عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جنبش جهاد اسلامی فلسطین به روایت رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان المعمدانی واکنش نشان دادند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین

به گزارش همشهری آنلاین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین به ادعاهای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه مسئولیت بمباران بیمارستان «المعمدانی» با این جنبش است، پاسخ داد و گفت: این ادعاها باطل و نادرست است و مقاومت از تاسیسات عمومی به عنوان مراکز نظامی استفاده نمی‌کند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد که متهم کردن این جنبش در بمباران بیمارستان المعمدانیُ دشمن را از مسئولیتش در برابر کشتاری که انجام داده است، معاف نمی‌کند.

در این بیانیه آمده است: ادعاهایی که دشمن رواج می‌دهد، باطل و نادرست است و مقاومت از تاسیسات عمومی به عنوان مراکز نظامی استفاده نمی‌کند.

جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد که دشمن با طرح دروغ می‌خواهد کار خود را در بمباران بیمارستان ها توجیه کند تا مسئولیت این جنایت را برعهده نگیرد.

این جنبش همچنین تاکید کرد که بیمارستان المعمدانی و دیگر بیمارستان‌های غزه در طول روزهای بمباران در برابر چشم جهانیان و به طور علنی تهدید به تخلیه شدند.

در این بیانیه آمده است که روایت‌های ضد و نقیض دشمن دروغ آن‌ها را نشان می‌دهد و آنچه در رسانه ها مطرح می‌کند، کذب و افترا است.

واکنش جهاد اسلامی و حماس به ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره بمباران بیمارستان المعمدانی

حماس: روایت دروغین اشغالگران درباره بیمارستان «المعمدانی» قابل پیش‌بینی بود

همچنین عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به روایت رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان المعمدانی واکنش نشان داد و روایت تل آویو را کذب دانست.  «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی حماس به الجزیره گفت: روایت دروغین اشغالگران درباره کشتار بیمارستان المعمدانی قابل پیش بینی بود. بیمارستان المعمدانی از سوی اشغالگران در معرض تهدید حمله قرار گرفته و آنها بودند که این جنایت را رقم زدند.

وی افزود: شواهد و مستنداتی که اشغالگران درباره کشتار بیمارستان المعمدانی مطرح می‌کنند، برای هیچ عاقلی پذیرفتنی نیست.

الرشق تاکید کرد: موشک‌هایی را که اشغالگران در بمباران بیمارستان المعمدانی مورد استفاده قرار دادند، در اختیار مقاومت نیست و این روایت دروغین و کذب اشغالگران را نشان می‌دهد.

اخیرا سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که مسئولیت بمباران بیمارستان المعمدانی برعهده جنبش جهاد اسلامی است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز با برگزاری شوی تبلیغاتی، بار دیگر همسو با سایر سران صهیونیست درصدد حاشا کردن کشتار شب گذشته ارتش این رژیم در بیمارستان المعمدانی در غزه و فرار از مسئولیت آن برآمد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعاهای سران این رژیم از شب گذشته تا صبح امروز را تکرار کرد و مدعی شد: یک موشک عمل نکرده جهاد اسلامی از منطقه ای نزدیک به بیمارستان اصابت کرده و حماس هم از آن سوء استفاده کرده است.

پیش از این خبرنگار شبکه "بی بی سی" گفته بود که با توجه به حجم انفجار، بسیار سخت است که آن را چیزی جز موشک اسرائیلی بدانیم.

حمله به بیمارستان المعمدانی غزه که بیش از یکهزار نفر را به مسلخ مرگ برد، حتی صدای حامیان جنایتکاران صهیونیست را از این توحش سران تل آویو درآورد و سران برخی از کشورهای غربی در واکنش به این اقدام، اشک تمساح ریختند.

کد خبر 798707
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • کامران AU ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    این حرومزاده های صهیونیست اونقدر احمقن که دروغهاشون هم واضح و احمقانست. اول فیلم گذاشتن از چند راکت که که شب شلیک شده. راکتو با حلقه فرمز که مشخص بشه تو فیلم دنبال میکنن. خنده دار اینجاست. راکت قبل اینکه به زمین برسه تو هوا منفجر میشه با سامانه ضد هوایی، بعد یه فیلم دیگرو چسبوندن به باقی این که همونی که منفجرش کردن تو هوا حالا می خوره زمین. این کارا نشون دهنده حماقت، ضعف و ترس آنهاست. خدا را شکر که دشمنان ما را از بین احمقها برگزید.