شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: برخی منابع سومالی اعلام کردند که در حملات خمپاره‌ای به پارلمان این کشور 8 نفر از جمله چهار دانش‌آموز کشته شدند.

به گزارش فارس، منابع پلیس و پارلمان سومالی به خبرگزاری فرانسه گفتند: هیچ یک از این خمپاره‌ها به پارلمان اصابت نکرد اما در مناطق بسیار پرجمعیت و یک مدرسه در اطراف پارلمان فرود آمد.

"محمد داود " از نیروهای پلیس سومالی گفت: چند گلوله خمپاره به اطراف پارلمان که صبح امروز ( 5 اردیبهشت) تشکیل جلسه داد، اصابت کرد اما به کسی در پارلمان آسیبی نرسید ولی چند نفر از جمله یک پلیس کشته شدند.

"عبدالفتاح " از شاهدان عینی گفت: چهار کودک در یک مدرسه و یک غیرنظامی دیگر در نزدیک هتلی کشته شدند. چندین غیرنظامی نیز در همین محل زخمی شدند.

"حسن معلم " از شاهدان عینی گفت: جسد چهار کودک را که براثر اصابت گلوله خمپاره به یکی از کلاس‌های درس کشته شدند، مشاهده کردم و چهار کودک نیز زخمی شدند.

"محمد علی نور " عضو تیم پزشکی بیمارستان "کیسانی " در شمال مگادیشو پایتخت سومالی گفت: دو زخمی نیز بر اثر جراحت‌های وارد کشته شدند. وی در گفت‌وگوی تلفنی تصریح کرد: دو غیرنظامی از جمله یک زن بر اثر جراحت‌های وارده کشته شدند.

"محمد علی دیری " نماینده پارلمان سومالی نیز به خبرگزاری فرانسه گفت: جلسه پارلمان چند دقیقه به خاطر اصابت گلوله‌ها متوقف شد.

هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حملات را به عهده نگرفته است. کشور سومالی از سال 1991 میلادی شاهد جنگ داخلی است.

کد خبر 79851

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز