مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷
۰ نفر

بعد از 30 سال تحقیقات پلیسی، قاتل مرد 27 ساله شناسایی شد. او یک قاتل سریالی در دهه 80 و 90 بود که در کارنامه خود 12 قتل را به ثبت رسانده بود.

قتل

همشهری‌آنلاین_ سرنخ: به گزارش همشهری به نقل از ای بی سی نیوز،  30 سال پیش، در سال 1993 آلن لیوینگستون در سن 27 سالگی ناپدید شد. او از خانه بیرون رفت و دیگر هیچ‌گاه باز نگشت. او به طرز مرموز و عجیبی ناپدید شد. خانواده ‎اش پلیس را در جریان قرار دادند و پلیس همه تلاشش را برای پیدا کردن او کرد. اما تحقیقات پلیس به بن بست خورد. در سال 1996 اما پیدا شدن استخوان‌هایی در ملک باومایستر در وستفیلد در همیلتون پلیس را وارد ماجرا کرد. پلیس از طریق پزشکی قانونی مشخص کرد که این استخوان‌ها بقایای جسد آلن لیوینگستون است.  

با پیدا شدن صاحب استخوان‌ها پرونده مسیر تازه‌ای به خود گرفت و تحقیقات پلیس ادامه یافت. این کشف باعث شد پلیس آلن را به عنوان نهمین قربانی هربرت ریچارد باومایستر  معرفی کند که اقدامات جنایتکارانه‌اش در دهه‌های 1980 و 1990باعث ایجاد ترس در ایندیاناپولیس شده بود. درست زمانی که بازرسان پلیس در حال آماده شدن برای بازجویی از هربرت در مورد بقایای انسانی کشف شده در مزرعه 18 هکتاری فاکس هالو او، چند مایلی شمال ایندیاناپولیس بودند، او در 49 سالگی در در ژوئیه 1996 در زندان به زندگی خود پایان داد. بنابراین پرونده بدون داشتن سرنخ و ردپایی از قاتل راکد ماند.

این سوال همواره با خانواده آلن بود که چه کسی می‌تواند قاتل آلن بوده باشد، بنابراین سال گذشته خانواده مقتول از دفتر پزشکی قانونی همیلتون خواستند تا دوباره به این پرونده رسیدگی کنند. 
با توجه به اینکه بقایای جسد آلن نیز مانند دیگر قربانیان هربرت( قاتل سریالی) در املاکش پیدا شد. باعث شده بود که خانواده مقتول از از مدت ها قبل در مورد دست داشتن هربرت در ناپدید شدن آلن شک داشته باشند. بنابراین خواستار بررسی‌های دوباره شدند.

بعد از یکسال تحقیق و بررسی این هفته، دفتر پزشکی قانونی همیلتون تایید کرد که دی ان ای  بقایای یافت شده در مزرعه فاکس هالو بومایستر با آلن مطابقت دارد. پزشکی قانونی تایید کرد قاتل آلن کسی جز هربرت ریچارد باومایستر نیست.

هربرت ریچارد باومایستر یک تاجر آمریکایی بود که در اوایل دهه 1980 تا اوایل دهه 1990 قربانیان خود را در کافه‌های شبانه پیدا می‌کرد و و به املاک خود می‌برد و بعد از تجاوز آنها را به قتل می‌رساند و در املاک خود دفن می‌کرد. او به جرم قتل 12 مرد به حبس ابد محاکمه شد و در زندان به زندگی خود پایان داد.
 

کد خبر 799234
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • araz IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    1 0
    بابا این همه پرونده قتل خوانوادگی و فامیلی و خیابانی تو ایران داریم اخبار خارج به چه دردمون میخوره