نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد که اگرجنگ در غزه متوقف نشود، ممکن است به اروپا برسد.

نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین، «بنیامین نتانیاهو» روز سه شنبه با برعکس جلوه دادن جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: این فقط جنگ اسرائیل نیست بلکه نبرد میان تمدن و وحشیگری است.

این ادعای نتانیاهو درحالی است که وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای از شهادت حدود سه هزار نفر از فلسطینی‌های ساکن نوار غزه و مجروح شدن بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر خبر داده است.

وزارت بهداشت نوار غزه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در شنبه هفته تاکنون، حدود سه هزار فلسطینی شهید و 12 هزار و 500 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) امروز (سه شنبه) از وجود صدها پیکر بی‌جان اهالی غزه در زیر آوار ناشی از تجاوزات رژیم صهیونیستی خبر داد.

یونیسف افزود: صدها پیکر بی‌جان همچنان زیر آوار ویرانی غزه است و باید پیش از تبدیل شدن به یک بحران بهداشتی، از زیر آوار بیرون آورده شوند.

یونیسف تأکید کرد که صدها کودک بی‌گناه در نتیجه حملات شدید و مکرر جنگنده‌های اسرائیل به شهادت رسیدند.

دفتر رسانه دولتی در غزه نیز درباره وجود پیکر بیش از هزار شهید در زیر ویرانه‌های غزه و تبدیل شدن آن به یک فاجعه انسانی و محیطی در این باریکه هشدار داده است.

دفتر مزبور افزود: بیرون آوردن این پیکرها، تعداد شهدای ثبت شده در وزارت بهداشت را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و طولانی شدن روند خارج کردن آنها ممکن است منجر به یک فاجعه زیست محیطی و شیوع بیماری‌های واگیردار شود.

کد خبر 798464
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا هاشمزهی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 1
    بهتر است غرب دخالت نکند. صهیونیستها با به راه انداختن دو جنگ جهانی بیش از 60 میلیون مسیحی را کشتند. خوب است اسلام و مسیحیت برای محو صهیونیزم متحد شوند و گرنه جنگ جهانی سوم با نبرد محور مقاومت و روسیه وچین با محور آمریکا و غرب و اسرائیل روی خواهد داد وبی شک 100 ملیون نفر تلفات خواهد داشت و صهیونیزم به طورکامل ازبین خواهد رفت.
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 1
    این ...زاده نتانیاهو شدیدا به فکر انتقام هولوکاست از کشورهای اروپایی است،