مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
۰ نفر

وقتی صحبت از «خانواده شاد» می‌شود، اغلب تصور می‌کنند این جمله توصیف زن و شوهرهایی است که از زندگی مرفه و بی‌دغدغه‌ای برخوردارند. شاید مادیات اولویت زندگی مشترک باشد، اما صرفا آدم‌های بی‌مشکل همیشه شاد نیستند.

خانواده

همشهری آنلاین:گروه خانواده:با چند راهکار ساده دکتر «محمود انوشه» می‌توانید شما هم خانواده شادی داشته باشید:

 زل‌زدن به همسر باعث افزایش طول عمر می‌شود. براساس تحقیقات روزانه 10دقیقه زل زدن به همسر باعث می‌شود مردان کمتر به بیماری قلبی و فشارخون مبتلا شوند. با کلام زیبا و لحن آرام به همسر خود نشان دهید او را دوست دارید و از وجودش احساس امنیت می‌کنید.

خانواده‌های شاد به هم فرصت عصبانیت و غرزدن می‌دهند،  از هم عذرخواهی می‌کنند و در مسائل مالی شفاف‌سازی‌ کرده و موضوعی را از هم پنهان نمی‌کنند،تفریحات مشترکی دارند و معتقدند همسرشان بهترین رفیقشان است.

 با خانواده و اقوام همسر خود رفت‌وآمد و معاشرت کنید. این کار رابطه عاطفی شما را شیرین‌تر و مستحکم‌تر می‌کند. فراموش نکنید تا زمانی که رابطه خوبی با خانواده همسرتان ندارید، نمی‌توانید با همسرتان صمیمی باشید.

 خانم‌ها محور خانواده هستند، با شاد نگه داشتن خود می‌توانند انرژی و نشاط به همسر خود هدیه دهند. برای خوشحالی خود چه خوب است که ارتباط خود را با طبیعت زیاد کنند. رسیدگی به چند گلدان گل، نقاشی‌کردن، سرگرم‌شدن با آشپزی یا هنرهای دستی، آنها را سر ذوق می‌آورد و حالشان را خوب می‌کند.

خانواده‌های شاد حتی در هنگام بحث با رعایت احترام  به جای قهرکردن، سعی می‌کنند با صحبت دلخوری‌هایشان را برطرف کنند. در این خانواده‌ها، کم‌توجهی، بی‌محبتی، توهین، نپختن شام و ناهار، سلام و خداحافظی ‌نکردن از هم دیده نمی‌شود. آنها گاهی با خرید هدیه ولو کم‌قیمت همدیگر را خوشحال می‌کنند.
 

کد خبر 798300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha