همشهری آنلاین: هفته دوازدهم رقابت های بوندس لیگا شنبه 11 نوامبر با انجام شش دیدار پیگیری خواهد شد و در مهم‌ترین دیدار بایرن مونیخ با بایر لورکوزن بازی خواهد کرد.


بایرن مونیخ بعد از شکست هفته پیش مقابل هانوفر در زمین بایر لورکوزن به مصاف این تیم خواهد رفت. به گزارش سایت کیکر در این دیدار علی کریمی در ترکیب اصلی قرار ندارد. همچنین در تیم بایرن مونیخ لوسیو و پودولسکی غایب هستند.بایرن مونیخ در حال حاضر با 4 شکست و 17 امتیاز در مکان پنجم قرار دارد و بتدریج امیدهای قهرمانی اش را در این فصل از دست می دهد.

در ورزشگاه AoL هامبورگ میزبان بروسیامونشن گلادباخ است. این تیم بعد از گذشت یازده هفته از رقابت های این فصل تنها یک پیروزی داشته است.البته بروسیا مونشن گلادباخ نیز در شرایط خوبی بسر نمی برد و یوپ هانکس هنوز نتوانسته این تیم را به انسجام لازم برساند. هامبورگ هم اکنون در رتبه شانزدهم و گلادباخ چهاردهم است.در سایر بازی های امروز اینتراخت فرانکفورت با آرمینیابیلفلد، هرتابرلین با بوخوم، شالکه با مانیتز و ولفسبورگ با کوتبوس دیدار می کنند.

جمعه شب در اولین بازی هفته دوازدهم این رقابت‌ها بورسیا دورتمند و وردربرمن در مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه سه بر یک به سود بورسیادورتمند به پایان رسید.

برنامه کامل فوتبال اروپا در روز شنبه
ایتالیا
فیورنتینا آتالانتا
میلان آ ث رم

اسپانیا
آتلتیکومادرید ویارئال
والنسیا آتلتیکو بیلبائو

انگلیس
منچستر سیتی نیوکاسل
چلسی واتفورد
بلکبرن منچستر یونایتد
ویگان چارلتون
شفیلد یونایتد بولتون
پورتسموث فولام
میدلزبرو وستهام
اورتون آستون ویلا

کد خبر 7981

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز