به من اننقاد داره با دین و انقلاب مشکل داره انتقاد دارن . به خودت بیا بیش از این خودت رو تخریب نکن .
  • محمد IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    78 27
    اتفاقا مردم داخل با تو و افکار و رفتار ریاکارانه تو مشکل دارند عمو اینقدر از خدا و پیامبر و قرآن و ائمه مایه نگذار از خودت بگو !
  • V.z US ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    60 24
    فردا پس فردا هاله نور میاد سراغش.
  • محمد IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    42 43
    راهت را برو دریا چه پاک است از لق لق سگان چه باک است
  • Reza IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    52 46
    خیلی خودشو دست بالا گرفته... الان تو ایران به هرکی انتقاد کنی یا میگن ضد انقلابه یا با طرف مشکل داره، به جای خواندن نماز مستحبی چهارتا فن خوب به بچه ها یاد بده. مربی خوب بیار. اگه کارتو درست انجام بدی کسی با تو هیچ مشکلی نداره. فراموش نکن تو خدمتگزار مردمی نه رییس.
  • حمید IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    60 21
    کار هر دو اشتباه است.اخه مرد حسابی تو کی هستی که ضد انقلاب با تو کار داشته باشه.تو ... کجا بودی که قبل از انقلاب جوانان و مردم معتقد و با تقوی راستین را ببینی بدون ریا و تظاهر.حالا برایمان جانماز آب می کشی؟
  • حسین IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    22 34
    شما با توجه به رضایت خدا کار را پیش ببرد و عنان کار را به خودش بسپار که عزت دست خداست.حرف مردم باد هواست.
  • IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    12 26
    اقای دبیر قبول باشه
  • احود IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    41 14
    اخه تو کی هستی که ضد انقلاب با تو کاری داشته باشه !!
  • ناصر IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    44 10
    این دغل بازان که میبینی
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    37 22
    یکی با موبایلش خودش، برا خودش بازی می کنه ؛ یکی نماز مستحبی خدا رو برا اینکه دیگران ببینن می خونه ؛ اگه برا ریا نیست برو تو خونه ات شبانه روز نماز مستحبی بخون اجر بزرگ دریافت کن
  • افشین IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    54 23
    ضد انقلاب ؟!🤣🤣چقدر برای خودت نوشابه باز میکنی آخه تو کی هستی؟
  • آرمان IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    52 20
    آقای دبیر هر کاری جای مخصوص به خودش داره.... موقع جلسه که باید کاملا حواست رو جمع کنی تا در اخذتصمیمات مهم نقش داشته باشی تو داری نماز مستحبی می خونی؟؟؟ هیچ آدم عاقلی این کار رو نمیکنی حتی برای ریا کاری...
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    46 10
    آقای دبیر،نمازمستحبی راکه نبایددرمراسمی که همه حضور دارندوبایدبه سخنان مدعوگوش داد،خواند،اگر میگفتی نمازواجب بازبهتربود،باتوجه به فرمایشات رهبری که فرمودندوقتی خداوندوقت نمازهاراتعیین کرده چرابایدکارمردم برزمین بماند،بگذارید بعداً بخوانید، خودراواردچالش نکنید،مگر اینکه مایل به چالش باشید.
  • علی علیخانی IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    43 13
    جناب دبیر خودت هم میدونی ریا کاری و بس پس خیلی توجیه نکن که حالمون به هم میخوره
  • حامد IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    34 12
    تو وزیر آینده ای و شاید هم رییس جمهور شک نکن. پس حرص نخور
    • بزرگمهر IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      9 2
      دم شما گرم که در بین تمام هموطنان که نظر دادند، فقط شما فهمیدی قصد این ریاکار چیست و کجا را نشانه گرفته. اینکارها برای نمایندگی مجلس و وزرات و ریاست جمهوریست.
  • زهرا IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    19 23
    خدا توبه....این ملت عادت دارن به هر چیزی گیر بدن...حالا نماز باشد یالباس با صحبت خوب یا بد فرق نمی کند
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    19 44
    افرین بر غیرت و مردونگیت .توی این دور و زمانه کم پیدا میشود کسی روی خودش اینقدر کار کند .شما انسان شریفی هستید به راه خودتون ادامه بدید و از امام زمان کمک بگیرید.خدا پشت و پناهت.
  • یالار IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    17 40
    خدمت آقای دبیر .شمانگران نباشید .اینایی که به شما تهمت میزنند خوشان از دین تهی هستند ودلقک دست بیگانگان شما کار خودت را انجام بده بالاخره یه عده ای هستیم که شما را درک میکنیم خدا پشت وپناهتان باشد .نابود باد دشمنان اسلام وقران
  • Majid IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    25 65
    تو یه ریا کار هستی این کاری را که تو انجام دادی حتی یک روحانی ویا مبلغ مذهبی وسط جلسه رسمی انجام نداده ممکنه کسی تو دلش بخاطر اعتقاداتش ذکر بگه اما مثل تو ریا کار نیستند . برو این دام را جای دیگه بگستران ضد انقلاب ضد انقلاب بیا پایین سرمون درد گرفت این همه آدم حسابی داریم صاف تور را گذاشتن رئیس فدراسیون !!!؟
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    32 20
    چرا این ریاکار را عوض نمی‌کنند نتیجه هم که نمی‌گیرد
  • محمد IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    13 28
    دبیر پهلوان و جوانمرد و بهترین گزینه منکنه. ایشون هم کارش عالیه هم اخلاقش .یعنی برای این مملکت آدم بدرد بخور ومفیدی هست .حرفهایی که میگه کاملا راسته و تعداد زیادی ضدانقلاب درپی تخریب این مملکت و دوستداران این کشورند.دعای مردم پشتته آقای دبیر .خدا یارت
  • محسن IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    13 33
    ماشاالله آقای دبیر.خدالعنت کنه مخالفای دین وکشورعزیزمون.
  • رضا BR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    33 17
    ضدانقلاب راخوب اومدی هرکی که انتقادکردضدانقلابه یاداول انقلاب افتادم
  • آرمان IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    27 7
    خداوند جواب این کارهایت را بدهد که باعث سرافکندگی کشور عزیزمان ایران شدی ...اینجا مرحله آزمون وخطا نیست وباید کاربلد باشی که تو نیستی
  • افسانه ۳ برادر ... IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    21 8
    تفکر گشتی گیر رو در بد موقع بهم زدی طوریکه فنون خودشون هم یادشون رفت .‌.. جا انداختن فن جیزی نیست که ۱ ال ۲ ماهه کشتی گیر ملکه کنه ... تو این کاره نیستی .. مربی خارجی میاری نتیجه اینه مردک
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    18 7
    یعنی امثال معاون ورزش که در جلسه رسمی با شما بحث و جدل کردو با با موبایل حرف می زدی و به ایشون همه چیز می گفتی و یا غباس جدیدی و یا غلام محمدی و اکبر فلاح و.... همه ضد انقلاب هستن ؟؟ خسته نباشی برادر شما رو اگر بذارن خواهی گفت کشتی رو من در ایران بوجود آوردم ...
  • خان IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    11 23
    درود بر شرفت آقای دکتر دبیر قهرمان جهان و المپیک چقدر دشمن داری تو ایران ولی هر کسی میخاد کارهای رئیس فدراسیون کشتی رو ببینه بره به کمپ های تیم ملی سر بزنه اون موقع متوجه کارهای دکتر دبیر میشه تمام بزرگان کشتی ایران و جهان به آقای دبیر افتخار می کنند برو فقط ببین از حرف زدن چیزی در نمیاد فقط عملکرد پشیرفت در کار و عملکرد ۱۰۰ درصد جلو تر از تمام فدراسیون های ایران پهلوان دبیر خدا پشت و پناهت و زیر سایه امام زمان(عج) باشی یا علی مدد
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    14 13
    ان مرجعی که تایید کرده تقلب شده دادگاه انقلاب اسلامی این مملکت بوده نه ضد انقلاب . در ضمن دوستان غیر ورزشی همه چیز رو به ضد انقلاب نچسبانید و سطج خودتون رو پایین نیارید
  • ستار IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    22 4
    خسته نمیشی از ازن همه جنجال و حاشیه..شما اگه انسان با درایت و به قول دوستان مذهبی بودید اصلا نیاید اهمیت میدادید..آدم هایی که با خدای خود خلوت میکنن نیازی به خود نمایی ندارند ..(فکت ریایی بودن اعمال شما جناب آقای دبیر)
  • ناشناس IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    18 7
    ایا ضدانقلاب گفت پژمان درستکاررابکنید سرمربی ایاازاین بهتردرایران وجود نداردشما خودراگم کردی به خودت بیا
  • مردم IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    25 9
    انگشت کوچیکه خادم هم نیستی،ادعا
  • حسن بابایی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    14 17
    سلام، به مرد باوجدان خداترس جامعه ورزشی ( کشتی) ایران بزرگ،، آقای دبیر، جنابعالی از دوران نوجوانی در ورزش زبان زد بودید و امروز هم همان مرد بزرگ هستید،. شما یاد مردانگی مرحوم تختی را زنده کردید، خدارا شاکرم،
  • بهنام IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    9 32
    عملکرد دبیر تا الان عالی بوده واقعا امان از حسادت
  • یزدانی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    7 23
    آقای دبیر یکی از بهترین روسای فدراسیون چون خودش از خانواده کشتی هست و کلی افتخار برای ایران زمانی که کشتی می‌گرفت کسب کرده متاسفم واسه یع عده دنبال زمین زدنش هستن
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    25 12
    بنظرم در جلسه نماز خواندن کار درستی نیست و بی اهمیت کردن جلسه است به جای عذر خواهی نباید توجیه کرد و یا پای ضد انقلاب گذاشت در ۲۴ ساعت دو ساعت جلسه و ۲۲ ساعت دیگه برای عبادات واجب و مستحبی وقت است
  • ناشناس US ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    34 4
    خیلی روداری ریاکار...
  • عبداله خاکی IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    5 16
    آقای دبیر ومردپهلوان خیلی دوستت داریم.مخالفت بانو خودت بهتر می دانی برای موضع انقلابی ودرستت است.
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    14 5
    آقای دبیردوران این جنگولک بازیهاتموم شده،این بازیهاجز ایجادنفرت وکینه چیزدیگه نداره،
    • HK ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      1 2
      بانو راخوب اومدی
  • حسنی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    14 6
    همش ریاکاری می کندبخاطرحفظ پست
  • منافق IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    21 5
    باباجون چکاره هستی ضد انقلاب به خواد روی تو اصلا فکرکنه
  • سهیل IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    22 5
    ای دکتر ای مهندس ای دبیر ساکت بشین
  • ناشناس ۷ IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    16 3
    راستی چرا دادگاه انتخابات فدراسیون کشتی رو باطل اعلام کرد؟ و خدا می داند در دل انسانها چه می گذرد و خدا همیشه هست و عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.
  • شبگرد بیدار IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    10 4
    ... در ایران ریشه کرده . و کندن این درخت دیگر امکان پذیر نیست.
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    7 5
    سرتون پیش مردم بالا بالا باشد فقط به فکر مسولیتی باش که داری تظاهر فقط نکن
  • امین IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    14 3
    آره هر کسی با عقاید و کارهای ما مخالف هست ضد انقلاب هست و تروریست
  • دیگران IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    13 5
    ببخشید این آقا کیه که ضد انقلاب بهش گاری داشته باشه؟!!!!
  • ایرانی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    16 5
    بنده خدا نشسته به صندلی ریاست خودش گم کرده
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      5 8
      هیچ موقع قضاوت نکنید فقط خدا میدونه مقصروکوتاهی ازکدومونه
  • علی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    10 5
    جالب اینجاست که فکر میکنه سرش پیش مردم بالاست! نمیدونم مردم رو درچه واحد اندازه گیری قرار داده
  • عباس IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    8 12
    علیرضا دبیر عزیز فقط خدا بقیه رو ولش
  • موسی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    7 10
    هرچی هست، عملکردش خیلی خوب بوده خداییش. دمش گرم
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    5 7
    روی خودت کار کن ،خداوند دایم در حال کار تاز ه ای است به دیگران کار نداشته باش
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    4 5
    سلام اقای خدا ترس خدا پرستی وخودت به خدا نشون بده نه اینکه وانمود کنی خداترسی به بنده خدا نیازی نیست نشون بدهی اقای ترس از خدا خودتی
  • رضا قائد IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    5 11
    درود به شرفت داش علی انقلابی به منافقین بگو ما را چه نیازیست به تحسین خلایق هر کس که شود مست علی کار درست است با وجودی داش علی
  • رضا بی غم IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    12 7
    اولا شما در جایگاهی نیستی که ضد انقلاب بخواد روت زوم کنه،ثانیا اگر اهل رعایت شرعیات هستی همان خدایی که میپرستی گفته مومن نباید خودش رو در موضع تهمت قرار بده،اگر نمازی که خوندی واجب روزانه بود میشد یجوری هزمش کرد ولی نماز مستحبی اونجا جاش نیست...به قول یک بنده ی خدایی دین داری خود را به خدایتان نشان بدهید،برای ما انسانیت شما مهم است...
  • CA ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    9 8
    پوست بقیه رو بکنن،ولی شما فقط باید جواب بدی؟؟؟ ضد انقلاب چیه برادر جان، خودتو مسخره کردی با مردم
  • ارش IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    11 7
    هرکس با من مشکل داره یعنی با خدا مشکل داره😂😂 مطمئنم میشی وزیر ورزش
  • امیر IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    10 4
    چرا چند سال پیش این کارها نمی‌کردید. قهرمان المپیک عزیز
  • DE ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    8 6
    آقای دبیر شما زمان کشتی گرفتن اسطوره مردم بودید ولی با پوپولیستی بازی و ریا کار پیشرفت نمی‌کند
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    9 5
    خدا کنه نمازت دکان و فیلمت نباشه برای ارتقاء درجه و پست و مقام
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    5 10
    ایشون خیلیم آدم درستکاری هستند منتهی متاسفانه در کشور ما به جای اینکه به همدیگه کمک حال باشیم حالا چه به زبان چه به عمل به جاش سعی می‌کنیم همدیگه رو خراب کنیم واقعا جای تاسفه
  • ایرانی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    11 5
    بچه خیلی خودتو گنده میدونی خودتو مجسمه انقلاب و ضد انقلاب را دشمن خودت میدونی؟ بس کن ،افتادگی آموز اگر طالب فیضی.
  • هادی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    6 9
    درود و سلام بر دبیر زحمت کش و منافق کش
  • Amir IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    15 3
    یه پست مهم در انتظارته. شک نکن اینجا خیلی بی در و پیکره
  • هیبت وشکوه US ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    5 7
    اخه کسی که مقام رییس فدراسیون داره،نیازی به ریا کاری نداره که مثلا وزیرورزش شود!!!؟؟؟؟‌نوه های شعبو ن بی مخ سلطنت طلب ماهواره ای اوباش،، دشمنان دکترمصدق ،،دشمن شماهم هستند
  • هادی ایمانی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    7 5
    اقای دبیر واقعیت رو گفته چرا بشما فشار امده مگه ضد انقلابید واقعا هم عملکرد بسیار خوبی در فدراسین داشته هم از لحاظ نتیجه و هم از لحاظ ساخت وساز و مسایل فنی و .....
  • Arash IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    6 5
    کسی که کارشو درست انجام نمیده مجبوره بحثو ببره حاشیه .بنداز گردن اینو اون آقای دبیر . تو هم مثه دولت ایران میگی عقب مونده ایم چون امریکا تحریم کرده.وقتی کارتو بلد نباشی مجبوری بندازی گردن یکی دیگه
  • مهدی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    6 5
    ماشالا هر کسی به مسولیتی میرسه سریع بلد میشه چکار کنه ، میگه فقط ضد انقلاب مخالف من هست که هیچ کس از ترس اینکه انگ ضد انقلاب نخوره ، با هاش مخالفتی نکنه !
  • سعید قارداشخانی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    خیلی داره خوب کار میکنه ،آقای دبیر چون خودش کشتی گیر و تحصیل کرده مدیریت ،پس فدراسیون کشتی را براحتی مدیریت میکنه..فقط لطفآ سنگ اندازی نکنید و فرصت بدهید.انصافآ هم خوب کار میکنه.کشتی ایران را با کمک دوستان مربی متحول میکنه...اگه حسودا بزارن
  • رضا IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 1
    ایشون خیلی خودشو جدی گرفته. اخوی کوچه پایینی آش میدن.
  • ارش IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 1
    مردم کسانیراکه فداموششان میکنند را خوب میشناسند پهلوان از راهی که امدی برگرد که راهت به ترکستان است
  • سعید IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 1
    سلام ۵۰ سالمه ۴۰ ساله ورزش کشتی از نزدیک دور پیگیر بودم خیلی این رشته ورزشی دوست داشتم ۹۵ درصد کشتی گیران ایران مشناختم پهلوان منش مردی تو کشتی ایران بود از وقتی این آقای دبیر وارد کشتی شده اصلا دیگه دوست ندارم کشتی نگاه کنم خیلی حاشیه میره بابا برو مشکل کشتی کشتی گیر حل کن رفتارش بیشتر به سیاست مقام شبیه تا ورزش
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    عشقمی دبیر عشق💙❤️🇮🇷
  • احمد IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 0
    ضد انقلاب و عیضا اصلاحاتیای ضدانقلاب داخلی ولشون کن پهلوون اینا همه لبو دهنن
  • هوشنگ IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 0
    واقعا دبیر از بهترین مدیران هست
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 0
    حزف مردم باد هواست تو نمازت را بخوان بزار آنقدر پشت سرت حرف بزنند تا جانشان در اید هیچ انسانی وجود ندارد که پشت سرش یک عده حرف نزنند پس خون خودت زاکثیف نکن همیشه یک عده ساز مخالف و یک عده ساز موافق می‌نوازند مهم این است که کار درست را انجام بدهی و با این سازها به رقص نیایی و به دهن مردم توجهی نداشته باشی
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 1
    حالا حرص نخوررر
  • ناشناس IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    آقای دبیر کار به حرف بعضیها نداشته باش هرکار کنی ۱۰تا طلا هم بگیری حرف خودشون میزنن
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 1
    همین که خودت را حق مطلق میدانی و میگویی هرکسی باهات مشکل داره ضدانقلاب است ، بدترین نوع خودبزرگ بینی و استبداد است برادر .
  • هادی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 1
    انقدر بنده خدا رو اذیت نکنید و بزارید تو حال خودش باشه😂😂
  • رسول IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 1
    ازشمایادگرفتنددبییر۹۶۲
  • ناشناس IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 1
    بابا بیخیال دبیر همه فهمیدن که شما جلوی دوربین نماز خون هستید حالا جوش نیار
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    یک حرف دبیرو قبول دارم ک تیم ملیو باید با سالهای گذشته و مقام های قبلتر مقایسه کرد اینک تیمی دوم شدیم با این بودجه و شرایط ورزشی تو کشور خوب میتونه باشه تیمی اول شد ک کاملا حرفه ای ورزش میکنند و تغذیه دارن ن ما
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 1
    مگه جلسه جای نمازخوندنه؟اگرمی خواستی نمازبخونی بلند می شدی یه گوشه نمازتومی خوندی.
  • US ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 1
    توهم خوب می دانی که فقط باچنگ زدن به ریسمان انقلابی می تواند شغل واب ونونی برای خودت دست وپاکنی.
  • محمد IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 1
    یجوری زندگی کن که همیشه و در همه حال بتونی تو کشورت و جامعه زندگی کنی . خادم شدن و علیر دایی شدن کار هرکسی نیست بالاخره جامعه همه جور ادمی میخواد دیگه
  • میثم IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 1
    من اون دبیری رو دوست داشتم که روی تشک میجنگید و افتخار کسب میکرد
  • یه هموطن US ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 1
    این همه يورش و حمله چرا می توانید راه حا پیشنهاد ارائه بدید بچه ای از ضعیف ترین منطقه باافخارات فراوان یادتان نرود هر کسی قهرمان المپیک و جهان نمی شود بهش روحیه بدید باورش کنید چیزهای جزئی وسبک رو کنار بگذارید
  • مانی ES ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    1 1
    آقای دبیر از زحمات شما سپاسگزارم انسان با شرفی هستی. به وجود شما افتخار میکنم.
  • مازندران IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    1 1
    سلطانی دادا ادامه بده خدا پشت و پناهت🌷 ان شاءالله المپیک یه تیم درجه یک ببری. انصاف هم خوب چیزیه(قابل توجه بعضیا)_
  • ناشناس IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    1 1
    آقای دبیر را می‌خواهید بشناسید یه سر بزنید سیزده آبان البته اونایی که بچه تهران هستند‌
  • حسین IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    1 1
    دمت گرم پهلوان ضدانقلاب نخاله
  • علی ایلامی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    1 1
    مردم قضات خوبی هستن ومسوول شناس حرفه ای.سرت پی مردم پایینه.بدون پاچه خواری هم میتونی موفق باشی هم خودت هم کشتی وفدراسیونت
  • مسعود ندری IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    1 1
    آقای دبیر یاد خدا رو بجای آوردی دمت گرم،هر کس هر خصلتی و صفتی رو که داره در شما دیده و به شما نسبت میده
  • سید محمد IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    1 2
    آقای دبیر مدیر بسیار خوبین و به گقته تمامی منتقدین از لحاظ زیربنایی کشتی رو. به سطح بالایی رسوندن همین کارو برادران خادم که چنبره زده بودن به ورزش کشور نتونستن انجام بدن باید واقعیت رو گفت
  • مهدی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 3
    یک نخبه ی باسواد ورزشی کسی که طلای المپیک داره توانتخابی عضو تیم ملی شده نه اینکه پدرش سرمربی باشه بهترین زیر گیر تاریخ کشتی ایران باسواد مومن انشالله درالمپیک پاریس موفق خواهد شد
  • پرستو IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 3
    من کاری به هیچی ندارم، ولی از اینکه بوی سوختن .. ضد انقلاب میاد خوشحالم.. هرجا سخن از سوختن هست، نام ضد انقلاب داخلی و خارجی میدرخشد.🌿
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 0
    یکی ورزشکاراست وفقط یکی از ماشینهای آن صدملیارد ارزش دارد یکی هم با مدال جهانی باید شبها آسنپ کارکند جالبه ایران است تعجب نکن
  • چنگیز IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 0
    توجه نکن داداش به کارت ادامه بده هر کس هر چیز میخواد ورگه ورگه
  • حسین IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 0
    والا من انقلاب دوست دارم ولی تو دوست نداریم تو تو کشتی ما باشی چون آدم خود خواهی هستی
  • ناش IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 0
    اقای دبیر شما سرت همیشه پیش مردم بلند مردم انقلابی بشما افتخار میکنند ضد انقلاب چه سگی باشه از دور واق واق میکنند
  • جواد IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 0
    این دبیر هم حالش خوب نیست و گویا توهم زده ؛ جای دبیر باید پهلوان رسول خادم را بگذارند تا بتواند تغییرات مورد نیاز ایجاد کند
  • بی نام US ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 0
    نماز مستحبی جا و مکان دارد .