همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از انجام بازاریابی برای فروش پهنای باند ایران به کشورهای همسایه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدباقر ظهوری فر مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: در حال حاضر بیش از حد مصرف مورد تقاضا کشور، پهنای باند تامین شده است.
 
وی افزود: به واسطه ظرفیت‌سازی های صورت گرفته، امکان پاسخگویی به تمامی تقاضاهای موجود در زمینه دریافت پهنای باند در سراسر کشور وجود دارد.

وی با بیان این مطلب که تعداد ظرفیت پهنای دیتای موجود کشور نسبت به سال گذشته به حدود دو برابر افزایش یافته است، خاطرنشان کرد : در حال حاضر 77 STM1 از طریق شرکت ارتباطات زیرساخت زیربارقراردارد.
 
محمدباقر ظهوری فر تاکید کرد: در صورت وجود تقاضا و با درنظر گرفتن امکانات موجود، این ظرفیت قابلیت افزایش تا دو برابر وضعیت فعلی را دارد.
 
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به امضای قرارداد فالکون گفت: با توجه به ظرفیت های موجود و اجرایی شدن قرارداد فالکون، امکان ارائه پهنای باند به کشورهای همسایه بیش از پیش فراهم شده است.
 
وی با بیان این مطلب که بازایابی فروش پهنای باند به کشورهای همسایه به صورت جدی در دستور کار سال جاری شرکت ارتباطات زیرساخت قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر در خواست هایی از برخی از کشورهای همسایه شمالی در این زمینه دریافت شده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص عملکرد سال گذشته اظهار داشت: توسعه شبکه فیبر نوری ، افزایش خطوط انتقال و تعامل با کشورهای دیگر در زمینه ارتباطات بین الملل از جمله تلاش های صورت گرفته در حوزه فنی در سال گذشته است.

کد خبر 79845

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز